April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hahaha Rach, ik lig hier helemaal dubbel!

Maar Spekkie, misschien een klein bosje bloemen?

Blimey: Ik moet tot 17.30 uur. Zit vandaag op een ander filiaal en die gaan dus om 17.30 uur dicht, normaal moet ik tot 18.00 uur. Scheelt weer hihiih

Wie moest er ook weer naar de gyn voor die echo, sorry weet het effe niet meer maar ik hoop dat alles toch goed was!

2. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@Sophia mooi buikje hoor! Je kijkt idd heel trots :D

@blimey wat vervelend zeg dat je je nog steeds zo beroerd voelt, hopelijk is dat voor jou straks ook lekker voorbij.

@msroxy gelefliciteerd met je meissie!

@sylvie Jij komt toch uit Belgie? Ken je lierse vlaaikes ook? DIE ZIJN LEKKER!

@pientje ik krijg ook helemaal geen kado's of kaartjes e.d. die ik bij mijn eerste wel vet veel kreeg, niet leuk :(

Zooo al die lekkere verhalen over eten! vooral dat stoofpotje, jammie! Wij hebben gisteren hartige bladerdeegtaartjes gegeten en vandaag roerbakgroenten met rijst

Wow bolussen en bossche bollen :( wordt helemaal lekker gemaakt door jullie *kauwt verder op rijstewafel*

@spekkie iets lekkers bij de koffie idd kan altijd wel!

3. ach amom, ik stuur je met alle liefde een kaart hoor, weet je wel he ;) (heb alleen je adres niet!)

4. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Haha, bolussen :) (Maar die zijn idd errug lekker!) Ik denk dat ik iets lekkers voor bij de koffie meeneem idd, ik ga zo maar eens even op zoek.
    En nog bedenken wat we voor avondeten kunnen eten. :(

Effe het huis uit, ik zit al de hele dag binnen met een zieke, jammerende peuter en pijn in m'n rug, dus ik ben het wel beu onderhand.

5. Amom22

Amom22 Niet meer actief

nou doe dan maar een smsje.... :( PUH!

6. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @amom: ja ben van belgie maar lierse taartjes weet ik niet dadelijk wat je bedoeld. ben van limburg en hier zoude ze de lekkerste taarten hebben dus :)

7. Amom22

Amom22 Niet meer actief

taartjes uit Lier, niet echt bij je in de buurt dan.... Ja die limburgse vlaaien :p heerlijk! knor knor zegt mijn maag!

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heb even snel over laatste bladzijden gelezen.

Gefeliciteerd met goede echo's, meisjes en mooie buikjes.

Ik heb ooit begrepen dat dat kaneel-verhaal pas echt schadelijk wordt bij ca. halve kilo per dag. Wie haalt dat nou!

Ach ja, en mijn moeder zegt altijd: vroeger wisten we nergens van meisje. Ik heb biefstuk gegeten en wijn gedronken en kijk hoe gezond je bent!

En daar heeft ze wat mij betreft gelijk in.

Zit zelf lekker met Sinterklaas-pepernotenmuffin (AH) en theetje op de bank.

Moe, maar gelukkig, want kleine man deed net eerste stapje! En voel de kleine in mijn buik af en toe. Heeeeeeeerlijk hier!

9. hoe bedoel je amom?

10. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Rach ben je trouwens helemaal nederlands of een mixje? Met je donkere haar en blauwe ogen?

Ik ga nu ook dat recept zoeken, de aardappeltjes er meteen doorheen klinkt ook lekker.
    Gewoon rauw of eerst voorkoken?

11. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Als ik op die boeuf bourguignon zoek, dan krijg je een lijstje met 9 recepten, gewoon de 1e nemen?

12. Pientje ik ga je helpen :)
    deze ga ik morgen maken: http://www.lifeandcooking.nl/recept/155 ... cht=&tijd=

ik ben geen mix hoor. mijn ouders zijn allebei blond en mijn zussen ook, maar ik lijk erg op mn oma denk ik, die lijkt net een chineesje :) maar je hebt mn hyves toch? ik zit volgens mij ook bij de aprilhyvers (ookal schrijf ik nooit mee)

en de aardappeltjes.. als je voorgeschilt koopt zou ik ze er rauw ingooien (30-45 min). zo doet ik het. als het nu mislukt eten we beide te gare of te harde aardappels haha

13. Amom22

Amom22 Niet meer actief

grapje rach, snap hem zelf ook niet ;)

14. whoahahahaha :)

15. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ow grappig, blonde ouders en jij donker. zeker vaak te horen gekregen of je van de melkboer was? :p

Dat gerecht klinkt wel superlekker.
    Koop nooit voorgeschilde aardappels.
    Dan nog een vraag hè, kruimige of vastkokende aardappels?
    Enne er staat ook 300gram groenten, moet ik dan aan sperziebonen en winterpeen denken? ook rauw erbij?
    En maakt het nog uit welke wijn? of volstaat de goedkoopste van het goedkoopste? :)

Heb nog nooit stoofpot gemaakt, echt geen flauw idee, ben een stoofpot maagd.

16. ik koop gewoon zo'n klein flesje rode wijn (goedkope uiteraard). Dat moet je er wel echt bij doen, die is lekker!

en wat berteft de aardappelen... euh geen idee? maakt niet zo veel uit denk ik, schil ze maar een beetje klein in elk geval.

ik heb nog boontjes liggen, die kook ik er naast bij. Je kan die ook voorkoken en er bij gooien natuurlijk.

stoofpot maagd? whahahhaa

17. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    hoe krijgen jullie je onderschrift eigenlijk in kleur?

18. je tikt eerst gewoon in je 'antwoord' venster een tekst en die maak je in kleur. dat copieer je en plak je in je profiel.

19. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    is gelukt :) bedankt, was net het zelf aan het uittesten :)

20. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Oja zo'n klein flesje wijn is handig, alhoewel, manlief wil bij zo'n gerecht vast wel een wijntje.
    Zou ik ook wel lusten, jammie.

Maak wel eens stoof, zo noemde mijn moeder het, maar das met veel groente, aardappel, kip, rozemarijn en thijm. En eventueel wttie wijn, beetje tegenovergesteld dus.

Deel Deze Pagina