Ha, ik heb weekend! Sophia: nog een half uurtje! Je bent er ook bijna! Smakelijk allemaal met de stoofpotjes! Ik lust zelf bijna geen vlees meer...Zoetigheid is het enige waar je me lekker mee kan maken. Bolussen als avondeten dus maar
nou pientje, ik weet zeker dat jij morgenavond hier neer zal zetten dat het een succes was! Mijn man drinkt nu ik zwanger ben helemaal geen alcohol, om mij te steunen, omdat ik ook zoveel moet laten staan, vind ik zo lief.
ik lust ook echt niet graag vlees meer, nu gaat het al wat beter maar in het begin was het echt een ramp. vraag me eigenlijk af wat ik vanavond ga eten (mijn man is werken)
mijn man koopt ook regelmatig een klein flesje wijn voor zichzelf. vind het niet erg, ik weet waarom ik het moet laten. heb er wel veel zin in, sommige gerechten smaken gewoon eens zo lekker met een glaasje wijn erbij vind ik.
hoi iedereen ben in het ziekenhuis geweest en heel slecht nieuws, moet dinsdag naar het AMC voor een vruchtwaterpunctie, er is namelijk iets met mn placenta niet goed en de kleine groeit heel; slecht heel waarschijnlijk kan ik deze zwangerschap niet voldragen dus ..... moet nog wachten op de test dinsdag voor de precieze diagnose doe het van het weekend rustig aan....
Jemig Shiva! Ik weet zo even niet veel zinnigs uit te brengen, maar in afwachting van de uitslag: heel veel sterkte meis... (en totaal ongepast nu eigenlijk, maar in stoofjes e.d. kun je het beste vastkokende aardappelen doen, anders krijg je van die losgekookte toelie)
heb geen tijd om alles terug te lezen, want ga heerlijk een weekendje weg met mijn man naar Sauerland. Heb er ongelooflijk veel zin in! Las wel op deze pagina het verschrikkelijke nieuws van Supershiva... wat ontzettend naar zeg.. heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte meid!
Dat is wel lief ja, al heb ik er geen moeite mee als mijn man wel drinkt, ik ruik dan altijd ff een diepe snuif. Kan het verder wel makkelijk laten staan hoor. Denk dat hij dat gerecht ook wel prijs zal stellen.
Supershiva, ben helemaal beduusd. Wat een vreselijk nieuws en je hebt nog wel zo'n mooie buik (alsof het kindje prima groeit). Doe idd rustig aan, hoop dat je het een beetje uithoudt tot dinsdag. Op wat voor uitslag is het nu wachten dan? Of gaan ze dinsdag nog iets testen?