April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Nee! maar zet wel me schoen vanavond :) Ghehe grappie

2. ja ik ga ook, hij komt hier ook aan, toevallig ;)

Leeuw, leuk he, die doos van de Etos, ik kijk nog steeds regelmatig naar die spulletjes, vind het zo leuk.

3. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ja vind het ecth leuk! En ik hoorde dat de doos van de prenatal nog veel leuker is.. ben beniewuwd wat dat is! als ik die krijg :rolleyes:

4. ik ben eigenlijk alweer vergeten waar ik me voor aan had gemeld...

Ik belde gisteren mijn zorgverzekeraar omdat ik me afvroeg wanneer ik eigenlijk iets van de kraamzorg te horen zou krijgen. Zei de mevrouw aan de telefoon: oh? u heeft nog niks gehoord? dat had allang gemoeten hoor!
    dus ze voerde mn gegevens in, stond ik helemaal niet in het bestand :(
    Gelukkig had ik de bevestigingsmail van mijn zorgverzekeraar nog, waarmee ik kon laten zien dat ik me wel heb aangemeld, maar vind het wel erg slordig.
    Ze zou me opnieuw aanmelden en naar boven schuiven. Als ze dat had gedaan zou ze zeker contact met me opnemen... :rolleyes:

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.222
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Jeetje rach dat is inderdaad heel slordig van ze. Maar goed dat je even met je zorgverzekeraar had gebeld gister anders had je nu nog niet aangemeld geweest.

Even over die blije dozen waar jullie het over hebben. Mijn moeder heeft zo een formuliertje ingevuld, toen een tijdschrift gekregen maar niet over ophalen van een doos. Ik dacht ook dat dat pas na de bevalling kon, maar niet dus?

gr vruchtje

6. GOEDEMORGEN!

Weet iemand of je de intocht van de sint op internet kan volgen? Zitten op werk en aangezien hier niks te doen is leek me dat een prachtig tijdsverdrijf! :)

Hoe is het met de bolussen 8)

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    `
    goedemurgen
    je kan de doos in de 7e maand van je zwangerschap ophalen....maar weet je wat het bij mij is....ik krijg helemaal geen tijdschrift...ik hoor iedereen over tijdschriften! :(

8. Heb het al gevonden!

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik zit heel erg aan de truffelPEPERNOTEN mmmmmmmlekker :eek:

10. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Helaas geen idee Sophia.

Hebben jullie ook zo'n last van je borsten? Heb af en toe gewoon een stekende/zeurende pijn die best wel een paar uur aan kan houden. En denk dat ik ook mijn bh maar maatje groter moet halen. :( Hoop dat ze nog cup H bij de hunkemoller hebben. (Had nl al 95G) Verder begint hier eindelijk het lang verwachte buikje te komen! Zal vragen of hubbie straks foto maakt. Het is helaas niet zoals ik zou willen mijn onderbuik, maar blijkbaar de bovenste kwabbel vet die meer naar voren steekt. Ow en mijn navel is ook een stuk minder diep. De littekens van de bbz-operatie die eerst IN mijn navel zaten, zitten nu bijna aan de buitenkant. Ow hoop zo dat ik snel wel een mooi buikje krijg.....

Mijn ouders hebben trouwens voorgesteld om van het droomkamertje de helft te gaan betalen. (Turijn van de babydump) Ik ga er nog eens goed over nadenken, want ik ben iig echt verliefd, maar ik weet hoe mijn man denkt over het aannemen van zulke grote cadeaus. Ik ga eerst eens vragen wat commode en bedje los kosten. Dan zien we wel verder. Weet iemand hoe lang de levertijd bij babydump is? Is dat ook 12 weken?

11. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Lynn, ik kan het af en toe ook niet volgen me die tijdschriften. Maar bij 1 zou je volgens mij een gratis tijdschrift krijgen en bij de andere doos bellen ze je op en vragen of je een abonnement wilt voor weinig op een bepaald tijdschrift. Maar ik kan ook niet meer bijhouden wat van welke is.

12. Ik weet niet de levertijd van babydump WWJC19, ik denk dat het aan de leverancier ligt. En vaak hebben ze ook voorraad. Onze kinderwagen kon al met 4 weken komen, hij komt met kerst pas omdat we dat leuk vonden.

HMMMMMM Lynn dat klinkt ook lekker! Hier op de balie ook perernoten, klanten hebben we toch niet dus dan eet ik ze maar. Is toch zonde als we ze weg moeten gooien :)

Oh ja dat tijdschrift is WIJ jonge ouders. Dat krijg je bij de prenataldoos een jaar lang! Hollen dus hihihihih

LIEFS

13. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ik krijg de tijdschitft elke maand, anders moet je ff belen lynn als je, je wel hebt aangemeld

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Ik heb me aangemeld voor etos(die heb ik nu) kruitvat..die mag ik ophalen in januari...en die van de prenatal....ik ben gebeld geweest voor een abo...en nee die wilde ik niet...maar ik d8 toen al betalen? iedereen krijgt hem gratis..... :(

15. Die van prenatal is gratis hoor voor 1 jaar. Misschien ook opgegeven voor Felicitas, die hebben wel van die belacties dacht ik, maar ik heb nog niks gehoord!

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    heb me nog maar een keer voor de blije doos aangemeld...

17. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Dat kan ook. Ik heb me ook 2x voor dezelfde aangemeld geloof ik. (Haha, moeten ze maar wat vaker wat laten weten. ;) )

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hahah en ik ben een nederlander en wil alles gratis!

19. Ik weet ook echt niet meer waar ik me voor heb aangemeld. Ik zie het verder wel. Alleen de prenatal weet ik zeker omdat ik dat tijdschrift krijg hihihihhi

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Van de kruidvat weet ik ook nog, heb ik toen zo'n mailtje van gekregen. Maar kon ik pas in jan. ofzo ophalen...

Deel Deze Pagina