Ik waarschuw jullie hierbij trouwens voor de disney boekenclup GEEN internetenquetes invullen dat je interesse hebt of telefoonenquetes erover beantwoorden dan heb je automatisch meteen een abonnement. Iemand is mij een tijd geleden aan het stalken geweest (enquetes op mijn naam en oude emailadres invullen) en toen kreeg ik opeens 6 telefoontjes per dag met allerlei aanbiedingen, playboys toegestuurd en dus ook disneyboekenclup, ik ben nu bijna zover dat het een rechtzaak word, de politie heeft mij geinformeerd dat een internetbestelling TOTAAL GEEN wettelijke waarde heeft zonder echte handtekening en dat ik dus niet hoef te betalen (de kosten zitten nu op 60 euro voor 1 lullig boekie die ik meteen "retour afzender, niet besteld" heb teruggestuurd... PAS DUS OP (enneh als je echt iemand een hak wilt zetten, enquetes invullen op hun naam dus) Ik heb 3-4 maanden mijn telefoon amper op kunnen nemen en kreeg van alles binnen, heb aangifte gedaan maar dat helpt geen bal! ze kunnen zien dat het IP adres uit de buurt van eindhoven komt (verder willen ze niets prijsgeven) toevallig iemand die mij een hak wilde zetten komt uit Eindhoven dus dan weet ik genoeg, is een of ander mens wat geen aandacht genoeg van mij kreeg vond ze van een ander forum. Heel lang verhaal. KORTOM met al die gratis dozen e.d. heb je ook kans dat ze langskomen met dat soort dingen en je moet ermee oppassen! is zonde geld!
Jee sam dat is schrikken zeg! Nou rustig aan doen dus, alles voor die kleine meid! Hier eindelijk begonnen het kleine kamertje leeg te halen, morgen de muren verven! Straks nog even snel shoppen.....
Zo, was anderhalve dag niet geweest en kon meteen 20 pagina's bijlezen. Gezellig! Msroxy, gefeliciteerd met het meisje in ju buik! Supershiva, wat schrikken zeg! Ik wens je heel veel sterkte toe. Sam, ook al zo'n vervelend nieuws. Houd zo veel als mogelijk rust, alles om die kleine meid bij je te houden! Weet iemand trouwens of je in een infraroodcabine mag als je zwanger bent?
Jeetje Sam, ik schrik er helemaal van. Hou maar goed rust en ik hoop dat je toch de zwangerschap mag voldragen, STERKTE! Jee dames, denken we in de veilige zone te zitten met 20 wkn en u toch een paar nare verhalen. Bah wordt er een beetje bang van LIEFS
mm niet goed! mijn man heeft stad en land afgezocht en geen bolussen kunnen vinden Sinterklaas was leuk. Ik heb kijhard de liedje meegezongen. heerlijk haha 8) Sam, sterkte zeg! jeetje echt rust houden hoor! Ik heb mijn boeuf bourguignon al opstaan, wie nog meer?
RACH, ik weet niet waar je woont. Maar ze hebben ze niet overal heb ik begrepen! Ik ga zo naar huis! LIEFS
nee, dat blijkt ik moet ze nu hebben ook, heb er zooo'n zin in! of... http://www.gratisrecept.nl/recept/zeeuwse-bolussen.php
@Kita:veel succes! @Sam:meis, wat rot!blij dat je naar je licham hebt geluisterd en aan de bel hebt getrokken!goed rust pakken, veel sterkte en in April heb je gewoon je kleine meisje in armen!*knuff* Weet niet meer wie het zei, maar idd, denk je voorbij de gevarenzone te zijn Maakte me hier ookal lichte zorgen na de verhalen hier en toch al vrij lang(naar mijn gevoel bijna 1 week, maar kan een gevoel zijn, omdat je WIL!)beebje niet meer te hebben gevoeld-ookal weet ik best dat je in dit stadium de kleine nog niet elke dag hoeft te voelen en ik schijn een voorliggende placenta te hebben(waar ik bij de 20weken echo even naar vraag, want volgensmij is dat niet helemaal waar)-maar vanmorgen dan eindelijk weer leven gevoeld!Ben zo blij! Ik dacht toen bij mezelf ineens:"Goedzo, jochie!" JOCHIE? (Intuitie?)
Ow lekkerrrr, laat je weten hoe het gesmaakt heeft Ik ga het maandag maken, had nog maar 16 voor het weekend, dat recept is dan te duur rundvlees is zo duur hè. Maandag zijn er weer centjes. Ownee dan hebben we de 20 weken echo en geen tijd dan, aangezien zolang moet sudderen, of 's ochtends al beginnen, nouja kijk wel, eerst maar eens zien hoe enthousiast jij bent Manlief is nu zelf erwtensoep aan het maken, ook erg lekker. Sam jeetje, vanaf nu dan maar heel erg rustig aan doen! wanneer heb je weer controle? Lynn euh een harde buik, dan wordt je buik ineens hard en voelt heel strak aan, echt aangenaam is het niet. Sja weet verder eigenlijk ook niet hoe uit te leggen, sorry. Kita jammer dat het nog niet raak is, veel succes komende ronde, hoop dat je goed nieuws komt brengen dan
hey dames.. hier allemaal lekker dingen voorbij zien komen...wij gaan gourmette had ik zo'n zin in en meteen wat vrienden erbij uitnodigen want het is altijd te veel.... heb vandaag erg last van mijn buik...lijkt net of dat ik steken in mijn zij heb maar het zit veel lager...zal wel bandenpijn zijn! en gaan jullie nog iets lekkers eten?
Hoi! Jeej sterkte Sam!...En idd..niets is wat het lijkt! Take care en rustig aan! Zal ook voor jou duimen. Wij eten hachee..ook een soort stoofpot dus.. Staat al lekker te pruttelen.. Nou we hebben sint weer gezien.. Raar he dat ie overal tegelijk is? Maar was leuk voor de kids.. Ga mn oma weer gezelschap houden, ze blijft eten..Vandaar de hachee..
mmm lekkere dingen zie ik allemaal voorbij komen! Wij eten aardappel, spercieboontjes en varkenshaasje....Gezond he?
Als ik pijn zou hebben of iets raars zou voelen moet ik onmiddelijk naar spoed, anders heb ik binnen 2 weken controle. Wat me bang maakt is dat ze hebben gezegd dat ze tot aan 24 weken helemaal niks kunnen doen om een eventuele bevalling tegen te gaan. 4 weken das heel lang om zo onzeker te zijn.
Sterkte Sam, wat zal dat schrikken zijn! Wij hebben vandaag het kamertje geschilderd, nu nog de schommelstoel schilderen en dan maar wachten tot het kamertje komt. Kamertje duurt bij ons waarschijnlijk wel 12 weken, ivm de feestdagen. Hoop dat het meevalt!
Ja Sam dan zijn 4 weken zeker lang!! Ik leef erg met je mee..Vind het zo erg!! Hoop echt dat alles goed komt..