ja 4 weken zijn tergend langzaam voor zoiets! kan me niet voorstellen hoe je je moet voelen meid, dikke knuffel!
Begin van het kamertje staat in mijn album Nog drie dagen tot de echo, vind het best wel spannend worden nu...
@Sam:dat duurd dan idd erg lang lekker hier kleppen voor wat afleiding, misschien kunnen wij de tijd ietsje sneller voor je lijkente gaan! @kipkip: mooi buikje en wat een grappige schilderijtjes voor de beebkamer! Erg leuk! Spannend, joh de echo!
@sam: wat moeilijk voor je! probeer maar zoveel mogelijk te rusten, ik hoop voor je dat de komende vier weken snel voorbij zullen zijn en je in april een gezonde meid ter wereld kan brengen! vandaag drukke dag gehad hier dus nu lekker rusten op de bank. heel raar maar ik maak me nu ook meer zorgen of alles goed is dan enkele weken geleden! als ik ze een dagje bijna niet gevoeld heb word ik ongerust. gelukkig heb ik de angelsound nog daarnet weer even geluisterd en haar hartje ging flink te keer.
jeetje, ik kwam even langs om blij te vertellen over dat we ineens al een heel eind zijn met de babykamer, en dan lees ik het nieuws van supershiva en van sam.... weet dus even niet wat ik nu moet zeggen, behalve heel veel sterkte, en een dikke knuffel voor jullie. er brandt een kaarsje hier! kom morgen wel even vertellen dan. ben nu ineens niet meer zo in de stemming. wat ongepast, lijkt het... trusten! keep safe, ladies and babies!
Jee sam wat onwijs rot voor jullie! Kom maar op het forum als je zin hebt , ik hoop dat we je er doorheen kunnen slepen! Vooral rustig aan doen, dus eigenlijk gewoon niks doen!
@ Lynn, leuk zeg dat je dan ook gaat. Is je eerste keer of niet. Is echt heeeel leuk hoor! Vanochtend heb ik van Sint Arjan een kadotje in mijn schoen gekregen. Een super leuk babyalbum, waar we allerlei ontwikkelingen en ontdekkingen in kunnen schrijven
goedemorgen...het ruikt hier nog een beetje naar de gourmet... Mupkuh: ja is de eerste keer dan...mag jij ook op die dag? of had je dat al verteld? verder alles goed...kan alleen niet meer op mijn buik slapen en het draaien snachts gaat niet zo goed... kipkip leuk begin die kamer...
@ Lynn, nee ik mag die dinsdag de 9e. Missen we elkaar net. @ Kipkip, hier is mijn vader gister ook weer verder gegaan met de kamer. De muren zijn gestructuurd nu
Jeetjes Sam...heel veel sterkte! Wat erg dat je nu ook nog zeker 4 weken in spanning zit. Rustig aan doen! Duim heel hard voor je!
Ik ben ook weer een 1,5 uur bezig geweest met kamers opruimen. (Was verzamelhok geworden van verschillende dozen, tassen, etc met zooi) Kan alleen beter een grote container huren voor alles wat weg moet.... VEEEEEEL. Voordeel is wel dat ik nog een grote vuilniszak had staan van mijn schoonmama (die het weer van iemand anders had) met kleding. En ik heb er een flinke berg uit kunnen halen! Dat komt mooi uit, want ik koop bijna nooit kleding omdat het zo duur is. Nu heb ik dus iig een berg shirtjes en blousen erbij. Ben wel helemaal happy. Pfff en de laatste tijd denk ik alleen nog maar aan het inrichten van de babykamer. Hoe en wat ik wil, etc etc. Ben er echt zowat de hele dag mee bezig. En tegelijkertijd ben ik ook wat bang. Durf eigenlijk niet eens de 27 wk pretecho vast af te spreken omdat ik bang ben dat de 20 wk echo niet goed is. Komt misschien omdat ik op het forum wat nare dingen gezien heb en dan mijn buikpijn, donkergekleurde urine en afscheiding en bijna geen groei van mijn buik en nog niets voelen beetje teveel eng vind.
Waar is iedereen? Toevallig iemand die in Ir Ottenbad in Eindhoven aan zw-zwemmen gaat doen? (hihi, vind het beetje eng in mijn eentje)
Beetje ver voor mij . Ik heb ook last van erge buikpijn. bij mij zit het onder in mijn buik. Ik heb voor de zekerheid urine weggebracht en het bleek blaasontsteking te zijn. Je kan altijd even een test laten doen meis. Dan is dat wat je al kan uitsluiten of dat je weet waar die pijn vandaan komt. Als je zwanger bent kan je ook sneller last krijgen van infecties bij en/of in je vagina. Je kan altijd even langs je HA gaan als je het niet echt vertrouwd want verloskundigen weten ookniet alles. . @sam, meis wat vervelend nu om te horen. Gewoon rustig aan doen. Ik begrijp dat juist nud ie 4 weken zo lang duren. @Kita, tuurlijk ben je hier welkom en ik duim met je mee dat het een agustusbeebje word
Ik heb al 2x urine na laten kijken omdat ik steeds zo'n buikpijn heb. En had ook al doorgegeven van de donkere afscheiding bij gyn. Maar misschien idd maar eens naar de ha gaan hiervoor... Hoe is het met jou?
Gaat goed hoor. Als ik nodig moet plassen wil ik nog wel buikpijn krijgen. . Kwam er eergisteren achter dat ik wel heel veel moet drinke met blaasontsteking. Oeps . Ben gelijk heel veel gaan drinken waardoor ik elk half uur op de toilet zit. Heb nog wel vaak last van harde buiken maar dat kotm door de blaasontsteking als het goed is en ons meisje is heel erg bewegenlijk.
Eigenlijk moet je zowieso meer drinken geloof ik. Ik drink nu ik zwanger ben bijna 2-2,5 liter per dag. Terwijl ik eerst maar 1,5 liter dronk. Maar ik heb gewoon steeds dorst. Heb het ook nodig denk ik, want ik vind dat ik nog helemaal niet veel hoef te plassen. (Dus al dat vocht wordt gebruikt?) Ik heb idd ook meer buikpijn net voor ik moet plassen. Is wel fijn dat dochtertje lekker beweeglijk is. Voel je haar nu ook elke dag?
Hallo, Effe tussen het verfen door. Het kamertje was waanzinnig groen en nu al 3 muren schelpenwit... Nog 1 muur. Misschien moet het nog een keertje... Ik voel wel weer dat ik zwanger ben zeg....soort kramp onder in mijn buik....zijn dit "harde buiken"? Mannetje helpt wel heel lief mee....
sam, nogmaals sterkte. 4 weken is idd erg lang kom maar lekker veel meekletsen als dat een beetje afleiding geeft. Pientje, de bouef bourguignon was overheerlijk de aardappeltjes klein schillen (3 cm doorsnede) en een half uurtje mee laten pruttelen is genoeg. leuk die foto's van beginnende kamertjes. Ik heb een heel plan voor de wanden, maar volgens mij word het echt een beetje veel werk. Jammer genoeg kan ik niks in mijn album zetten omdat je er aan kan zien wat het geslacht is, maar ik kan af en toe via pb misschien een fotootje showen verder.. jeetje zeg ik ben zoo onrustig! ben al 2 dagen kijhard bezig in huis om het schoon te maken en te poetsen. zou zelfs alle keukenkasjes een extra sopbeurt willen geven ikword echt ontzettend moe van mezelf lag er gisteren om 8 uur al in.