rach weet je dan al wat het word of moet je nog even wachten? Wij zijn zo goed als klaar..maar er moet nog heel wat geshopt worden...om aan de eisen van de kraamverzorgende voldoen...want een badje is bijvoorbeeld wel makkelijk..hihi
oja ik ben ook heel erg aan de poets en opruim....de keuken blinkt weer en de vloeren zijn weer geboend.....ben er wel moe van....
lynn we hebben a.s. donderdag de 20 weken echo, we weten het nog niet. wij hebben nog niks gekocht verder, daar gaan we dus daarna mee beginnen. Vannochtend lag er een pakje van de sint voor de baby: een lief rompertje
Weer een nieuwe buikfoto gemaakt (deze keer effe zelf want er was motorcross of tv en dan krijg ik hem echt niet van zijn stoel af haha) Sorry voor het moeilijke gezicht is best lastig in deze spiegel foto;s maken (moest op mijn tenen staan haha)
je man laten maken dan heb je een hele mooie haha, of zit ie ook tv te kijken haha, ik had vandaag ook schoonmoeders op bezoek dus ik had zoiezo niet zoveel tijd vandaag..
@Sam, Schrik erg van je berichtje! Vier weken is inderdaad erg lang totdat ze iets kunnen doen... Mag je dan nu vaker op controle? Sorry ik reageer ff niet op de rest, heb wel bijgelezen, maar ben druk druk druk..... lekker op ebay aan het struinen, maar een beetje veel dat ik nu in de gaten moet houden haha. Morgen weer een reactie!
Toch aardig goed gelukt de foto IMD! We zijn hier aan het behangen! NU maar ff eten en weer verder. Fijne avond dames.
Iedereen is lekker druk in zijn weekenden, vooral met van babykamer dingetjes, erg leuk om sommige al te mogen zien, vind ik erg speciaal om te zien!
Hallo, Nou manlief heeft kamertje afgemaakt hoor, alle muren zijn nu 2x gedaan. Ben lekker op de bank gaan liggen en heb half uurtje geslapen! Ik kan wel foto plaatsen maar er staat verder nog niks! Meubels komen pas 3e week januari! Nu wou ik dat ze toch wat eerder konden komen..mmmmm Nou ik heb wel een 20 weken buikfoto geplaatst....is wel iets verschil!
zeker verschil hoor, heel duidelijk zelfs! !Lynn haha een speeldoos pimpen, die heb ik nog nooit gehoord maar hij is leuk, ben benieuwd!
hi ladies, alles goed? hier een rustig dagje, na de drukte van gisteren. we zijn dus al een héél eind met het kamertje. indeling is compleet anders dan ik het bedacht had (dat paste helemala niet, wiskundig genie -ahum- dat ik ben...), maar zo is het eigenlijk wél zo leuk! heb nog geen foto's om te showen, sorry. maar heb het al een beetje aangekleed, met een hele mooie witte klamboe. in de 'opening' daarvan heb ik een kleine stoffen ooievaar vastgenaaid, en dat staat heel snoeperig. kan niet wachten tot ons kleine mannetje daar straks lekker onder mag slapen! wat duren 20 weken dan nog lang, he? verder is een vriendinnetje na dik anderhalf jaar proberen nu spontaan zwanger! ze hadden al wat onderzoeken gehad, vervelend allemaal. en nu toch raak! ben zo blij voor haar! en leuk ook, want hun kindje komt dan half juli. scheelt niet veel met de onze, dus leuk: weer een speelkameraadje erbij. verder weinig nieuws hier. heb even niet bijgelezen na gister. duim nog hard voor de dames waar het ineens heel spannend is... sterkte!
whahaha ik zit op marktplaats te neuzen..en die baby uggs...whahha...mijn vriend vind ze af-schu-we-lijk!
nou Imd, ik vind dit juist de mooiste foto's van je! echt super zeg, wat een mooie zwangere vrouw! coto, ik zie ook verschil! zo ook maar weer eens een buikfoto maken (in de pauze dan, man is studio sport aan het kijken, krijg hem dus ook niet van zn stoel af en zo'n foto als Imd lukt me niet hoor!) lien, gefeliciteerd voor je vriendin. wat super speciaal voor haar! lynn, ik vind die baby uggs echt ontzettend leuk! als we een meisje krijgen ga ik die ook kopen (en niet de mening van mijn man vragen haha)
haha die mannen, ach als je iets leuk vind als vrouw idd gewoon kopen , als het er eenmaal is vinden ze het vaak wel grappig! Studio Sport (daar heb ik dan weer geen last van, alleen Formule 1 en motorcross haha) je moet de flitser uitzetten en dan voor de spiegel staan alleen die van ons staat heel hoog (achteraf SUPERDOM! want in de slaapkamer begint ie gewoon op de grond haha ECHT ZWANGER!) Nou moet ik alleen weer naast mijn slippers lopen Rach, ik een mooie zwangere vrouw (doet haar slippers nu weer aan haha) maar dankjewel voor het compliment!
Zo Lynn, jouw buik mag er ook zijn. Blijft leuk die bugaboo in jouw album (heb nml dezelfde, vind hem nog steeds zo leuk!) Zo vanmiddag maar even de sportschool tijdelijk stopgezet, kon mezelf er niet meer toe zetten. Vroegen ze nog of ik bewijs mee had dat ik zwanger was, ja hoor zei ik, ik heb mijn buik mee waar mijn kindje van 20 weken in zit. Is dat genoeg bewijs? Gelukkig wel, alhoewel ze nog even twijfelde of ze toch niet om een zwangerschapsverklaring moest vragen...
pompiedompiedom, weer wat kleertjes gescoord op MP. mijn favo-babywinkel inmiddels, haha! kost allemaal 3xniks daar. en dan ga ik nu braaf de laatste dingetjes schilderen aan de babykamer (binnenkant deurtjes kasten, commodeplanken, dakjes op kasten -zijn huisjes-modellen-). eerst hond van mijn schoot jagen; die ligt op mij te snurken... gek beest! fijne avond jullie! moet morgen naar de VK. kom wel even vertellen als er nieuws is. (hoop stiekem dat ze extra groeiecho nodig vinden, want dan kan ik fijn weer naar onze zoon kijken!)