imd, ik spaar het m vanavond wel, hij ligt helemaal knock out op de bank en op de slaapkamer hebben we geen spiegel, en in de badkamer alleen van het kastje (in de gang wel een goede spiegel maar zonder flits is echt te donker hier!) trek je slippers snel aan en neem het compliment in ontvangst! zetten jullie ook een lekkere stoel in de babykamer?
hmmm ik denk bij ons te weinig ruimte voor lekkere stoel en weet uit ervaring dat voeden tegelijk gaat met verschonen e.d. dus je bent toch volledig wakker maar het scheelt bij ons zit de woonkamer naast de babykamer dus ik hoef niet naar beneden DAN lijkt me het wel erg prettig! (anders moet je die kou in snachts brrrrr)
Hoi hoi, dames...sorry lang niet geweest... Ga nu ff niet alles teruglezen, hoop dat het bij iedereen allemaal een beetje lekker gaat! Heb zelf een lage bloeddruk, dus weinig fut en energie en bekkeninstabiliteit net zoals bij mijn eerste, dus ben zeer weinig achter de pc te vinden.... Hoop dat ik weer vaker fut vindt om mee te schrijven en lezen....
in onze babykamer staat een fijne schommelstoel (die in stijl perfect past bij ons bedje). gekocht voor 30 euro, via MP uiteraard. een fijne stoel, liefst schommelstoel, vond ik echt een 'must'. gelukkig hebben we er de plek voor!
Heb net een oude schommelstoel bij mijn schoonouders opgehaald, die stond vroeger ook bij mijn man in de babykamer, dus ik heb weer een schilderklusje.
haha ik ben nu mijn kledingkast aan het leeg maken....heb nog wat miss sixty kleding die ik nooit aan heb kunnen doen na dat ik gestopt ben met roken....en is altijd jammer om hem weg te laten stoffen in de kast.... schommelstoel is hier ook al.... dadelijk een nieuwe buikfoto gemaakt door man! maar laat wel weten..batterij is aan het opladen!
Een paar pagina's terug vroeg volgens mij iemand over geboortekaartjes, maar jeetje, wat is dat nog moeilijk zeg. Heb al wel een beetje zitten kijken op internet maar er is zo veel!
ja en ik vind niets echt leuk, ja voor andere maar voor mezelf te saai haha, iedereen verwacht ook altijd heel veel van mij, als ik gewoon iets uit een boek kies zie ik de opmerkingen al komen en vind het zelf ook gewoon niet leuk maar zie het niet zitten om weer zoveel werk erin te stoppen, dus ik moet toch wat simpelers kiezen... het is lastig de dingen die ik wel zie op internet zijn weer megaduur!
Heb net ook even gekeken, maar wat een keuze zeg! gelukkig hebben we nog wel een paar weken. Toch ook nog even mijn andere vraag: weet een van jullie of je in een infraroodcabine mag als je zwanger bent? Blijf steeds aan het hoesten en mijn vader zei dat dat wel zou kunnen helpen maar weet niet of het mag. Verder heb ik mooie buiken voorbij zien komen, zal er binnenkort ook weer eens eentje maken.
Leonie, ik ben vandaag ook in de sauna geweest, infrarood is veel minder heet dus, het lijkt mij, dat het geen kwaad kan. Maar goed, over de sauna bestaan ook verschillende verhalen, maar mijn verloskundige heeft gezegd, als je gewend bent aan de sauna en je voelt je lichamelijk goed erbij dan kan het geen kwaad. Hoop dat je er wat mee kunt.
O Leonie ik heb juist gehoord dat een sauna wel mag maar een infrarood niet! De stralen zouden dieper in je lichaam treden, dus niet goed voor je kindje! Op internet staan trouwens verschillende berichten zeg! Misschien kan je een sauna bellen? Of je VK?
Supershive: heel veel sterkte! En heel veel succes dinsdag! Sam: ook sterkte...4 weken is lang dan he...rustig aan! Ben net terug van 4 dagen weg met een stel vriendinnen. Ben nu gesloopt....
foto staat erin...maar niet zoals ik hem wilde...alleen de batterij was weer op...ga morgen ff wat proberen....let trouwens niet op de troep..heb de inloopkast er niet voor op geruimt
Mooie buik lynn! sorry dames geen tijd om alle pagina's terug te lezen... que geboortekaartjes is er idd heel veel keus. We weten wel ongeveer wat we willen, maar ook daarin weer heel veel keus..gelukkig hebben we nog een paar weken Vanaf vrijdag al harde buiken...kan dit kwaad? X
Mogge dames, Nog 1 dag en dan mag ik eindelijk (voor de echo) Gelukkig vandaag vrij, dan gaat de dag lekker snel. Het is wel pas morgenavond om 7 uur maar goed, ik ben al lang blij dat er tegenwoordig zoveel praktijken zijn die ook 's avonds werken. Krijgen er vandaag nog mensen echo's?
schommelstoel: ja leuk idee! alleen ik wil de stoel na de babyperiode ook weer gebruiken (we hebben nog plek in de woonkamer) dus misschien toch maar een iets stevigere. op marktplaats nog niet echt iets leuks gezien. lynn, mooie buik, enneh..leuk jurkje ook geboortekaartje: wij hebben we een leuk geboortekaartje gevonden. zelf maken/bedenken is altijd leuker maar ik besteed de tijd liever in het kamertje. kon er vannacht niet van slapen. als er dames zijn voor de echo: succes! ik moet nog 3 nachtjes wachten. en.. ik ben vandaag 20 weken! {|=
@ Wwjc, probeer je niet te druk te maken meid. Ik ben er zelf ook heel goed in hoor Maar donkerkleurige urine heb je gewoon omdat het geconcentreerder is. En meer pijn voor het plassen omdat je blaas te vol is, ofzo. Komt vast goed meid. @ wwjc, wow wat heb jij een mooie buik zeg. Ik heb gisteren ook nieuwe foto's gemaakt. @ all, mijn paps heeft zaterdag ook de muren van babykamer gedaan. Niet heel veel bijzonders, lekker maagdelijk wit De nieuwe foto ga ik nu in mijn album zetten. Op de foto lijkt mijn buikje niet gegroeit maar dat is ie wel hoor