April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Rach, gefeliciteerd met deze mijlpaal. Op de helft alweer.

Ik was ook zo erg met het kamertje, ben blij dat alles nu besteld is, dat de kleuren uitgezocht zijn en de wanden gschilderd. Nu alleen nog maar inrichten, geeft een hoop rust! En onrust moet worden voorkomen, toch? (althans dat zeg ik altijd tegen manlief ;) )

2. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen!

@Rach Gefeliciteerd met je 20 weken.. :D
    @Lynn Mooie buik hoor!! Groeit goed zo te zien.. :D
    @IMD Ook een mooie foto..En een mooie buik!! :D

Ik zal nog even verder terug lezen..volgens mij vergeet ik de helft.. :oops:

3. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    goedemorgen
    wat een drukte zo maar ga niet alles terug lezen
    heb zelf een lekker weekend gehad
    we vierder zaterdag de verjaardag van ons zoontje
    en die is weer lekker verwend en nu is die op school
    met mij gaat alles goed en heb vrijdag de 20 weken echo
    ik vindt de tijd zeker wel erg hard gaan

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Wij zijn vandaag ook op de helft. Echt een mijlpaal ja. Nu op naar de bevalling :)

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Mupkuh en Lynn mooie buiken zeg al zo lekker groot...! super hoor!

Ja die kamer kostte ons bij de eerste 1 weekend (effe doorbijten) en nu in totaal 3-4 uur dus daar gaat niet zoveel tijd in zitten bij ons..
    Dus voor kaartjes normaal gesproken wel tijd over alleen nu ik er een heb rondlopen beduidend minder haha

6. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Rach en Mupkuh gefeliciteerd met jullie 20 weken :D

Lynn mooie buik! Echt een toetertje al, gister in de kerk stonden een aantal heel verbaasd naar me te kijken dat ik al op de helft zit :)

Wij hebben een schommelstoel in de kamer, met zo'n tuinkussen, oja foto staat in album, maar die zit niet zo lekker, dus ga denk een lekkere ikea stoel neerzetten.
    Echt veel schommelen deden we toch niet.
    Maar lekker en goed zitten vind ik wel belangrijk.

Wat een boel geklust dit weekend zeg :D leuk hoor.

Vandaag de 20 weken echo, om 13.30, we vertrekken 12.30.

7. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Hoi meiden!

Wat een mooie buikjes weer... Ik zal deze week ook weer eens een foto schieten, anders gaat er echt te lang over heen. :oops:

Ik ga deze week ook verder aan het kamertje. We hebben de meubeltjes al staan, maar de muren zijn neutraal creme, en ik wil nog een muurschildering maken. Ik denk dat ik met het beestjes-thema aan de slag ga, dus hele grote bladeren en gras op de muur, lieveheersbeestjes, rupsjes, vogeltjes enzo. Lekker in knalkleuren, matched goed met de Ikea accessoires :)

En de kaartjes. bwuh nog geen idee. Ik weet nog niet of ik hem zelf ga tekenen, of dat we het met een foto gaan doen. Maar ik maak ze wel zelf, dat is zeker. Of althans, ik lever de layout en drukproeven aan, de rest mag de drukker doen :p

Vrijdag de pretecho, ik heb er echt superveel zin in!

8. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Rach en Mupkuh: gefeliciteerd met de 20 wk !

Andere dames met minder goed nieuws, heel veel sterkte !

Mijn boeuf was heerlijk, had er lekker rode kool met appeltjes bij en gekookte aardappeltjes echt heerlijk ! Ga dit weekend voor de chilli con carne, zag een heerlijk recept in de allerhande en het wordt koud dus dan is dat wel lekker... hahaha heb het nu al over eten voor het weekend moet niet gekker worden.

Verder hebben we de babykamer geschildert, we hebben 1 wand babyroze en de rest wit. En de meubeltjes staan er dus begint al beetje vorm te krijgen... kan niet wachten om onze kleine hummel daar te zien liggen.

Vanmiddag uit het werk de zwangerdoos ophalen bij de etos, ben benieuwd wat er in zit...

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    bedankt dames...een vriend van mij zij zaterdag...wow jou buik is gegroeid in 2 weken tijd...nu kun je er niet meer langs.....p...alleen gisteren stond ik het voor de spiegel te kijken ....naar mijn buik...en toen dacht ik....mijn kont is even rond en groot als mijn buik....hahahaha

ik zag dat brenda last heeft van harde buiken sinds vrijdag....misschien de vk bellen...kan nooit kwaad om die te bellen.....

en zag een bij mupkuh een super mooie buikfoto...

alle dames die 20 weken zijn proficiat...en de dames die de 20 weken echo hebben succes en genieten...
    ik heb hem donderdag en mijn vriend roept hier de hele dag....ik heb zin in donderdag...

10. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Lyn, ik heb net gebeld, moet vanmiddag naar het telefonisch spreekuur bellen. Heb nu weer een harde buik op me werk...wel vervelend maar ja ikd oe gewoon rustig aan.

Vanaaf ga ik ook ff een buikfoto maken! Oh ja foto's van het kamertje staan op mijn babysite, ben benieuwd wat jullie er van vinden. (het plankje hangt inmiddels)

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks meiden!

@ Pientje, wij hebben ook bewust niet voor een schommelstoel gekozen. Omdat je dat schommelen toch niet zo doet. Wij gaan laminaat leggen dus is ook niet echt goed. En er zijn stoelen die lekkerder zitten ;)

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    wij hebben ook laminaat maar heb nog niets gemerkt aan de vloer boven....bende ligt een tegen vloer....maar ik ben verslaafd aan schommelen...ook zonder stoel....ik val zo in slaap en als ik ziek ben schommel ik ook.....ook als ik zenuwachtig ben!.....maar schijnbaar was ik een kind dat ook deed bonken met mijn hoofd tegen de muur om rustig te worden...hahha...ieder zijn ding de een duimt en de ander bonkt...

13. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hoi meiden!

Ja, de meesten zijn nu, of gaan richting de helft van de zwangerschap!
    Wat gaat de tijd toch snel hé!
    Ben supertrots op alles, hebben jullie dat ook?
    Vriend is ook zo lief, we groeien deze periode echt naar elkaar toe!

Vrijdag hebben we lekker het meeste uitgezocht en gekocht!
    Ook lekker de babykamer! Deze komt week 2!

Deze is het geworden:

De verf (paars/grijs) is ook vorige week gekomen, dus nu gaat het echte werk beginnen!
    Vrijdag gaan we de kinderwagen bestellen (maxi cosi Mura 4-wieler).

Ben superhappy, en voel me supergoed!

Nu hopenlijk volgende week nog een goede 20 weken echo, en dan kan het echte onbezorgde genieten beginnen!....

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Lynn, dan valt het misschien wel mee. Je kan anders ook altijd vilt onder de poten maken.

15. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Mupkuh; wat een mooie buik! (en trui..die heb ik ook..;)
    Je bent goed gegroeid!

16. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Spannend toch wel die 20 wekene cho he...ik moet over een week..maar wil me er niet te druk om maken!

Bij fontys hogeschool iig gezien dat ons mannetje 2 niertjes heeft! Mijnv riend heeft er namelijk maar 1, zo is hij geboren. Dat iswel een opluchting.

17. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    pientje succes straks met de 20 weken echo!! spannend hoor!

mupkuh Leuke foto , mooie buik hoor!

18. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Leuk al die kamertjes.

Wij hebben ook laminaat, ik denk dat ik een kleedje onder de stoel ga leggen. Ikea heeft zulke leuke kleedjes, maar even afwachten wat het geslacht wordt.

Pientje, succes vanmiddag met de echo!

19. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @BrendaGill; kan me voorstellen dat dat een opluchting is!

20. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    ik vind een schommelstoel ook zo leuk, maar past niet bij ons...als we in een nieuw huis gaan wonen dan wil ik er zeker een aanschaffen!

Deel Deze Pagina