Hi meiden,... even jullie mening. Mijn man kan waarschijnlijk niet mee naar de 20weken echo (27-11). Nu kan ik de echo verzetten voor een week later (maar dan moet ik nog langer wachten voor we het geslacht weten). Vind het nu al zo lang duren. Ik zou ook deze week al een geslachtsbepaling echo kunnen doen. Ik ben nu 19 weken... Zouden ze het dan al goed kunnen zien... Zit zo in dubio.... Aaaaaaahhhhh word gek van mezelf!
hahah ik heb ook maar 1 nier en heb het ook meteen laten controleren met de pret echo...ik maak me er ook niet druk over omdat die aardige mevrouw alles al heeft na gekeken..zoals maagje..blaasje...nieren...ruggenwerf...schedel....hersenen...ja die heeft ie...hihi...maar das ook toevallig.... had het alleen nog nooit gehoord bij mannen
hai, ik zie een hoop dikke buiken en mooie kamertjes voorbij komen, leuk! geboortekaartjes moeten wij nog mee beginnen. géén idee wat ik wil. net bij de vk weer even tussen de nieuwe kaartjes zitten neuzen. zaten leuke tussen, maar ik vind zoveel verschillende leuk (hele bonte, maar ook heel rustig witte). moeilijk.... we hebben nog tijd, he? mijn controle was allemaal prima. kereltje schopte flink tegen de doppler aan, haha! hartje nu 140bpm. minder snel dan de vorige keer (bijna 160), maar volgens de vk heel normaal voor nu. moet over 4 weken weer terug. meiden met echo's vandaag en morgen: heel veel succes, en geniet ervan. ik vond het zelf heel bijzonder. en succes met kamertje klussen. bij ons is het kluswerk bijna klaar (laatste dingetjes verven nog, en gordijnroe ophangen). dan nog gordijnen maken, en 'aankleden'. ik heb trouwens een supergaaf aankleedkussen besteld, van Knoef. lijkt op de zitzakken van Fatboy. kindje zakt er dus wat in weg (kan moeilijker erop omrollen bijv.). we hebben een turquoise besteld voor onze vent! hoezen ervoor heb ik er 1 besteld met Delftsblauwe motieven, en d erest ga ik simpele hoezen (Zeeman?) opleuken met leuke stofjes. idem met de lakentjes. geeft een wat persoonlijke 'touch' aan het geheel, vind ik. en ik ben handig, dat scheelt! fijne dag allemaal, en tot later!
@Shopaholic, je kan met 19 weken een geslachtbepaling doen hoor, dan zie je het al duidelijk. Ik heb het met 17 weken laten doen en duidelijk een jongen! Of je je echo moet verzetten...weet niet zelf zou ik het wel fijn vinden als me vriend erbij is! En als je toch een geslachtsbepaling wilt doen kan je hem wel verzetten toch?
goedemorgen dames! Wat een prachtige buiken heb ik voorbij zien komen, WAUW! Ik kan ook niet wachten tot de 27e, dan hebben wij de 20 weken echo. Vind het zo spannend. Gelukkig voel ik af en toe wat bewegen, maar als je dan weer een dag niet voelt is het ook weer doodeng Vanmiddag krijg ik de uitslag of mijn blaasontsteking weg is. LIEFS
Shopaholic: wat balen dat je man niet mee kan, ik zou het verzetten, het is, denk ik, zo bijzonder dat je dat moment wilt delen. Lien: waar blijven de foto's?
wij lieten het zoiezo doen bij een pretecho omdat het foutpercentage in het ziekenhuis hoger ligt als bij een goede pretechobureau, als een bureau goed is zullen ze je ook aanraden om vanaf 19 weken te komen DAN PAS mogen ze garantie van 98-99% geven, in het ziekenhuis gaat het toch een stuk sneller en vinden ze dat minder belangrijk (om te weten wat het word) Voor de 19 weken hoor je nog zo vaak dat ze het mis hebben zou ik dan altijd nog bevestigd willen hebben voordat ik blauw of roze ging kopen, zo kan je een pretecho laten doen en dan laten bevestigen door het ziekenhuis (heb je alvast het 2 keer gezien)
Shopaholic: Waar voel jij jezelf het prettigst bij? Kan me voorstellen dat je m wil verzetten..Maar wordt je geduld weer zo op de proef gesteld he! Ik ga zonder hubbie..We hebben dan geen oppas voor de kids.. Jammer maar ach..mn schoonmoeder gaat waarschijnlijk mee. Daar heb ik een hele goede band mee. Leuke kaart hoor Lynn.. Ook dezelfde naam?
nee niet die naam....ik had de naam wel ingevuld...maar die mensen zijn slim daar..hahah.. oja ik zit hier al ontbijt aan de oliebollen...erg he...maar had er zo;n zin in...hihi
Lynn, gatverdamme oliebollen als ontbijt! Maar wel en geweldig mooi kaartje! Echt heel erg leuk! Mijn urine was in orde, morgen nog een uitslag van de kweek. Maar de sporen van blaasontsteking zijn weg. Gelukkig! LIEFS
Oke Hmm lekker oliebollen..ik ben bitterballen aan het bakken ..lekker opn broodje.. Kom ik net uit de keuken, zit mn dochter achter de laptop.. Staat er een afbeelding van een sexend stel op het scherm.. ..ze had bij google-video : sss ingetikt....Ligt er een blote vrouw op dr rug..Dus ik vraag : Wat is dat? Zegt ze: Baby... Ze dacht dat die vrouw aan t bevallen was.Whaha.. Had laatst met r een babyboek bekeken..waar ook bevallingen instonden..Niet te heftig hoor!
Eeh nee..zal ik r niet aandoen..De jongste wil namelijk nog niet zonder ons zijn..Verlatingsangst...gaat wel over maar wel vervelend ..