April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    dames ik heb gegeten: 2 bruine boterhammen 1 krentenbol en een kop kippensoep! geen vettige dingen...goed he :D

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja op die twee dagen komt het echt niet aan :) dus kan je net zo goed al 19 weken tellen hoor, spannend meid! we wachten in spanning af! en je kan het dan mooi laten checken met die 20 weken echo (dubbelcheck)

3. vannochtend om 10 uur heb ik al een appelflap op :) jammieee :D

zal nu aan de chocoladekoekjes, maar ik zal ook even netjes een lunch maken :p

4. IMD: Jij bent ook bij Fontys geweest voor een echo, toch? Hoe gaat dat daarin zijn werk? Zouden zij ook naar het geslacht kijken?

LIEFS

5. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Shopaholic, spannend! ben heel bemeiuwd, wat denk je zelf dat het is?

6. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    Dat heb ik ook! Dus wie weet haal ik die appelbeignets tóch nog wel... Slecht, maarja.

Heb trouwens helemaal DE maxicosi gezien: http://www.babyhuyswebshop.nl/autostoel ... -1829.html

Nu heb ik deze al staan (jaja, ik weet het: niet TE vroeg dingen kopen. Maar ik vond 'm zoooo mooi en de prijs was echt prima):

Wat vinden jullie? Kan die tweede voor een knul, of kan het echt niet? Ik vind 'm zelf echt heel mooi namelijk, maarja, wel met roze enzo.
    Moeilijk, moeilijk...

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    lien ik vind hem iets te roze.....

heb nieuwe buikfoto eindelijk 1 tje die naar mijn zin gelukt is;...alleen de spiegel was een beetje vies...hihi

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik laat het donderdag ook nog een keer testen.... ;)

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Vind die roze MC keileuk! Als ik een meisje zou hebben/krijgen, is er niks mis mee. Maar Siem had ik er eerlijk gezegd nooit in gedaan. Zou manlief ook niet echt leuk gevonden hebben.

Heb nog een geruite. Ruilen ;)

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    vind hem ook kei mooi voor een meisje...hoor...ik heb een blauwe met roze,,,die pien volgens mij ook heeft...die blauwe ruitjes vond ik ook erg mooi maar dat vond ik weer iets meer voor een jongens en toen wij hem kochten wisten we nog neit wat het was..

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    weet ji jal wat het word? ;)

12. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Middagdip hier!

13. @BrendaGill: Ik heb heel sterk het gevoel dat het weer een jongen word!
    Vind het zo spannend! Ik laat het jullie weten! Waarschijnlijk pas morgenochtend!

14. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    oke ik ben benieuw! ik lees het sowieso morgen pas..vanaaf lekker relaxen op de bank...
    xxx

15. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Rach; wat een mooie buik!

16. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Shopaholic: zo, jij kon snel terecht. Spannend joh!

Ik vind opeens mijn buik helemaal in het niet vallen, ik zie echt al enorme zwangere buiken. Bij mij kan het met kleding aan ook nog een vetrol zijn. Mhh... ik ben ook nog niet echt aangekomen, misschien 1 kg ofzo, jullie?

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ja de vorige keer was ik 13 weken en werd toen gekeken naar hoe je een eerste termijnecho moest doen aan de studenten, dus steeds opnieuw de BM scannen en opmeten, geen idee wat ze met 20 weken allemaal doen (moet nu 25-11 weer) het is wel heel leuk en relax dus je kan wel dingen vragen hoor :)

oohhhh schetig vind ik hem maar ook niet echt voor een jongen haha (zal ik hem overkopen van je.... :)

Mooooooi zeg echt groot man niet normaal! supermooi!

18. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Kipkip, da's toch geen vetrol joh! Ik vind het een mooi zwanger buikje hoor :D

Ik ben eerst 10 kilo kwijt geraakt (yay misselijkheid) en ik zit nu nog steeds 2 kg onder mijn startgewicht. Daarvan zijn er nu een paar kg voor de babies en de bagage, maar kwa mamaspek zit er bij mij nog niet veel aan. Ja, de boobs dan, maar dat was al vanaf het begin zo. Ik pas nog steeds in mijn c cup.

Lien, ik vind de MaxiCosi geweldig! Maar wel iets te roze voor een jochie :oops:

Lynn, mooi buikje! En mooie bh ook! :) (dat meen ik serieus, vind het echt een mooi ding).

Nou, ik ga ook even klooien of ik nog een foto kan maken. Ik wil deze weken eigenlijk echt even een fatsoenlijke reportage schieten, met goeie belichting enzo. Anders schiet dat er ook weer bij in.

Oh, en ben ik nou heel maf als ik een beetje twijfel aan de geslachten? Echt, op een of andere manier heb ik zo'n gevoel dat er toch een meid bij zit. Ik kan compleet achterlijk zijn, en de echo bij de gyn leek ook heel duidelijk, maar toch! Ik ben echt benieuwd a.s. vrijdag.

19. lynn, mooie buik! en inderdaad een mooie bh, waar heb je die gekocht? :)

ik heb net patat gehaald :oops: ben niet zo gezond bezig vandaag.

kipkip, ik ga gelijk even jou buik bekijken!

20. @kipkip; ik heb ook helmaal nog geen echte buik! Jij hebt zelfs ietsje meer. Ben ook nog maar 1kg aangekomen. Ik ben lang (1.83) dus heb een hoop lengte waar de baby prima in kan groeien!

@spekkie; spannend vrijdag! Zou stiekem toch wel leuk zijn als er een meid bij zit!

Deel Deze Pagina