Dat is volgens mij heel normaal hoor spekkie, wij waren er eerst van overtuigt dat wij een jochie zouden krijgen en 2 weken voor de echo zei mijn vriend ineens dat hij toch dat dat het een meisje is... haha uit eindelijk heeft hij wel gelijk gekregen, maar je gevoel gaat alle kanten op wat dat betreft.
haha ik vind het een supermooie buik! haha als jij een vetrol hebt ben ik een rollade echt supermooi lijntje! Ik ben nu bijna 9 kilo kwijt sinds ik zwanger ben (ik woog 111 en nu weeg ik 102) met mijn eerste had ik nu l bijna 10 kilo erbij
Ik vond het niet zo. Was er vorige week en het was super chaotisch en ik was toen 19 weken en de man die de echo deed wist geloof ik echt niet waar hij mee bezig was en hij deed me ook nog eens pijn! De kleine vind het geloof ik ook niks draaide er met zijn rug naar toe haha! als ik dan bij andere keek was het super relaxed en die gingen er ook met een hele rits foto's vandoor. Ik moest die echoscopiste erbij roepen om een profielfoto te vragen en kreeg er wel 2...dit vond ik erg jammer. Ik lag ook nog niet zo lang zei ze al wisselen hup opstaan toen zei ik ook nou ik lig er pas net en ik zie dat iedereen gemiddeld 30 tot 45 min ligt. Maar goed ervaringenverschillen heel erg zie ik. Jammer dat het bij een domper was. toch 1,5 uur heen en 1,5 uur terug gereden. Rond de 20 weken kijken ze naar het schedeltje en naar de buik. Ze moeten dit opmeten...
hi dames, bedankt voor het meedenken over mijn maxi-cosi-dilemma. heb het nu anders bedacht: je kunt zomerhoezen kopen ervoor, oa. in donkerblauw. voor 30 euro ofzo. die koop ik, en dan ga ik 'm opleuken met allerlei leuke stofjes. bijv. in delftsblauw, zodat de wikkeldoek van opa's geld er leuk in past. ben helemaal blij met mijn (soort-van geldbesparende!) ideetje. ben zelf redelijk handig, en mijn mama is helemaal super met handwerken/naaimachine, dus die wil me wel helpen ermee. jeeeh! nu tijd vinden... dus sorry dames: hij gaat niet weg (wie weet krijg ik ooit nog een meid, en dan zou ik echt balen als ik deze verkocht had). zit nu aan twee grapefruits (jaja, gezond), maar ga vanavond vetjes eten (lief moet overwerken en heb geen zin in koken en wel zin in vet).
Jihaaaaaaaaaaaa de echo was helemaal tip top in orde. Kindje weegt 353 gram, zo scheetig. Zal vanavond eens wat inscannen. We hebben 7 foto's mee gekregen, was een leuke vrouw die het deed. Toen ze dat ding op mijn buik deed, zag je in vol ornaat de billen van de onderkant En ze wist nog niet dat wij het niet wilden weten, dus het was lang en vaak in beeld. Ik ga der maar gewoon vanuit dat we niks gezien hebben, want op dat gebied zijn we leken en geen experts, dus kan nog van alles zijn
Sjonge ik lees bitterballen, kroketten, kaasbroodjes, appelflappen, krijg spontaan trek, ff chips gepakt Rach wat een mooie buik, wat een verschil met vorige keer, of lijkt ie gewoon veel groter door de manier waarop de foto is genomen? Eefje leuk filmpje heeft je dochter gezien op de laptop, gelukkig denkt ze dat het over een baby gaat Das wel jammer dat jullie niet samen naar de echo kunnen ivm oppas. Je zoontje alleen met oma gaat dus ook niet? shopaholic veel plezier vanavond bij de echo Lynn die maxi cosi die wij hebben is toch niet blauw met roze? Ow wacht bedoel je rozen? Mooie buik zeg, wil ook een toetertje Kipkip hier ook nog weinig buik, zal vast niet lang meer duren
@pientje: gefeliciteerd met je goede echo. een zoontje dus, begrijp ik? over afvallen/aankomen: ik ben eerst een kilo of 7/8 afgevallen (door misselijkheid eerste weken) en toen weer een kilo of vijf aangekomen toen ik weer kon eten. nu zit ik een kilo of 2/3 onder mijn 'startgewicht' en blijf daar voor alsnog op hangen. heb dus goede hoop dat ik geen 30 kilo meer ga aankomen! maar het boeite me ook niet zoveel. ben niet de magerste, maar ook niet dik. maat 42, 1,83m lang, gewoon prima (vind ik). en ik zie wel hoeveel de baby en ik groeien samen. => vraagje: weet iemand of je die gordelhoesjes voor de maxicosi ook los kunt kopen?
Gefeliciteerd met de goede echo PIEN! Mooi buikje hoor Spekkie, echt zo'n mooi toetertje! Ben gister bij een tweeling geweest van 6 mnd oud. Geweldige scheetjes, heel erg vrolijk. En de bevalling is binnen 6 urr gelukt . Wel 5 weken te vroeg maar alles oke! Dus ik wens jou dit ook toe!
Lien http://www.turtlechildproducts.com/products.php?cat=1 dit bedoel je? Aha jullie denken dus dat ik alleen piemeltjes kan herkennen? Het is voor ons ook nog steeds een verrassing wat we krijgen. Afhankelijk van wat we gezien hebben, zou het een navelstreng kunnen zijn of als we niks zagen, misschien lag de balzak en piemel dan wel bovenop de benen? Surprise surprise!
Pientje, fijn dat de echo goed was en leuk dat het nog spannend blijft tot het eind! Shopaholic, wat snel dat jullie nu ineens vanavond kunnen. weet je het lekker toch nog eerder dan wat je eerst dacht! En ook niet onbelnagrijk, onze 20-weken echo blijft toch op dezelfde dag. haha, lekker belangrijk! Verder hele mooie buikfoto;s voorbij zien komen. Echt erg mooi!
yep! ze hebben alleen maar 1 setje. niet echt een mooie kleur. ik zal ze wel even mailen anders. dankje! enne... spannend hou je het hoor! maar tof dat alles goed was.
We willen nog wel een buikfoto van je hoor ik zie nog steeds niets haha @Spekkie WOWIE man wat een buik maar logisch er zitten twee frummels in natuurlijk! Ja een tweeling bevallen mijn vriendin (bevallen van een tweeling allebei van ongeveer 5 pond) zei dat ze het helemaal niet erg vond, de tweede voel je toch niet dus je krijgt er twee voor de prijs van 1 (zegt ze dan grappend) ze zeggen altijd dat die best makkelijk gaan als ze maar goed liggen... en ja dat is effe afwachten. @pientjes OOHH fijn meid een goede echo ben benieuwd naar de foto's!
@Danielle1982 : Wij hebben dezelfde kamer ook besteld! hihi ook toevallig @Pientje : Gefeliciteerd met de goeie echo! hihi ik hoop dat je het geheim kan houden...Ik heb het alleen op het forum hier verteld, maar het is moeilijk om het de rest niet te vertellen bv op werk!