April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Wieffie ook supergefeliciteerd! :)

Geen echo bij de fontys voor ons!Te ver weg.

2. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Jodie: gefeliciteerd met jullie zoontje, super leuk !
    Wieffie: gefeliciteerd met de goede echo !

Heb net de etos doos opgehaald, moest even het dorp in voor kadootje voor collega, kan niet wachten om hem thuis uit te pakken...ben benieuwd wat er allemaal in zit !

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik ben vorige keer met 12,5 wk geweest. Toen mocht ik gaan liggen, heeft iemand snel even termijnbepaling gedaan dmv het meten en daarna heb ik 5 andere dames aan mijn bed gehad die hetzelfde moesten doen.
    De 1 keek wat langer dan de ander en de ene zei wel wat en de ander niet. Ook kreeg ik alleen van de eerste 1 foto en de laatste vroeg of ik al foto's had en heeft er toen (omdat ik er verder geen had) nog 3 uitgedraaid. Denk dat het dus erg wisselt omdat je ook steeds andere mensen aan je bed krijgt. Maar ik zou zeker gewoon om foto's vragen, ga ik nu ook doen als ik wat leuks zie. Heb dus alleen geen idee waar ze bij mij de volgende keer naar gaan kijken (21 wk). Neem aan het geslacht, maar ook of alles erop en eraan zit. Maar goed. Ik wacht wel af.... (Lijdzaam.... ;) )

4. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @jodie : gefeliciteerd met je goeie echo! Een stoere knul leuk hoor! Volgens mij blijft de stand aardig gelijk!

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hihi, leuk hè Sushi. Ik was zo ontzettend benieuwd! Helaas moesten we meteen erdoor naar een verjaardag en daarna weer door. Toen we thuis waren was het zo laat dat ik alleen nog maar naar bed wilde. En hubbie wilde per se dat ik wachtte tot hij erbij was om het open te maken. Dus volgende ochtend was ik eerder op (zoals altijd) en heb netjes (moeten) gewacht. ;)
    Was wel leuker hoor, met zijn 2. Ik ben blij dat hij zo betrokken is. Normaal is nl nogal vrij passief.

6. Ja precies LIJDZAAM :)

Ik heb wel begrepen dat je eerst een screening krijgt van de docent. En aan diegene moest ik doorgeven dat ik het geslacht graag wil weten HOEI

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ja, ze zullen het idd wel aan iets moeten kunnen refereren.
    Ik ben zo benieuwd wat ze zeggen. LOL, stel dat je 5 mensen aan je bed krijgt en 2 zeggen jongen en 3 meisje, haha, daar lig je dan........
    (Vandaar oa wilde ik van te voren geslachtsbepaling hebben)

8. Waar laat jij die geslachtsbepaling doen?

Oh ja, wanneer wil jij gaan zwangerschapszwemmen?

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ff de afspraken er bijgehaald van vandaag en morgen.

10. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    In Helmond bij "Kijk Nou". (Was maar 37 euro incl foto en tijdje kind staren. ;) )

Op wo-avond is dat alleen. Ik ga bij Ir. Ottenbad. Wanneer ik begin weet ik nog niet. Moet iig nog even voor een badpak zorgen. Pas niet meer in mijn oude. :)

11. Dat is vlak bij mij, ik weet ook niet wanneer je kan beginnen. Zal eens gaan kijken op de site. Hmm badpak moet ik dan ook nog hebben :)

12. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hoef je niet minimaal aantal weken zwanger voor te zijn. Kost iets van 32 of 34 euro voor een passpartout en dan betaal je nog maar 2 euro per keer. (Normaal los is 4,50 per keer) Passpartout is geldig van sept t/m ....(weet ik ff niet) Gister toevallig allemaal uitgezocht. :)

13. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga hem ook samen met mijn mannetje uitpakken, leuk om te zien wat die hummeltjes los maken bij onze "stoere" ;) mannen. Die van mij kan nu al niet meer wachten, hij zat van de week in bad al zogenaamd met de baby te spelen echt zo schattig ! hihihi

14. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Pientje, Jodie & wieffie Gefeliciteerd met jullie goede echo's!! :D

jodie leuk zeg een ZOON!! :D Geniet ervan meid!!

Verder nog mooie buiken gezien: Super hoor meiden! :thumup:

Jullie hebben flink gebabbeld vanmiddag zeg..
    Was even naar het consultatiebureau met mn zoontje...Kom terug en HOP weer stuk of wat pagina's erbij hahaha..

O-ja! Ik heb wat lekkers gegeten van de Appie!
    bolussen :) :) 2 stuks ...en lekker..hmmm

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jodie: van harte met de baby boy! en voornamelijk natuurlijk dat alles goed is!

Wieffie: ook van harte met de goede echo!

Ik moet nog heeeel lang wachten....3 decmeber heb ik pas de 20 weken echo.

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    @Leonie ik vind het een supermooie buikfoto hoor , niets mis mee..

17. Pientje, fijn dat je een goede echo had! knap dat je niet ENORM in de verleiding kwam om te vragen wat het is, knap hoor!
    die buik is idd best wel groot al (de mijne dan he :p )

Jodie, sorry ik kijk niet zo vaak naar de lijst, maar fijn dat jou echo ook goed was! :D

shopaholic, succes vanavond!

wie had hier bolussen!? Eefje! zal ik bij je op visiete komen? :)

vanavond naar mn oma die is vandaag 82 geworden. ik ga maar eens aan de kook ;)

18. Morgen even naar VK, heb steeds op 1 plekje best veel pijn en dat voelt 's-avonds echt als een harde bol. Toch maar effe vragen.

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat schetig haha ik ben helemaal de etos doos vergeten... ach ik weet van de vorige keer dat er niet bijster veel goeds in zat (vond het tegenvallen toen) ja dat vind ik dan weer een nadeel van een tweede je bent er toch minder mee bezig en dat soort dingen vergeet ik gewoon helemaal..

20. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Hoi!

Wat een drukte weer hier!
    Wat een mooie buiken allemaal, super! Echt leuk om te zien, en al die kamertjes!
    Gefeliciteerd iedereen met een goede echo... en jodie ( ?) gefeliciteerd met je jochie!
    oliebollen, bitterballen? bleegghh! Ben ineens helemaal van het fruit :( lust ik normaal echt niet, maar sinds een week, heerlijk!

Zit een nieuwe buikfoto in mijn album, sorry erg vaag, ben echt niet goed met de computer...

Deel Deze Pagina