welkom nieuwe april mama's wat moet ik een hoop bij lezen (heb er geen zin in, ben moe klinkt bekent he ) ik slaap heel veel echt niet normaal kan de hele dag wel slapen en vind dat niet erg voor de meiden die voor de echo's gaan veel plezier.
mag ik iets doms vragen wat is een onthaalmoeder? en in belgie vertellen jullie het meteen aan iedereen of wacht je dan ook eerst 3 maanden
@lynn: ik vang kindjes hier thuis op, ik weet niet hoe jullie dat noemen oppas gewoon misschien? tot de leeftijd van 3 jaar. ja sommige wachten wel hoor tot drie maanden om te vertellen, maar ik zelf heb dat bij mijn zoontje ook niet gedaan. nu ivm mijn werk heb ik het al tegen de ouders van de kindjes en onze ouders verteld en na maandag als we een goede echo hebben dan mag van mij iedereen het weten. als er iets misloopt heb ik die mensen ook nodig om me te steunen dus..
ff nog een vraagje...waarom mag jij stoppen...ik ben kinderleister en bij ons noemen ze thuis oppas een gastouder....maar ben wel erg benieuwd waarom dit is...sorry als ik nieuwshierig ben...hihi
jeetje ik lijk wel pamela anderson...met de cup en de hersenen het gaat hier niet zo goed met dat ene hersencelletje van mij....ik ben er gewoon niet bij,..zou mijn beebie het nou al aan het inemen zijn?
@ lynn: ik denk als je in belgie woonde dat je dan ook zou moeten stoppen, welke leeftijd heb je? dit is ivm het cmv-virus, als je even googled vind je hier meer info over.
10.30 uur in. Zal me niks verbazen als de gyn ons pas een uur later roept, is tot nu toe steeds zo...
hoi meiden, ik wil me graag aanmelden bij jullie club. heb gister en vandaag positief getest, en dus in april uitgerekend. vind het nog wat te onwerkelijk, ben in juli namelijk gestopt met de pil, en meteen in de eerste ronde dus raak.
@ Mupkuh Ik heb geen miskraam gehad hoor. Dat onderschrift hoorde nog bij mijn vorige zwangerschap. Had het nog niet veranderd. Zal het nu even aanpassen. Voel me verder helemaal prima. Nog geen last van misselijkheid enzo. Hebben jullie de verloskundige direct ingelicht of nog niet. Ik weet eigenlijk niet meer hoe ik dat vorig jaar gedaan heb.
Jantsjuh, van harte proficiat meid! Mooi hoor gelijk de 1e ronde raak. Kun je misschien zeggen wanneer je uitgerekend bent en hoe oud en hoeveelste kindje je krijgt dan voeg ik je toe op de lijst!
*****inbraak**** Jantsjuh: van harte meid met jullie zwangerschap leuk zeg en dat al zo snel! liefs Jootje ****uitbraak****
Goeiemorgen dames, Kom me hierzo ook melden. Weer zwanger na de missed abortion. Hopelijk is het deze keer koek en ei maar daar gaan we wel van uit. 10 april uitgerekend en ons eerste kindje en o ja ben 21. Iedereen een fijne zwangerschap toegewenst!
@jantsjuh, proficiat hoor, super, meteen de eerste keer. @Molly en @Mupkuh, hoe waren de echo`s geweest? Hebben er hier ook meer dames last van slecht slapen ( nou ja, doorslapen dan). s`nachts sowieso minimaal een keer eruit om te plassen en dan om 6 uur wordt ik weer wakker om te plassen, pfff, en dan kan ik echt niet meer slapen.
goede morgen zwangere dames hoe gaat het met jullie ? en met jullie buikje ik zie dat er al weer een paar april mama's bij zijn gekomen GEFELICITEERD! ik kom niet meer in april , als ik nu zwanger word moet ik naar mei veel succes met jullie zwangerschap en geniet er lekker van