Spugen heb ik helemaal geen last meet van gelukkig! En de dag gaat wel snel voorbij af ent oe klets ik hier wat en ben heel druk met mijn scriptie bezig...moet 23 december afzjin in concept vorm, maarm oet lukken
@pientje: wat een mooie echo's ! ik heb helemaal geen mooie foto'tjes meegekregen alleen van de meting van de hersentjes en van het geslacht. maar ik heb gelukkig wel alles op video dus die word regelmatig bekeken
Ja mooi hè, heeft hij/zij van mij hihihi grapjuh. Ja ik heb dan geen video ervan, alleen 7 foto's. Misschien maar goed ook, anders was ik stiekem denk ik toch naar het geslacht wezen kijken want het beeld wat we gister gezien hebben, vergeet je toch weer snel
Thanks meiden... heb ook even wat foto's in mijn album gezet! Ik kan die glimlach niet meer van mijn gezicht krijgen!
Leuk om te zien shopaholic ga ik toch stiekem weer vergelijken ben echt erg. Maar wel mooie echo's hoor. En wanneer ga je erop uit om te shoppen?
@shopaholic: jij ook al zo mooie echo's ! dat ken ik van die glimlach niet van je gezicht krijgen, hier nog steeds het geval . als ik roze koop dan moet ik nog altijd denken van is dit echt voor mij?!
@Shopaholic Gefeliciteerd! Leuk joh! @ Pientje: zeker mooie echo foto's! Wat mij betreft is er qua geslacht niks van te maken hoor! Pfff ik heb ook slecht geslapen. Heel erge buikpijn, of het nu een harde buik was of mijn darmen...geen idee...maar heb er ong 2 uur mee wakker gelegen. Wat betreft overgeven: hier ook als ik moe ben of honger heb! Al is het morgen een week geleden! Pfff hoop echt dat dat betekent dat het eindelijk over gaat zijn... Sterkte allemaal! Degene met echo's: veel plezier, duim voor goed nieuws!
Meiden ik ga even hard aan mijn scriptie werken, moet me echt concetreren al heb ik echt geen zin maar ja. Wil toch me diploma in februari hebben Fijne dag verder en ik kom vanmiddag nog wel even kijken! XXX
Hier nog eentje die niet super geslapen heeft.... ik ga vandaag onverwachts naar de gyn. Heb namelijk de afgelopen dagen erge last van 'harde buiken' (een soort kramp) gehad en ook een menstruatieachtige pijn in onderbuik en rug. VK vond het niet zo goed klinken..... Ook wil ik zelf een goede check-up,want heb een jaar geleden een ingreep aan mijn baarmoedermond gehad (voor een foutief uitstrijkje) dus ik wil nu laten checken of dit niet gevolgen heeft voor mijn baarmoedermond/hals (dat ie zwak is ofzo)..... En als derde gaan wij zaterdag voor twee weken op vakantie. Dan wil ik dus wel even zeker weten dat we veilig en goed weg kunnen gaan.... Zit nu ook al twee dagen thuis, trek het echt even niet om me naar de fiets, trein, metro te slepen naar werk in A'dam......... Heel verhaal, maar ik houd jullie op de hoogte, om 10:05 ga ik...
shopaholic Gefeliciteerd meid!! Super..een DOCHTER!! geniet ervan.. Pientje Gave foto's zeg!!.Echt super duidelijk..
@Pientje; vind het echt knap van je dat je het niet wil weten! Ik ga in mijn pauze even naar de Hema, had daar al een te schattig rompertje gezien! @Sylvie: Ze nam er echt de tijd voor en kreeg wel 8 echo's mee naar huis. Was echt super leuk mens! Dus denk dat ik met 25 weken toch ook maar een pret echo ga doen! Ik zit echt op een roze wolk waar ik hopelijk nog lang op blijf zitten!
Ik zit ook echt op me roze wolk ! Hoop dat ik er niet van afgedonderd wordt . Leuk lees net op me zwangerschapskalender dat de baby smaken gaat herkennen! Vandaar dat ik zoveel trek heb ik zoete dingen haha een echte snoeperd is het dus al!