Ik had een staigaire aan de lijn. DIe heeft het wel nagevraagd. Omdat ze niet weten wat het is doen ze het op kweek zodat ze weten wat voor kuur ik moet krijgen. Ik zat alleen met de vraag wat het inhoud als je dat in je urine heb en ik ben altijd gewend dat ik dezelfde dag nog uitslag heb. Pfffff nu vraag ik me af wat het kan zijn.
@eefje: goede tip ivm het ei, maar ben je zeker dat het op die manier genoeg verhit is? Hier zijn Wij ook samen zwanger en beslissen we ook over dingen te samen. Behalve zulke dingen als bv of je een epi neemt tijdens je bevalling ofzo dat vind ik dat je als vrouw zelf moet beslissen niet je man maar voor de rest doen we het samen. @BrendaGill: flinke lunch heb jij op wat fijn dat je mannetje zo lekker aan het schoppen is
Ik laat de boter pruttelen en laat t ei ook nog best een tijdje meepruttelen..Dan moet t goed zijn.. Heb ook gelezen dat je ipv ei ook een paar eetlepels vanillevla er door kan doen..
@mandytjuuu: spijtig meid, maar begrijp je wel hoor, heb het ook al een paar maal gedacht maar ben té verslaafd
denk wel dat het dan echt geen kwaad meer kan hoor, en ach af en toe mogen we toch wel eens wat hebben he
nou ik blijf zeker wel komen.. alleen iets minder.. heb op het moment veel stres om schoonouders die het licht in onze ogen niet gunnen en dan dit er ook nog is bij waar ik me echt ontzettend druk om kan maken.. word echt gewoon ff te veel
@mimi:heb werkelijk geen idee, meid!anders toch even terugbellen idd, anders blijf je daar vandaag, vannacht en morgen tot je de uitslag hebt nog over piekeren, dat moet niet de bedoeling zijn.Ik hoop voor je dat het niets ernstigs is. @BrendaGill:wow, jij kan idd flink eten!Lekker, hoor!Fijn dat je beebje erop reageerd, erg leuk! @Lynn:Heel vervelend, maar als het niet gaat, gaat het niet, emis..Kijk het even aan en anders toch maar weer ziekmelden...Je kan betr eerst helemaal uitzieken,dan blijven aanmodderen, beterschap! @Mandytjuuu:jammer dat je daardoor even afstand neemt, iedereen heeft een eigen mening, dat zal niet veranderen.Maar gezien je hoge bloeddruk, is het misschien voor jou wel een goede beslissing.Toch hoop ik je snel weer te zien, hoor! *knuff*
Aah ik voel me nu net een veelvraat maar het was echt heel lekker haha en niet ongezond Over die discussies op het forum die zijn echt eindeloos. Ik reageer eigenlijk ook alleen hier en een beetje in de lounge. Ik heb daar gewoon geen zin in. Als je iets zegt wat verkeerd overkomt in andersmans ogen of gevoel krijg je gelijk de wind van voren...vind ik jammer. Je bent hier toch om je zwangerschap te delen en gewoon gezellig te babbelen over van alles en nog wat
@lynn: vind ik ook meis wat mienime zegt, beter een keer goed uitzieken want als je te slap word dan blijf je sukkelen! bij mijn vorige zwangerschap sukkelde ik ook van het één naar het ander en ik bleef maar doorgaan, uiteindelijk zat ik vanaf 18 weken thuis omdat het gewoon echt niet meer ging.
Zoveel vrouwen bij elkaar, en dan nog eens zwangerschapshormonen erbij, dat kan soms niet anders dan een keer goed misgaan denk ik dan
@Imd:In die quote kwamen mijn eigen hoofdletters ineens heel aanvallend over...Laat ik voorop stellen, dat ik dat niet zo bedoelde. Wat ik ermee wilde zeggen, is dat ik gevoelsmatig zeg dat wij zwanger zijn, om de redenen die ik noemde en ja, dan vindt ik wel dat mijn partner mee mag en kan beslissen en soms vind hij zelf juist dat hij dat niet hoeft (b.v. over thuis/ziekenhuisbevalling), maar ik betrek hem gewoon het liefst overal bij, omdat de man idd juist zoveel mist en niet mee kan leven-een man kan nooit weten wat wij voelen en hoe het is en mijn vriend snapt absoluut dat het geen pretje is, zeker de bevalling niet en heeft sowieso respect voor mij als persoon, niet alleen omdat ik onze kinderen heb gedragen-daardoor misschien juist alleen maar meer. Wil geen discussie creeeren en/of aangaan, dat wil ik hiermee absoluut niet uitlokken, zo ben ik nl niet, wilde wel alleen even uitleggen wat ik nou precies heel samengevat bedoelde en omdat ik die hoofdletters ineens zo schreeuwerig vond staan, dat is niet wat ik wil
jep beter 1 keer goed uitzieken als steeds maar door blijven lopen is idd beter... nu kan het nog, als je eenmaal voor de tweede keer zwanger bent is er geen rust meer te bekennen ik zou het nog lekker pakken als ik jou was.. Ja een forum met vrouwen is al gevaarlijk laat staan vol met hormonen EXPLOSIEGEVAAR! ik denk dat je dingen niet zo persoonlijk op moet vatten maar dat is natuurlijk lastig als je je aangesproken voelt (anders zou je niet zo heftig reageren denk ik dan maar) als ik elk woordje op een zilver blaadje met paarse stippen moet gaan leggen forum ik liever niet...
Mimi kan je niks via google vinden? Alhoewel dat is soms ook niet altijd even verstandig Mandytjuuu dan kom je toch alleen hier? De opmerking WIJ zijn zwanger vind ik vreselijk en mijn man ook IK ben zwanger, maar mijn man verwacht ook een kindje Beslissingen, die nemen we samen, we zijn samen verantwoordelijk. Als die beslissingen verschillen, sluiten we een compromis, that's marriage
@BrendaGill:heel verstandig, meid!En we zijn er idd om lief en leed rondom de zwangerschap te delen..We zijn er voor elkaar Wat Sylvie zegt is ook zo, allemaal vrouwen (allen die combi al!) en ook al die hormonen, whahahaha
ik vond het niet aanvallen hoor gewoon even mijn kant laten zien (hoe ik denk zeg maar) hoe iemand anders het oplost of ziet moet iemand compleet zelf weten het heeft ook wel wat liefs als je zegt dat je samen zwanger bent alleen vind ik dat een beetje onrealistisch haha Mee laten leven doe ik ook vind ik ook belangrijk als mijn man maar weet dat ik het uiteindelijk moet doen en ik me ergens prettig bij moet voelen.. Ik lees weleens dat vrouwen BV moeten geven van hun man, dan denk ik ja; die man heeft makkelijk praten zeg uiteindelijk moet de vrouw het toch maar doen, je mag dus een voorkeur hebben maar wel met respect voor je vrouw en haar lichaam.
Mijn vriend zwangert lekker mee, hoor...Heeft ook een steeds dikkere buik! whahaha, Nee, alle gekheid op een stokje, is prima toch zo Er zit wat in, wat je zegt, hoor...Gevoelsmatig ligt het voor mij alleen net iets anders Maargoed, genoeg! Ik ga nog een beetje opruimen hier, mn ouders komen zo langs. Soejoe, ladies
Ja ik ga ook echt nu afsluiten hahaha...spreek jullie misschien vanavond nog en anders morgen! Doeiii xxxxx