@ Mandytjuuu: inderdaad, kom dan gewoon gezellig alleen hier! @ Lynn ziek inderdaad maar lekker uit! Wie weet wat je er straks nog allemaal bij krijgt! Beterschap! @ Brenda: haha ga eens verder joh! Zo zit ik hier dus op werk achter mijn computer...kan echt geen motivatie vinden om iets te doen! Wat studeer je eigenlijk?
Oeh, BrendaGill you can do it! Btw, Sylvie:wat scheetig dat "kleedje"! Dat is dat weer zo typisch belgisch/NL verschil...Ik dacht dat je een boxkleedje ofzo bedoelde, toen zag ik dat uberschattige "jurkje" Liefffff En die pyama ook zo zoetig. Nou, ben nu echt weg hihi byeeeeeeeeeee
Dank je wel oeps ja jurkje ! Ik probeer er op te letten maar sommige dingen zeg je gewoon vanzelf op die manier !
@Pientje, ben het wezen opzoeken op internet en het woord is dus leucocyten, oke ik ben ook doof maar zat in de buurt met uitspreken geloof ik. Als dat in urine gevonden word kan het weer een ontsteking van de urinewegen zijn. Wat voor ontsteking is te zien met kweek geloof ik. Zo stond het op het net. Het kan ook zijn van eventueel afscheiding. Lijkt me stug want ik heb me eerst gewassen maar je wete maar nooit he.
@mimi: gelukkig is het dat maar dan, dan ben je nu toch al wat geruster? daarom dat ze het op kweek willen zetten waarschijnlijk om te zien of het een infectie is of gewoon van de afscheiding
Zo dat was een pittige discussie zeg Mimi oke dus het klopt wel een beetje met wat je gehoord hebt? Weet je al wanneer je de uitslag krijgt? Sylvie iemand op dit forum maakt zulke mutjes, volgens mij was dat Mensi? Moet je ff via zoeken kijken. Kreeg net deze link van iemand http://www.artfotoservicegroep.com/ Moet je bij Babyflowers kijken, echt zo bijzonder mooi. Denk dat als mijn man het leuk vindt, we hier iets mee gaan doen met het geboortekaartje
als mijn man het perse níet zou willen weten en ik wel, zouden we idd samen tot een compromis komen. dat het kind in mijn buik groeit betekend niet gelijk dat ik dus mag beslissen dat we het wel weten. wat een weer vandaag he! bleegh
Ja echt vies weer, moet eigenlijk nog boodschappen doen, misschien dat ik manlief vraag een chineesje mee te nemen
Hi! Ben weer terug van de gyn ... en gelukkig hadden de harde buiken en menstruatieachtige pijn geen gevolgen. Ze zeiden dat dit er in deze fase bijhoorde, aangezien alles zo aan het groeien is. Mijn baarmoedermond/hals was helemaal in orde. Maarrrrr.... wel kwamen ze achter iets anders, namelijk dat mijn placenta uit twee delen bestaat..... en dat een deel voor de ingang ligt.... dus dit gaan ze nu wel goed in de gaten houden. Kan allemaal nog makkelijk naar boven schuiven....Maar ik kan gewoon op vakantie nu. Weten het geslacht nog niet, maar donderdag 20-w echo dus dan hopelijk da ook, ben zooooo nieuwsgierig!
@pientje: bedankt voor de tip van de mutsjes, ga ik dadelijk eens zoeken! die geboortekaartjes zijn echt super mooi! en daar komt dan een foto van je eigen baby'tje in? echt super mooi en lief!
wat een verhalen weer, het is voor een normaal mens toch niet bij te houden Ik zit ook op mijn werk en heb ook geen zin vandaag... hihi merk toch dat fulltime werken best vermoeiend is als je zwanger bent... Mijn baas heeft al voorgesteld om een dag minder te gaan werken, maar ik wil daar eigenlijk niet aan toe geven. Stom hè? Moet er nog even goed over nadenken...
Ja echt heel mooi hè en origineel. Om verliefd op te worden hihi Sylvie uiteraard je eigen baby Loeka nou das een geruststelling dat je gewoon op vakantie kan. Maar placenta uit 2 delen? Nog nooit van gehoord, maar kan geen kwaad? Nog 2 dagen en dan de echo, spannend
ja ik vind ze ook bijna allemaal gewoon leuk die kaartjes heel erg origineel.. maar normaal gesproken kan ik dat makkelijk zelf maken alleen of ik daar zin in heb na mijn bevalling haha (ik wil nu toch een week wachten met het versturen van de kaartjes dus geeft wel extar tijd)
@pientje Leuke site...... Helemaal wat ik leuk vind zeg..Haha.. @Loeka Ook nog nooit van gehoord..twee delen..Zolang het geen kwaad kan..Spannend hoor donderdag de echo!! ..En je kan lekker op vakantie..!! Heerlijk.. Ben helemaal misselijk van die cake.. Maar eigen schuld dikke bult.. Ga zo wel aan de kiwi's.. Aangekomen? In totaal nu 3,4 kilo..Valt wel mee.haha.. En idd IMD: Vroeger was het lekkerder..Haha..Is vaak zo he..
Zo...wat een verschrikkelijke mooie buiken heb ik voorbij zien komen zeg! Zal ook nog weer fotootje maken, miss zometeen wel ff... En al een paar de 20 weken echo gehad...leuk! Moet nog ff 2 weekjes wachten! En geboortekaartjes....oh was al een ramp bij mijn dochter het uitzoeken, zal nu wel weer wat worden zeg... En hoe gaat het met het voelen van de ukkies...? Ik voel mijn beebje nu 1 week al echt duidelijk, bij mijn dochter was dat pas met 19 en een halve week, nu meer als 3 weken eerder...maar wel weer zo'n heerlijk gevoel....