April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Leuk dat je het vraagt! Ik zal idd binnenkort weer eens een nieuwe foto plaatsen!

2. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Heb toch ff een fotootje gemaakt...vergeleken met foto's van mijn buik bij mijn dochter maar volgens mij is mijn buik nu kleiner...Grappig...

3. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    ik voel het nu ook regelmatig, echt een heel leuk gevoel vind ik het!

Pientje / Eefje: ja het is iets aparts, ik wist er ook niks vanaf. Het kan wel wat bloedverlies op gaan leveren na 22 weken ofzo, en ook kan het zijn dat ik een keizersnee moet. Ik heb er nog naar gegoogled en volgens mij heb ik nu een verhoogde kans op vasa previa. Dat is heel gevaarlijk bij de bevalling, als je dan gewoon bevalt heb je 50-90% kans op dat je kindje doodbloedt! Maar hier ga ik dus heel erg op letten, en kan eenvoudig voorkomen worden via een keizersnee, dus ga voor mezelf opkomen zo nodig! Maar voor nu is er dus nog niks aan de hand in principe......

Nu verheug ik me gewoon lekker op donderdag voor de 20 w-echo en daarna voor de vakantie op zaterdag!

Groetjes!

4. @Leonie27; thanks,... zit hier echt zwaar op een roze wolk!

Ik ging dus in mijn pauze iets roze scoren..... maar het lot besliste anders... Hema was dicht (door verbouwing) en bij de prenanal kon ik niet pinnen... :( Toen maar weer naar mijn werk gegaan. Maar ga straks eerst bij een bank pinnen en dan ga ik alsnog dat te leuke box-pakje bij de prenatal scoren!

5. zeppie

zeppie Actief lid

9 feb 2008
    268
    0
    0
    Landgraaf
    Hoi

Wij hebben vandaag de babykamer besteld.
    En ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn contract niet werlengt wordt ( heb er al 3 gehad ) Ik mag wel als er vacatures zijn na 3 maanden terug komen maar dan beval ik die maand. Dus dan moet ik zelf weer bellen als ik wil beginnen als er iets is dan heet het.
    ik verheug me al op volgende week op de 20 weken echo./

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Hier ben ik weer even. Kosten voor de auto vallen gelukkig mee. Morgen is ie klaar :)

Vanavond lekker relaxe als het goed is. Denk Prison break kijken, als ik het haal ;)

7. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Joehoe prison break! :) :) :)

Had het gemist van je auto, maar in ieder geval fijn dat de kosten meevallen!

8. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Zo moest weer 10 blz doorlezen
    @Shopaholic : Yes gefeliciteerd een meisje leuk he?
    @Pien : Mooie echofoto's hoor!
    @ruggen : sterkte ermee. Ik had dat 4 weken geleden ook heel erg, maar ben langs mijn manueel therapeut geweest en die heeft de onderste wervels "gekraakt" en heerlijk het was over! Nu alleen soms als ik teveel doe pijn in mijn heupen/billen maar dat is meer bekken denk ik....
    @Sylvie gaaf die kleertjes!
    @Mienime : Pijn in gaatje? Misschien toch bandenpijn die doortrekt?
    @mandytjuu : Jammer maar je hebt gelijk hoor, kies voor rust!
    @Zeppi : Klote van je contract. Wel lief dat je na 3 maanden mag terugkomen als ze iets hebben...

EGO : Ik heb een afspraak gemaakt voor 19/12 voor een uitgebreide pretecho! Leuk om naar uit te kijken zeg!
    Nou doei, ik ga naar huis even slapen....zzzzzzzzzzzzz

9. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    nog geen nieuws van kipkip en wannaBmum?

Ik ben benieuwd!

10. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Vanavond ga ik het tweedehands kamertje halen en ook een héél mooi wiegje. Ik verheug me er nu al op...

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hier EXACT hetzelfde.....vreselijk die opmerking en mijn man krijgt er accuut jeuk van :) WIJ zijn zwanger is namelijk fysiek gewoonweg onmogelijk. Wel verwacht je samen een kind en het huwelijk is er inderdaad om samen beslissingen te nemen/compromissen te sluiten :)

12. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Leukkk msRoxy :D! Wat voor kamertje is het? Hout kleur :D (ben niet nieuwsgierig) haha

Coto: leuke zo'n pretecho wij gaan in januari :D heb er ook zo zin in.

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Bij simplycolors.nl hebben ze volgens mij ook mutsjes met naam.

14. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    @priscilla, het is een grenen kamertje. Die zijn lekker stevig en goedkoop. En we gaan hem zelf roomwit schilderen. Het is wel wat werk, maar ik bespaar er zóveel geld mee..

15. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Leukk! ja grenen is inderdaad heel stevig. We hadden in ons vorige huis ook grenen meubelen :D
    Lekker aan de klus :D hartstikke leuk vind ik dat. Beetje je eigen smaak eraan geven

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Oh en ook bij www.rainbowbabies.nl

17. Ben net terug van VK, alles keurig in orde! Buije groeit prachtig goed en het hartje was ook heel mooi. Pijn komt echt van het groeien.

Mocht weer op de weegschaal en ben inmiddels 11 kg aangekomen :confused: Maar ja, zit allemaal rond mijn buikkie, want voor de rest merk ik er niks van!

LIEFS

18. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuk he ?! Vind die capuchonsweater met Vet Cool erg leuk bij SimplyColors !

19. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Mooi zo Sophia :D ja er moet heel wat plaats maken uitrekken kan behoorlijk pijn doen!
    11 kilo zo dan ;) allemaal goed voor de winter hou je het lekker warm

20. dat komt dan goed uit want ik ben een kou-kleum :)

Deel Deze Pagina