Ik heb ooit eens een jurkje bij simply colors besteld en een shirtje gekregen, maar ik vind het echt sloeber kwaliteit, de vorm gaat er echt snel uit.
ik heb er eigenlijk totaal geen problemen mee gehad, die trui en polo heb ik al zooo dikwijls gewassen en de kleur en model is nog perfect en de opschrift ook. moet wel zeggen dat rainbowbabies net iets dikker denk ik
WOW. Dat was spannend, vanavond om 7 uur de 20 weken echo gehad, gelukkig alles in orde voor zover ze dat kunnen beoordelen. En pas op het allerlaatste moment deed de baby zijn benen wijd en kon de verloskundige ons vertellen dat het een meisje wordt! Helemaal verbaast maar oh zo leuk. Ben helemaal ondersteboven. Nu opeens wordt het ook zoveel echter en heeft ze een naam (van een meisje stond al wel vast...). Het was echt super. Zal zo nog even bijlezen maar moest dit eerst even kwijt!
Kipkip, gefeleliciteerd meis . Leuk een meisje ik zet het gelijk op de lijst erbij . Ik ben net wezen internetshoppen . Op lobbes.nl Hihi. Mijn dochter heeft een suprise die ze moet maken en mag totaal niet meer dan 3 euro uitgeven aan het cadeau'tje. Omdat op de site lobbes de verzendkosten al ongeveer 5 euro zijn en ik toch veel bestellen ging heb ik het gelijk maar daar gedaan. Je kan heel veel voor heel weinig kopen vandaar. Hmmmz. 42 euro voor 24 dingen. Dan heb ik de kleine kerstcadeau'tjes voor mijn dochter. Voor de schoenendoosactie en suprice. . De rest wat ze niet hadden even in de winkel halen.
Ik ga lekker bankhangen nu. Even wat verzinnen wat ik kan drinken tegen maagzuur. Appelsap werkt al niet merk ik.
bij mij helpt er helemaal niets tegen maagzuur, als ik het eens heb die dag dan is het om zeep. alleen rennie of gaviscon helpt
Kipkip wat leuk gefeliciteerd fijn dat alles goed is. Mimi handig hè lobbes, heb daar 2 weken geleden ofzo goedkope schoencadeautjes gekocht. En nog leuk ook.
wauwie, ik zie weer 2 meisjes voorbij komen! Volgens mij hebben we nu 1 meisje meer.....het gaat echt redelijk gelijk op. Leuk zeg! Lastig bijhouden he Cherrylein.....is niet te doen denk ik, dus leg de lat niet te hoog Ik zie allemaal leuke websites voorbij komen, daar ga ik ook eens op koekeloeren.
kennen jullie nog zo van die toffe sites zoals lobbes.nl ? kan ik misschien nog iets leuk vinden voor bij de doopsuiker voor aan de kindjes te geven.
Ik studeer HBO Facility Management. Lever 23 decemeber mijn scriptie in en dan in februari verdedigen
@kip kip; gefeliciteerd! Ook een meisje! Leuk he! Ben nog helemaal in de wolken! @ allemaal; bedankt voor jullie lieve reacties! Gisterenavond had mijn zoontje 39.4 koorts. Om 22.00 heb ik heb een zetpilletje gegeven maar slapen echt niet,... ook niet tussen ons in. Hij heeft tot 00.00 af en aan gehuild toen heb ik heb nog een zet pilletje gegeven. Daarna is hij tussen on in in slaap gevallen. Gelukkig.... maar.. vraag me wel af of dat goed is, 2 zetpillen na elkaar? Wat doen andere moeders als hun kindje koorts heeft? Mijn zoontje is echt nooit ziek,.. dus weet niet zo goed wat ik moet doen. Vannochtend had hij geen koorts meer maar ben bang dat het vanavond wel weer terug komt...
@ Kipkip gefeliciteerd! Leuk zeg, dat ze zichzelf toch net nog liet zien! @ Mimi het enige wat ik nog kan drinken zonder weg te branden is roosvicee (naast thee en water dan). Misschien werkt het bij jou ook wel! @ Brenda wat spannend joh, dat je dat er nu ook nog bij hebt! Maar als je eenmaal mag verdedigen zit je wel goed toch? Of is dat tegenwoordig niet meer zo? (Ik ben alweer 6 jaar geleden afgestudeerd). Veel succes in ieder geval, hoop dat je vandaag wat meer motivatie hebt! Pfff ik heb al een hele nacht liggen dromen over mijn echo van morgen. Babytje hield in ieder geval zijn beentjes iedere keer stijf dicht. En ik ben zo nieuwsgierig! Hoop niet dat het echt zo gaat!
Shopaholic, hoe zwaar/oud is je kindje en hoeveel mg heb je gegeven? Vaak kan het niet zo heel veel kwaad hoor. Ik geef mijn zoontje soms ook wel eens wat korter na elkaar een zetpil om een koortspiek te onderdrukken. En dat het nu weer even weg is, is alleen maar een goed teken. Maar het kan echt zo gebeuren dat die ukkies opeens weer koorts hebben, ik sta er elke keer van te kijken dat die aanvallen zo uit het niets lijken te komen! Ik kleed mijn zoontje altijd lekker licht bij koorts, en evt een nat washandje op zijn hoofd (of hij regelt het zelf). En uiteraard paracetamol om hem te helpen het te boven te komen. Verder slaapt hij dan over het algemeen redelijk goed. Kipkip, gefeliciteerd met jullie meisje!
kipkip: gefeliciteerd met jullie meisje ! Ik heb vanacht zo naar gedroomd, mijn vriend liet me zitten met onze baby hij had er geen zin meer zin. Bah het was zo realistisch dat ik er gewoon misselijk wakker van werd. Meiden met een echo, veel plezier !
goeiemorgen allemaal, pf vanmorgen was mijn zoontje nog vroeger wakker! om 5u40 dat vind ik dus echt geen uur om op te staan! heb nog vanalles geprobeerd maar niets hielp. ik vraag me echt af wat er scheeld want dit is echt niet normaal voor hem (normaal slaapt die tot 8u zeker) hij heeft al vier kiezen maar weten jullie misschien of die andere vier ook al kunnen komen? ik dacht altijd dat dat pas was na de tweede verjaardag maar het lijkt echt of die last heeft van tandjes. Ook ben ik zelf ziek wakker geworden, begon gisterenavond in bed eigenlijk al, ellendig en keelpijn denk dat ik vanmiddag maar even terug mijn bed inkruip als rhune slaapt. Heb ondertss wel al mijn hele huis opgeruimd, gestofzuigd, was geplooid... moet iets doen want word gek. Wel heb ik sinds gisteren zo last van mijn rug, zo net boven mijn stuitje. @shopaholic: ik weet niet of dat bij jullie bestaat maar wij geven altijd junifen (nu nurofen kids) bij als een zetpilletje niet werkt. dit word zo aangeraden door de huisartsen. onder het topic onderzoeken en echo's staat een bericht van supershiva, ze heeft slecht nieuws gekregen, misschien dat jullie haar ook even wat sterkte willen wensen... vind het echt vreselijk voor haar
[quote="Blimey @ Brenda wat spannend joh, dat je dat er nu ook nog bij hebt! Maar als je eenmaal mag verdedigen zit je wel goed toch? Of is dat tegenwoordig niet meer zo? (Ik ben alweer 6 jaar geleden afgestudeerd). Veel succes in ieder geval, hoop dat je vandaag wat meer motivatie hebt! [/quote] Ja zeker spannend, ik zou in juli al me diploma hebben, maar me scriptie werd ineens afgekeurd...dus moest opnieuw beginnen. Maar idd als je eenmaal mag verdedigen zit je goed. Ik wil een 7 voor me scriptie dan weet ik zeker dat ik het heb gehaald Vandaag werk ik gewoon en ben ik niet op stage, dus vanavond maar weer ff aan de scriptie en het weekend....