@ MsRoxy, leuk idee zeg met het kamertje. Doe je een fototje plaatsen als het klaar is @ Lynn, leuk zeg wanneer ga je trouwen. Ik begrijp wat je bedoelt met wij zijn zwanger. Moet zeggen dat ik het zelf ook wel vaak zeg. Omdat ik mijn vriend niet tekort wil doen @ Kipkip, gefeliciteerd met je meisje. Lijkt wel of er alleen maar meisjes worden geboren in april
@Sylvie: Mijn zoontje is ook steeds zo vroeg wakker. Tussen 5 en 6.. Weet ook niet zo waarom..Later op bed 's avonds helpt ook niet. Weet niet hoe het prcies zit met kiezen..Volgens mij heeft Len ze ook nog niet allemaal..Is hij ook huilerig/koortsig/hangerig? En ik heb ook last van mn rug net boven mn stuitje..haha wat een herkenning allemaal.. Maar ja hoort er toch wel bij allemaal.. Vergeet niet dat je nu de zorg hebt van een kleine..die je moet tillen e.d..Dat had je bij de eerste zwangerschap allemaal niet.. Ik merk ook dat ik het soms allemaal even teveel vind hoor..Twee kids hier thuis..en zwanger zijn..Maar ja het is maar een periode..En meestal gelukkig wel heel leuk..
ja vanmorgen zag ik het even echt niet meer zitten, gelukkig nu wat beter. hier is het moeilijker slapen eigenlijk begonnen toen we het uur moesten verzetten, maar dan heeft tem ook enkele dagen heel goed weer geslapen maar dit heeft die nog nooit gehad zo vroeg. hij komt ook plots weer s'nachts voor een fles, heel raar. koorts heeft hij helemaal niet, je merkt wel dat die zich niet echt goed voelt, snel boos, ligt nu heel zielig met zijn knuffeltje op de grond dus moe is die echt wel. ik weet het niet, hoop echt dat het snel voorbij is. gaan geen van je beide kindjes al naar school?
Afspraken: 19-11-2008mamacelesje 20 wk echo, wieffie gyn, mandytjuuu 20 weken echo Veel succes en plezier meiden laat ff weten hoe het was WanaBmum hoe is het gister bij jou gegaan?
heb ik ook weleens gedaan hoor, kan helemaal geen kwaad.. Ik wil even een speciaal berichtje neerzetten voor supershiva en haar partner om haar kracht toe te wensen in deze ondragelijke tijd voor hun. Vind het zo vreselijk voor ze dat ik wil laten weten dat ik aan hun denk (en vast veel april mama's met mij)
goedemorgen....heb weer een verschikkelijke nacht achter de rug...ik heb vannacht weer last van mijn maag gehad en erbij nog last van mijn buik....ik denk harde buiken ofzo...morgen heb ik de 20 weken echo en meteen een afspraak bij mijn eigen gyn en dan ga ik het voor leggen....want die wallen worden er ook niet beter op! en meisje erbij proficiat...
Len begon ook idd na het verzetten van de klok.. Stomme invoering ook.. Nee de oudste is net 3..Nog een jaartje dus.. Ik zal Len zo weer op bed doen.. Hij is ook moe.
Wat een rotbericht voor Supershiva. Zit hier met tranen in mijn ogen. Zoiets zou je niet mee mogen maken.
oh bij ons gaan ze vanaf 2,5 naar school ! Rhune zal in september al beginnen gaan normaal tenzij we nog op vakantie gaan dan zal het pas november zijn iedereen met echo's vandaag heel veel plezier !
Mocht iemand nog leuke kleertjes zoeken, de naam van mijn webwinkel staat boven mijn plaatje. Athans, als je er www. voor plakt en .nl erachter. Ik heb net de prijzen even verlaagd.
Pfff wat een verschrikkelijk verhaal van Supershiva! bah! dit zou inderdaad echt niemand mee mogen maken...
Ja, lees net het vreselijke bericht.... Wat erg zeg.... Supershiva; denk aan je! Weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen....
Zucht, natuurlijk werkt de knop "Website" onder mijn teksten ook. Joh, wat lekker blond van mij vandaag.
Las net het vreselijke bericht van supershiva, weet even niet wat ik moet zeggen. Wens haar en haar partner in ieder geval heel veel sterkte toe de komende tijd.