Goeiemorgen meiden! Iedereen die vandaag voor een echo moet....veel succes! Spannend hoor. Jantsjuh welkom hier..en proficiat dat je zo snel zwanger bent! Ik slaap ook slecht hoor. Ten eerste kom ik niet zo snel in slaap en ik moet er 's nachts ook een keer uit om te plassen en dan ben ik ook heel vroeg wakker, terwijl ik vroeger altijd een uitslaper was. Verder krijg ik sommige broeken niet meer dicht. Ik ben benieuwd hoe ver ik ben. Was het maar maandag haha.
goedemorgen hier ook een slechte slaper...elke dag om half 4 snachts plassen en dan klaar wakker zijn...grrrr...weet je wat ik ook merk aan mijn eigen ik begin een beetje snel geirriteerd te raken..zijn dat de hormonen? jantje gefeliciteerd meid en prissila
op aan rade van mupke heb ik de hyves site onderaan mijn profiel gezet...we hebben nu nopg maar 7 leden en zouden het erg leuk vinden als het ermeer zouden worden
je mag geen links onderaan je handtekening zetten zo en ik vorige keer verwijderd van dit forum... dus snel weghalen... MSN adressen kan wel en zo kan je elkaar ook de link vragen
Nou net gebeld naar de VK (gyn wees me meteen door) en mag 26 augustus voor een intake komen, mijn moeder heeft een echo geregeld voor 21 augustus als verrasssing!
*Inbraak* Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap voor mij is het alweer een jaar geleden(en herinner het nog als de dag van gister) geniet ervan want het gaat heel hard allemaal. Dat jullie ook mooie april kindjes mogen krijgen Groetjes wuppie en Sophie
Hoi dames, ik denk dat ik hier terecht ga komen. Ik weet het nog helemaal niet zeker, maar volgens mij heb ik een miskraam gehad. Ik heb een week geleden heel erg gebloed, nadat ik me al een paar dagen minder zwanger voelde. De testen werden ook negatiever dus ik dacht dat het een uitgemaakte zaak was. Maaaaar... de testen worden weer duidelijker. Ook voel ik me weer erg zwanger. Bovendien heb ik er deze keer wel een goed gevoel over. Vorige keer had ik steeds het gevoel dat het mis zou gaan en volgens mij klopt dat dus ook. Maar ik laat m'n banner nog even staan tot ik duidelijkheid heb van een echo ofzo... Als ik m'n testen vergelijk met vorige keer zou ik nu 4w6d zijn, maar ik neem aan dat ik dat niet kan vergelijken omdat er nog hcg van m'n vorige zwangerschap in m'n urine kan zitten? Ik ga ervanuit dat ik ongeveer 4 weken ben nu... Anyway: ik wilde jullie vast waarschuwen dat het kan dat ik binnenkort jullie kan op kom
@ Molly, ik wacht op je positieve berichtj @ haverfun, ik heb pas laat in de middag de echo. @ Jantsjuh & Wannebemommie, GEFELICITEERD.
hoi meiden,, ik zal proberen hier mee te schrijven maar zit ook bij de maart 2007 mama's dus sorry als ik er niet zo vaak ben.. en jullie schrijven zooooo hard ik kan het niet bij houden. hebben jullie veel kwaaltjes? ik ben alleen een beetje misselijk maar verder niets? nou tot later groetjes
ik had bij de vorige niet zo veel kwaaltjes ook niet misselijk en ben nu misselijk jakkiebah (maar nog wel te doen hoor)
en ik ben rete zenuwachtig...dadelijk is het niet goed....ik ben nu alle kwaaltjes naar voor aan het halen want dan heb ik een beetje bevesteging grrr....ik wil dat het heel snel half 4 word...
@ Lynn, probeer je niet druk te maken. Weet hoe het is ben zelf ook zwaar zenuwachtig. Kwaaltjes willen niet altijd iets zeggen. Maar de kans dat je een goede echo hebt is best groot. Bij mij ligt dat helaas iets anders. Het komt vast helemaal goed. 3 goede echo's voor ons.
komt goed meid , rustig door blijven ademen helpt vaak het is uit jouw handen je hebt alles goed gedaan en het zit vast allemaal super in orde!