April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oh wat erg voor Supershiva! Ook ik wil haar via deze weg heel erg veel sterkte en kracht toewensen om deze moeilijke tijd door te komen!

2. @Spekkie; mijn zoontje is 2 en heb hem 2x240 mg gegeven... even afwachten hoe het vanavond gaat. Hij is nu bij mijn moeder... Ik had hem idd ook iets minder warm aangekleed... dat hielp ook wel want hij viel daarna in slaap!

@Sylvie; ik ga in mij pauze meteen Nurofen Kids kopen! Thanks voor de tip!

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Las net het akelige bericht van supershiva... Wat een ellende zeg. Ik wens haar en haar man heel veel sterkte!

4. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Pientje: bedankt dat je naar me vroeg!

Ben het weekend weg geweest en zie nu dat ik meer dan 30 pagina's moet bijlezen! :confused: daar heb ik nu even geen tijd voor, heb alleen het berichtje van Supershiva gezien en ga straks de rest lezen.

Wij hebben gister onze 20 weken echo gehad en alles was helemaal goed! Ben zooooo ontzettend opgelucht! Na alle verhalen hier en een kennisje dat een kindje met ernstige hartafwijking bleek te hebben, was ik toch wel zenuwachtig. Maar we hebben een prachtig kindje gezien, alles erop en eraan. Het geslacht houden we nog even voor onszelf, even ons geheimpje ;)

daarna helemaal los gegaan en ledikant, commode en kinderwagen gekocht (pfff, smak geld zeg, gelukkig hoeven we het pas in januari te betalen :) )
    Box kunnen we gelukkig van de buurvrouw krijgen en ouders dragen ook wat bij :)

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Gefeliciteerd met de mooie echo! En het is altijd fijn hè, om lekker wat te kunnen kopen?
    Bij ons gelukkig ook dat we veel cadeau krijgen. Ik zou echt niet weten hoe ik het anders allemaal zou moeten betalen. :(
    (Lig er nog wel nachten van wakker.)

6. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    WWJC19: was ook het eerste wat we gekocht hebben. door MA in april was ik gewoon zo onzeker dat ik echt nog niks had aangeschaft. Heb gister het allereerste rompertje gekocht -zwijmel-

Heb ook nog geen idee wat we verder met de kinderkamer willen. Ben niet zo creatief als sommigen hier en het duurt ook nog zo lang dat ik het gevoel heb dat ik daar nog zat tijd voor heb :)

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Kan ik me voorstellen. Ik durfde na mk en bbz ook niet zomaar wat te kopen. Nu durf ik nog niet echt goed tot ik idd een goede 20 wk echo heb gehad. (Helaas krijg ik die pas met 22 wk :( )

Ons kamertje wordt ook heel simpel. Heb net met mijn moeder gesproken en hebben gezegd dat ze de helft van het kinderkamertje voor ons betalen. (Krijgen we alleen geen kerstcadeau en geen verjaardagscadeau meer, maar dat vind ik niet erg. ;) ) En creatief hoef je niet te zijn, als je het maar inricht zoals je zelf wilt. En kijk maar eens bij anderen of je daar wat leuke ideeen van krijgt of over kunt nemen.

Hihi, jij vind het lang duren.... ik juist heel kort. Maar dat komt omdat wij nog veel verjaardagen in dec en jan hebben. Dan ook nog sinterklaas, kerst en oud en nieuw en in jan gaan ze bij ons wat verbouwen. Dus wij kunnen in febr pas aan kamertje beginnen. En dat is dan ineens zo kort... hihi begin mei mag ik nl al met zw-verlof.

8. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    graag gedaan ;) hopelijk werkt het !
    als je kindje bv ook gewoon pijn heeft (bijensteek, tanden...) kan je ook beter dat middel geven, is meer pijnstillend.

9. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    ik denk dat je begin mei je kleintje al in je armen hebt ;)

10. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @wannaBmum: gefeliciteerd met je goeie echo :)

11. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    wwjc: ja, dan kan ik me voorstellen dat je het gevoel hebt dat je tijd tekort komt! (Ik neem trouwens aan dat je bedoelt dat je begin maart met verlof gaat ipv mei? Of ben je zo'n bikkel die tot het bittere eind doorgaat en op het werk wil gaan bevallen :) )

12. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Sylvie: thanks!
    Heb nu een weekje vakantie, geloof dat ik me niet kan inhouden en straks nog maar even de stad in ga :) Nu ga ik ook echt helemaal lol :)

13. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    je hebt gelijk :) zeker doen en lekker genieten ! ben wel benieuwd wat je krijgt hoor hihi

14. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    hihihi, volgens mij gaat me dat nooit lukken om dat nog 20 weken voor me te houden :)

15. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    LOL, bedoel idd begin mrt. ;)
    Ik ben juist zo'n kneusje wat 6 weken ervoor al ophoudt. ;) :)

16. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    bij ons weten onze ouders het, meter en peter en jullie natuurlijk! ben ik blij dat ik het ergens kwijt kan :)

17. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    WWJC19; aaaaaah, je bent toch geen kneusje als je 6 weken van te voren ophoudt! Hahaha, moest er nog eens bijkomen zeg! Heb zelf wel besloten om tot 4 weken van tevoren door te gaan, maar heb dan ook niet een fysiek zwaar beroep.

Sylvie; mijn man en ik zitten ook nog te twijfelen of we het een heeeel klein groepje wel laten weten. Jullie hebben zelfs al een peter en meter voor je kindje?

18. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    ik ga effe shoppen en kijken of de kapper tijd heeft,
    tot later ladies!

liefs,
    Wanna

ps; heeft er iemand hier veel verstand van voegenwitter? Wil de wc gaan opleuken, maar wil niet iets dat ik er later zo weer uit boen!

19. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @wwjc19: vind je ook helemaal geen kneusje daarvoor hoor! je zelf lekker voorbereiden op de bevalling is toch ook belangrijk?!

@wannaBmum: ja bij ons is het eigenlijk gebruikelijk dat je die vraagt voor de geboorte. wij doen het bij ons in de familie/vrienden altijd vanaf een week of 12. mijn broer wordt peter en mijn beste vriendinnetje meter

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik wilde eerst 4 weken voor de bevalling, maar omdat ik nog steeds misselijk ben, veel last van mijn maagzweer, versleten heupen en restless legs heb (en vooruitzicht dat het niet beter wordt), heb ik besloten om toch maar 6 wk van tevoren te doen. Plus dat ik dan nog wat tijd heb voor het kamertje omdat ik die pas in febr kan doen.

Maar ik ga ook ff winkelen. Nieuwe bril voor hubbie.

Deel Deze Pagina