April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    pientje ik zie net pas jou mooie lijstje.....wat gaaf...als je wil mag je bij mij erop zetten dat ik bv wil gaan geven en dat ik in het zkh ga bevallen....cool hoor!

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks meiden! Heb idd een slapje gevonden op internet. Krijg het alleen niet besteld maar ga gewoon hopen dat ik ze ergens bij een winkel kan vinden.

3. Dat ligt eraan waar je woont :)
    Ik heb ca 5 jaar in Den Bosch gewoond en daarna nog 4 jaar Gemonde. Mijn moeder kwam uit Den BOsch, ik heb er op school gezeten, altijd daar op stap en winkelen. Dus ja ik ken Den Bosch goed zeg maar hihihihi

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hahaha...had al op je hyves gekeken...ik woon onder de rook van den bosch.....als je begrijpt wat ik bedoel...maar ik weet welke texiel borduur winkel je bedoelt...hahaha

5. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Lynn super dat alles goed is met je kleine :D

6. Woon je dan bij dat hotel met die vogel :)

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hahaha ja ik woon heel decadent :)

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ben ik trouwens de eerste die terug is vanuit de 20 weken echo?

9. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    lynn gelukkig was alles ok en is het echt een ventje :)
    er moest nog iemand om half één daar zijn voor de echo, de rest weet ik eigenlijk niet juist

10. Daar komt mijn vader vandaan en mijn beste vriedin woont daar! :) Heb er zelfs een blauwe maandag gewekrt hihihihihhi

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Pientje, voor de lijst... Ik ga ook proberen borstevoeding te geven en ga bevalliing in het ziekenhuis.

12. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Lynn; Van harte met de goede echo! Super!

Verder heb ik nog geen reactie's gelezen van de anderen wie een afspraak hebben gehad?

Begin nu toch ook wel erg gespannen te worden voor dinsdag..
    Verlang er vooral naar om hem weer te zien!
    Hoop maar dat alles goed is, maar je moet er eigenlijk positief naartoe gaan denk ik.

@Pientje; wil proberen borstvoeding te geven, en wil graag in het ziekenhuis bevallen!

13. @PIENTJE: Ik wil BV gaan geven, bevallen thuis als het kan. ZH als dat beter is.. :rolleyes:

14. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    zo ik ga strijken, rug lijkt beter dus maar even profiteren ervan dat ik wat kan doen.
    ik kom over een paar uurtjes zeker terug kijken want ben benieuwd hoe de echo's zijn gelopen!

zijn er precies toch redelijk veel die toch in een ziekenhuis willen bevallen eh?

15. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Pientje: ook ik ga bv proberen en wil bevallen in het ziekenhuis.

Lynn: gefeliciteerd met de goede echo, helemaal goed !

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    gvd rot marktplaats....was lekker aan het bieden...is er ook iemand aan het opbieden..en ik ga op marktplaats niet hoger dan 25 euro...dus heb verloren....grrrrr.

17. He balen Lynn! Waar was je op aan het bieden?

18. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Misschien is het wel de eigenaar die meebiedt, om het bedrag op te krikken, gewoon je max bod laten staan, misschien reageren ze nog ;)

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ow..heb het al verwijdert....ik was op bikkemberg schoentjes maatje 18 aan het beiden...die krengen kosten in de winkel 99 euro...en wilde er 25 euro voor geven...en nu hebben ze 25,50....ga misschien tot 26 dan kap ik en dan laat ik hem wel staan wie weet...

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Antagel heeft dezelfde samenstelling als Regla Ph, dus die kun je ook doen. Nadeel alleen is dat het beide flessen zijn en je moet ze ook nog eens in de koelkast bewaren als ze open zijn... Maar goed. Is bij mij het enige wat helpt.

Sushi, ik doe idd nog geen week met 1 zo'n fles. :( (Maar is mij voorgeschreven door mijn gyn, dus ik trek het gewoon van de belastingdienst af)

Pientje, ik wil ook graag bv gaan geven en MOET helaas in zh bevallen.

Haha, hier hetzelfde probleem.... En dat ze bij de fontys ook nog eens alle 4 ofzo iets anders zeggen. :) (bv 2 zeggen meisje en 2 jongen. :()

Nog even mijn verhaal. Vannacht maar weer 3 uur geslapen door die stomme restless legs. En door moeheid zo misselijk dat ik niets kan/kon eten. Zooo moe, chagrijnig en wat van de kaart toch maar gaan werken, maar volgens mij gaat het niet goed en laat ik teveel steken vallen. (Ja, ik weet, ben wat perfectionistisch, dus kan ook alleen aan mij liggen.) Gesprek gehad met de leidinggevende die me doorstuurde naar de bedrijfsarts. Die heeft alleen alles genoteerd en gezegd dat het misschien beter was als ik dan maar bv alleen middagen werkte, zodat ik dan wat ik de nacht niet sliep, 's ochtends nog wat in kon halen. Ik vind het zo ontzettend moeilijk. Het wisselt nl allemaal per dag en ik wil zo graag gewoon blijven werken. Maar misschien moet ik toch een stapje terug doen en daar heb ik het erg moeilijk mee. Ik ben dus nu ook naar huis gestuurd om iig te slapen en over die regeling na te denken en dan mag ik morgen vertellen wat ik wil. (Dan moet ik van 13-17)

Deel Deze Pagina