Ow en wil even mijn frustratie uiten dat hubbie steeds avonden moet werken. Nu wilde ik eigenlijk gewoon thuis komen en met mijn man knuffelen, maar die is vanavond pas weer om 10 uur thuis, zoals zowat de helft van de tijd van de afgelopen weken.... En op zijn werk bellen heb ik niets aan, want ze hebben het ontzettend druk en kan hij echt geen tijd voor mij maken.
Jeetje WWJC, maar het is natuurlijk wel heel belangrijk om naar je eigen lijffie te luisteren. Dat heeft nu voorrang op alles hoor! Sterkte met alles. Dat zwemmen laat ik nog weten. Ik ben even met wat hele andere dingen bezig (die erfenis) en als ik daar duidelijkheidin heb dan heb ik rust en kan ik me ertoe zetten om lekker te gaan zwemmen. Laat ik je nog weten!
Kan ik me voorstellen. Ik hoor het wel. Heb nog geen tijd gehad om badpak te halen, dus de komende 2 wk zal het er niet van komen. Maar heeft gelukkig geen haast. Jij nog succes met die affaire.
He lieverd toch, balen is dat he. Mijn man gaat nu ook een hele drukke tijd te gemoet en dat is niet leuk. Hij kan dan ook even niks hebben,maar zelf wil je je ei wel even kwijt! Zullen wij tegen elkaar gaan aanzeuren hihihhi zijn we het toch kwijt
Vind ik goed. Gelukkig kan ik hier op het forum wel goed zeuren. Vond het alleen net wel vervelend dat ik mijn moeder dan huilend op moet bellen omdat hubbie geen tijd voor mee heeft. En ik wilde gewoon ff uithuilen. (Moe, zwanger, ff moeilijk, etc...) Wat moet jouw man doen dat ie het zo druk heeft?
Zo ik ben terug! Echo was helemaal geweldig! We krijgen een meisje! Ze deed haar beentjes mooi open voor ons Alles was prima in orde, ze groeit precies op schema! Wow ik ben echt helemaal in de wolken! Ga straks even bijlezen, eerst nog even proberen mijn echo-foto's in te scannen! En werken
Mijn man is sales representative voor een duitse toeroperator. De aankomende 3 weken zijn er infodagen voor reisbureaumedewerksters in Vianen. Dat begint nu aanstaande zondag (dan moet ik gaan luisteren ) en dat duurt dus 3 weken. Is steeds voor verschillende ketens. Daarna beginnen voor hem de presentatieavonden over hun nieuwe zomerproduct, ook weer voor reisbureaumedewerkers. Dat zijn steeds 3 avonden in de week en dat stopt 20 dec geloof ik. Tussendoor naar het hoofdkantoor in Duitsland om de tussenliggende zakern nog af te handelen die natuurlijk gewoon doorlopen. Dat was het zo'n beetje
heey dames ben toch weer f komen spieken bij jullie kijk nu alleen maar hiernaar en geen andere onderwerpen ff maar mijn 20 weeken echo ging gisteren goed.. het is gezond en alles erop en eraan toen we naar het geslacht wouden gaan kijken draaide het kindje en zagen we alleen maar billen en een rugewerfel en gingen de beenen echt niet meer wijt echt super jammer maar ook wel grappig nu al een eigen mening heeft haha volgende echo is 24 december en dan krijgen we er een geslachtsbepaling bij gelukkig en dan word ook gecontroleert of ik een bandje om me baarmoeder meot of algeheele bedrust dus spannend zo voor de feest dagen voor de lijst ik ga proberen borstvoeding te geven ik moet jammer genoeg in het ziekenhuis bevallen en de volgende afspraak bij de gyn is 24 december fijne dag nog allemaal
Pffff ook niet gezellig voor jou idd... Ik heb straks ook zoiets in het vooruitzicht, maar dan voor mezelf. Wij staan nl op de intermediairsdagen en soms is dat zo ver weg en duurt tot zo laat dat ik de avond moet blijven overnachten (3x) Zie er wel beetje tegenop. Blimey, gefeliciteerd met je meisje! Spannend Mandytjuuu!
Blimey gefeliciteerd met je meisje en goede echo Mandytjuh jij ook super dat je echo goed was Dames geniet er lekker van
@ pien voor de lijst, ook ik ga proberen bv te geven en ga in het ziekenhuis bevallen Iedereen gefeliciteerd met de goede echo!
Hihihih, nou meestal ga ik dan even naar een vriendin. Maar sinds ik zwanger ben ga ik gewoon lekker op de bank tv kijken of heerlijk een boek lezen. Daar kom ik anders ook niet toe.
Hoi allemaal! Diegene met een goede 20weken echo gefeliciteerd en leuk dat we weer een paar meiden erbij hebben. En mandytjuuh gelukkig dat je snel een pretecho met ges;achtsbepaling hebt. Weet je het toch nog best snel! Ik wil trouwens tot 5 weken doorwerken. Op deze manier kom ik mooi bij de zomervakantie uit en zo komen er dus nog 6 weken achter mijn gewone verlof aan. Lijkt me heerlijk! @ pientje, mooie lijst hoor! Ik ben van plan borstvoeding te geven wil graag in het ziekenhuis bevallen. wwjc, wat vervelend allemaal. Maar denk eerst aan je lichaam. Ik had er eerst ook veel moeite mee dat ik geen middagen meer mocht werken maar vind het nu heerlijk. Heb tot nu toe geen hoge bloeddruk mee en geen hoofdpijn. Het is een drempel waar je overheen moet, maar aan de andere kant kan het heel leuk zijn hoor! Verder doe je verhaal hier, we zijn niet je man maar ben je het toch een beetje kwijt!
Blimey: gefeliciteerd met jullie dochter ! Mandytjuu: gefeliciteerd met de goede echo ! Leuk hè dat zo'n ukkie nu al een eigen willetje heeft ?! Sophia en wwjc19 kom maar lekker hier zeuren hoor