April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Fijn Leonie om te horen dat ik niet de enige ben...
    Misschien gaat het ook nog wel wennen. Ik klaag toch al steeds dat ik te weinig tijd heb. Maar van de andere kant doe ik mijn werk gewoon graag.

Sophia, ik doe dat meestal ook, maar als hubbie zoveel weg is dan vind ik het op een gegeven moment ook wel genoeg. :)

Ik ga trouwens ff slaapje doen. ff bijkomen. Tot strakjes.

2. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Blimey gefeliciteerd met jullie meisje :D fijn dat alles goed is!

Mandytjuuu nu al zo eigenwijsje :) maar wel super dat alles goed is :D

3. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    hey! ook hier een hele gelukkige 20-weken achter de rug hebbende echo ganger! Alles was helemaal goed....Echt super om te zien. Beebje liep trouwens wel een week voor op schema!
    Wel heb ik twee placenta's, maar dat scheen wel vaker voor te komen en verder niet erg te zijn.... Ook ligt eentje iets voor mijn baarmoedermond, maar dat zal hoogstwaarschijnlijk nog naar boven schuiven.....

Moet voor controle echo als ik 30-w ben, vind ik niet erg.. :)

En nu heerlijk genieten, overmorgen twee weekjes op vakantie en dan lekker alleen maar hier over nadenken ipv werk, heerlijk!

4. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@mandy, fijn dat de echo goed was. Wordt nog spannend dus zeg! Dus het is echt of totalen bedrust of een bandje? Poeh en dat net voor de feestdagen idd!

@Blimey gefeliciteerd, fijn dat alles goed was!

@loeka, super dat alles goed gaat met de kleine...waar ga je heen?

Voor de lijst: Ik ga thuis bevallen en borstvoeding geven.

Zie dat jullie dus ook druk zijn op marktplaats. Leuk is dat he? Koopjes zoeken! De postbode kwam net aan de deur met een stuk of 15 pakketjes, vraagt ie: Ebay? haha oh ik schaamde me wel hoor! Maar ja ik kan daar alles wat ik nodig heb veel goedkoper krijgen. ik ga thuisonderwijs geven en die lesboeken moet ik anders uit Amerika laten verschepen, ben je gewoon twee keer de nieuwprijs kwijt vanwege de verzendkosten...dan maar tweedehands met een paar pennenstrepen.

5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Loeka, gefeliciteerd met je goede echo!
    En geniet lekker van je vakantie, heerlijk!

6. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Loeka12 Mooi zo dat je een goeie echo had :D super en geniet van je vakantie. Waar ga je heen?

7. Is dat voor je eigen kinderen? Of ga je andere kinderen thuis onderwijs geven. Met andere woorden, gaan je kinderen straks niet naar school?

8. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    Mandy en loeka ook gefeliciteerd!

Pff ben er nog steeds niet helemaal bij. En scannen ziet er niet uit hier op werk, vanavond thuis mijn oude scanner maar eens aan proberen te sluiten...zitten beste leuke foto's tussen!

Pientje voor de lijst:
    ik wil thuis bevallen en ga borstvoeding geven!
    Mooie lijst trouwens!

9. Iedereen met een goede echo gefelelciteerd, moet zelf nog even geduld hebben tot maandag.

Voor de lijst: ik wil thuis bevallen (al begin ik daarover wel te twijfelen, is toch zeker 15 tot 20 minuten rijden naar dichtstbijzijnde ziekenhuis)
    Ik wil proberen BV te geven.

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mooie lijst Peintje!
    Ik ga bv geven en in het ziekenhuis bevallen.

Zie weer veel mooie echo's voorbij komen! Van harte!

11. Amom22

Amom22 Niet meer actief

nee idd mijn eigen kinderen.

12. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hoe gaat dat dan precies Amom? Je kinderen thuis onderwijzen. Heb er niet echt een beeld bij!

13. Amom22

Amom22 Niet meer actief

oh meiden ik wordt helemaal gek, heb zo'n zin in yoghurt :D ik proef het bijna.

Je kunt gewoon lesmateriaal (boeken/oefenmateriaal e.d.) kopen en dat gebruiken. Er komt iemand 1 keer per jaar checken en dat moet je laten zien wat je kind dat jaar heeft gedaan en dat moet "ongeveer" voldoen aan wat de school ook doet zeg maar. Ze kijken wel een beetje naar het kind en welk tempo het kind heeft. Heel simpel uitgelegd.....

14. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Oke simpele uitleg maar snap het wel ;) Haha.

15. Wat apart joh, maar als ze groot genoeg zijn voor de middelbare dan gaan ze wel naar school? Of kan dat ook thuis en krijgen ze dan ook een diploma?

16. Amom22

Amom22 Niet meer actief

kan gewoon thuis, heb je ook boeken voor of cd-roms e.d. je kunt er ook voor kiezen om half school half thuis te doen. Wat je maar wil eigenlijk. Hier gaat het een beetje anders. Je kunt toetsen doen, en als je die haalt zijn dat zeg maar je diploma's. Je kunt dus voor elk vak een diploma halen op verschillende niveau's en daar kun je gewoon thuis voor studeren. De boeken zijn overal verkrijgbaar hier....komt omdat de scholen hier echt knudde zijn

17. Jeetje wat een opgave joh, vind het wel heel knap van je! Is het onderwijs zo slecht in GB? Zijn jullie ooit van plan om terug te gaan naar NL? En geeft dat dan problemen.

Sorry dat ik zoveel vraag, maar vind het heel apert en interessant!

18. Amom22

Amom22 Niet meer actief

haha maakt nie uit! Nee we willen hier blijven, we zijn ook weg uit NL gegaan omdat we thuisonderwijs willen gaan geven. Op zich is het onderwijs hier wel echt slecht, maar doen de meeste mensen hun kind toch wel naar school. Ze gokken het aantal thuisonderwezen kindjes dat het tussen de 40.000 en de 200.000 is :( zelfs dat weten ze niet haha
    Ja het is wel een heel werk, maar een fulltime baan is dat ook, en ik kan dat lekker thuis doen :D verdien er alleen niet zoveel mee, op een paar knutselwerkjes na dan ;)

19. Ja en het respect van je kinderen waarschijnlijk! Knap hoor en alvast heel veel succes daarmee!

20. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    wow, wel knap hoor Amom. Ben je trouwens met een engelsman getrouwd dat je in de UK woont?

Over vakantie, ik ga naar BALI! :) ruim 2 weken, eerst was het Bali en Lombok maar in Lombok komt malaria voor dus daar kan ik nu geen risico mee nemen. Bali is malaria vrij.......

Oja, en zag dat ik helemaal was vergeten te zeggen dat we een MEISJE krijgen.... :) :) helemaal blij!

Deel Deze Pagina