@loeka Gefeliciteerd, hahadat je dat vergeten bent vet leuk zeg naar Bali....ben helemaal jaloers nee ben met een echte hollander getrouwd, we wonen hier vanwege de thuisonderwijs. @imd leuke site heb je er van gemaakt! vooral de baby en kind tickers zijn super!
thanks AMom hij is nog onder constructie ben nog meer eigen banners aan het maken omdat ik niet graag "pik" van andere sites heb nog genoeg ideeen nu nog een beetje meer energie haha Maar BIJNA beetje bij beetje komt het , de banners is toch wel het belangrijkste gedeelte hahahaa
@Mandytjuh Gefeliciteerd met je goede echo!!! Wat een wijsneus haha..Misschien straks beter.. @Blimey Gefeliciteerd met jedochter @Loeka Ook gefeliciteerd met je dochter Alvast een fijne vakantie.. Lekker hoor naar Bali.. Heb niet veel fut ,dus hou t kort. Hier een lange dag gehad met hangerige/snotterige kinderen.. Ben blij dat t er zo op zit..GAAAAP.. Fijne avond meiden.. Tot morgen.. Liefs Eefje
hello dames! ego berichtje: ik heb vandaag ook onze 20 weken echo gehad. het was echt fantastisch! ik zal zo een foto plaatsen in mn album. ben er wel moe van goed nieuws kost toch wel energie hahaha! dat 'bed' lag alleen niet lekker. door mijn bekken kan ik niet lekker op mijn rug liggen en ik moest toch 20 minuten zo liggen en nu heb ik echt zo'n pijn. ben lekker bezig met iets maken voor sinterklaas (soort surprise) op de bank. fijne avond!
Alle meiden met een goede echo super gefeliciteerd. Wij hebben vandaag ook de 20 wkn echo gehad en alles zag er goed uit. Ook de groei was goed precies op schema eigenlijk. Weet je wat het wordt Rach? gr vruchtje
Ik zeg het wel want ik ken hier verder toch niet persoonlijk. We willen het namelijk voor de rest van familie en vrienden geheim houden. Alleen wij weten het maar we krijgen een JONGETJE
JAAAAAAAAAA Haha, voornaamste is dat het gezond is hoor, maar hebben hier beide een voorkeur voor een meisje en iedereen zegt dat het een jongetje wordt.
Pientje: net mijn banner veranders, was net nog rose het is dat Lynn het zei want was me nog niet opgevallen. Echo was helemaal super leuk. Echt genoten hoor en zo fijn om te horen dat alles in orde is. Bewoog lekker veel dus lastig voor echoscopiste ha ha. Heb jij je 20 wkn echo al gehad en wat krijgen jullie?
Ja vanaf het begin had ik wel al het gevoel dat het een jongetje zou zijn en gevoel klopte dus. Zijn helemaal blij maakte ons niet uit of het een jongen of meisje zou zijn. wendy: zal wel raar zijn als je hoort dat het een jongetje wordt of niet? Ben je dan een klein beetje teleurgesteld denk je?