Eerlijk gezegd, denk ik het wel... een beetje. Ook wel omdat de naam nog niet vast staat en dan moeten we dus nog een naam gaan zoeken. (haha en zijn beide nogal moeilijk daarin)
Nou vind het alleen maar eerlijk dat je het zegt. Maar wat zegt je gevoel, volgens mij klopt dat namelijk vaak wel.
Zegt ook meisje. (Vind het ook gewoon bij ons 2 passen...) Maar altijd als ik moet gokken of weg moet wijzen, dan heb ik het fout.
@Blimey: gefeliciteerd met jullie meisje @Mandytjuuu: oh wat spannend dat je kindje zijn geheimpje niet wilde prijs geven gelukkig was alles goed! @Loeka: ook gefeliciteerd met je goeie echo, fijne vakantie ! Oh en nu lees ik dat jullie ook al een meisje krijgen nogmaals gefeliciteerd ! @rach: jij ook gefeliciteerd met je goeie echo ! @vruchtje: en jij ook nog gefeliciteerd met je goeie echo en ik zie nu ook een zoon !
Ik hoop het. Ik ben best wel zenuwachtig.... Maar ik hoef nog maar 1,5 week te wachten tot we het weten. (Hopelijk)
Owja das waar ook, jij had een roze banner. Nu snap ik em. Wij hebben de echo ook al gehad, was zoooo gaaf om te zien, ook echt genoten. We wilden het geslacht niet weten, maar waarschijnlijk hebben we het per ongeluk gezien. Maar we kunnen er naast zitten, dus is het alsnog een verrassing
wwjc19 wij wilde nu ook echt heel graag een meisje ! en het is eentje geworden soms kan ik het nog niet geloven maar had inderdaad net als jij het gevoel dat ik echt niet alleen maar jongens zou krijgen
misschien idd ook deel van mijn gedachten: Als we nu maar vast een meisje hebben, dan mag de volgende een jongen zijn. (Maar mag ook meisje weer)
Dankjewel Silvie. Jij ook nog gefeliciteerd met jullie goede 20 wkn echo. En een meid ook helemaal fantastisch helemaal omdat jullie al een zoontje hebben. Nou ik ga er van tussen fijne avond allemaal en alvast welterusten. x vruchtje
bij mijn zoontje dacht ik ook een meisje te krijgen, nu dacht ik weer een meisje te krijgen maar ergens wist ik niet of dat denken of hopen was dat gevoel
ik zeg ook niet dat iemand geen voorkeur kon hebben...vond het alleen grappig...sorry hoor... mij boeide het niet zo maar iedereen zei dat we een meisje kregen en dan ga je het ook haast denken! wij willen zouden van beide geslachten graag eentje willen! als dat zou mogen lukken.... en de jongens naam die hier zo moeilijk is he...hahaha
hihi wwjc19 dat dacht ik net hetzelfde tijdens mijn vorige zwangerschap maar ik ben nu toch zoooo gelukkig met mijn kleine mannetje !
Ow, geloof maar dat ik ook gelukkig ben met een jongetje hoor! Als het maar gezond is! En ik kan er dan nog een week of 19 aan wennen dat het een jongetje is, dus gaat goed komen. Hihi Lynn, ja toch de jongensnaam helaas. Maar hubbie heeft gezegd dat we pas een andere naam gaan bedenken als het ook daadwerkelijk een jongen wordt. Tot die tijd houden we gewoon Lieke en Wybe aan.
jippie morgen heb ik me 20 weken echo ben zo vreselijk benieuwd hoe het er ook alweer uit ziet dna hoor
Pfff wil iemand bij mij vragen of ze geen korting kan krijgen op de verzendkosten.... Wat zij wil hebben gaat al tegen inkoopprijs weg... (mt 74-86 die zij wilde) Ik moet ook ergens mijn babyspullen van betalen.
` wat belachelijk zeg even een vraagje zag een boxpakje liefste papa of mama wat voor maten zijn die dan