April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    gefeliciteerd Kita en amom!

Voor de lijst: het is mijn 1e kindje.

En drie april klopt, maar deze banner geeft opeens een dag langer zwanger aan.

2. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Hallo meiden!

ik mag me hier ook melden!
    WIJ ZIJN ZWANGER!

heb vanmorgen posi getest met cb digitaal!

ben zo blij! :) :)

3. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Hoi,

voor de lijst,21 jaar tweede kindje uitgereknde datum : rond 4 april

4. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Dank je, jij ook nog van harte! :D
    En dat probleem met banner heb ik ook ik ben eigenlijk 3w4d zwanger. Deze banner geeft ook n dag langer aan

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    heeee wat leuk zeg, aprilmama's 2009!

Van harte gefeliciteerd allemaal en hopelijk hebben jullie een onbezorgde zwangerschap. het gaat nu allemaal langzaam, maar voor je het weet wordt het aprilmama's 2010 topic alweer geopend :confused:

groetjes, een april 2008 mama

6. victortje

victortje Lid

13 feb 2008
    77
    0
    0
    hallo damens,

ik ben nieuw hier ben 3 april uitgerekend 23 jaar en heb 26 juni een vmk gehad op 4wk6d, oh ik hoop dat het deze keer wel goed mag verlopen.
    ik ben namelijk wel ziek sedert gisteren zit aan de paracetamol en penciline (op doktervoorschrift) maar ben toch bang... (dokter weet wel dat ik zwanger ben)

oh ik hoop dat ik kan gaan genieten van mijn zwangerschap maar nu ben ik nog zo bang, ongerust,...

groeten

7. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Victortje. gefeliciteerd hoor! Je zit hier wel op de goede plek! Volgens mij heeft bijna iedereen hier een beetje dezelfde angsten als jij..

Ik hoop dat we snel met z'n alle die eerste twaalf weken door zijn en heerlijk kunnen gaan genieten!

8. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Alle meiden die nieuw zijn gefeliciteerd en welkom.

@victortje, Ik ken je gevoel hoor. Ik heb precies het zelfde. Wat msroxy ook al zegt, Delen de meeste meiden het gevoel hoor. Ik zeg alleen maar hoe moeilijk het ook is. Ik ga nu genieten en hopen dat we over ongeveer 8 maanden een mooi wonderhummeltje in onze armen mogen houden.

9. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Hallo meiden hier ben ik dan! :D
    Wij zijn er wel immers achter gekomen dat zwanger worden niet van zelf sprekend is (zwanger naar ronde 5 , bij Felicity ook) en zijn daarom ontzettend blij dat ik in verwachting ben van de tweede!
    Ik heb al een dochtertje genaamd Felicity van 1 jaar en 4 maanden , vindt het ook ontzettend leuk voor haar , ze is ook zo dol op kinderen en wilt het liefst naar elke kind toe die ze ziet! :)
    O'ja niet te vergeten ik ben uitgerekend 4 april 2009!
    Vindt het trouwens ook leuk om oude bekende terug te zien die zwanger zijn , van de nod tractor passagier lijst!

*Groetjes*

10. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Zo zijn er veel bijgekomen, leuk!

Ff kijken of me geheugen me niet in de steek laat; Mimi, Joyce, Amom,Kita,Leeuw, mammie patricia en victortje, Van harte gefeliciteerd! :D
    Dat we maar dit topic vol mogen kletsen zonder dat er 1tje vroegtijdig afscheid hoeft te nemen!

Bah paar dagen had ik gedroomd dat ik een mk had en vannacht heeft mijn man hetzelfde gedroomd.... :x

11. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

hallo meiden!

Hoe gaat het met jullie? erg zenuwachtig/bang?

Ik heb wel last van mijn buik denk datdat bandenpijn is?

ben zo blij! kan het noig steeds niet geloven!
    xx

12. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Pientje, Dat zijn geen leuke dromen.

@leeuw89. In het begin van je zwangerschap is krampjes in je buik heel normaal hoor. Net een ongi gevoel.

@All. Ik vind het nu heel raar hoor. Ben vandaag (als mijn cyclus klopt) 4 weken anders morgen. :oops: Ik heb opzich nu nergens last van. Een beetje steekjes in mijn (.)(.) en soms in mijn buik. Pfff Ben blij want de laatste keren had ik heel erg pijn al die weken.

Hoor ik vandaag van mijn ventje dat mijn stiefschoonmoeder ook zwanger is. Hahah zij is nu 3 maanden. Hmmmz Grappig. (we schelen een jaar of 7/8.)

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland

** INBRAAK **

Hoi Leeuw89, was wat aan het neuzen en zie hier dat je zwanger bent.
    Super gefeliciteerd, hebben de tests toch nog meegeholpen.
    Geniet van het zwanger zijn.

** UITBRAAK **

14. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hallo mede-april mama's!

hier gaat alles goed, en met jullie?
    ben wel vaag misselijk, en word licht duizelig als ik niet op tijd eet. zal ook wel met het benauwde warme weer te maken hebben; daar kan ik nooit goed tegen.
    verder slaap ik niet zo best; mijn (.)(.) doen goed au en ik kan niet lekker ontspannen liggen. en mijn buik en 'down under' steekt het behoorlijk, maar dat vind ik eigenlijk wel geruststellend.
    had gistermiddag ineens zin om nog een testje te doen, en de twee dikke vette strepen knalde van het staafje af! :D jeeh, blijblijblij!

vriend is ook helemaal happy, is zelfs al namen aan het verzinnen! haha, nog tijd genoeg gelukkig, want we hebben niet helemaal dezelfde smaak. ;)

hoe gaat het met jullie omvang trouwens, want verbeeld ik het me of zitten mijn broeken 's avonds echt haast te strak? ik heb gister zelfs al een positiebroek aan gehad, omdat het allemaal zo knelde. zullen mijn darmen wel zijn, denk ik?

ohjee, wat is het toch spannend allemaal... ik ga vd week de VK maar eens bellen, en kijken of ik ivm mijn eerdere mk in aanmerking kom voor een vroegere echo. jullie enig idee hoe dat zit?

fijne dag nog, ik ga mooi relaxen met dat nare kleffe weer buiten. groetjes! :)

15. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Overzicht Aprilmama's 2009! :baby:

1 april
    Magickwings - 2e kindje - 28 jaar

2 april
    Mollyvg - 1e kindje - 40 jaar

3 april
    Pientje - 3e kindje - 25 jaar
    msroxy - 1e kindje - 23 jaar
    victortje - ?e kindje - 23 jaar

4 april
    Lien78 - 1e kindje - 29 jaar
    wieffie - 1e kindje - 30 jaar
    Amom22 - 2e kindje - 21 jaar
    Mammie Patricia - 2e kindje - 24 jaar

5 april
    Mimi1981 - 2e kindje - 27 jaar

6 april

7 april
    Kita29 -1 e kindje - 29 jaar

8 april
    9 april
    10 april
    11 april
    12 april
    13 april
    14 april
    15 april
    16 april
    17 april
    18 april
    19 april
    20 april
    21 april
    22 april
    23 april
    24 april
    25 april
    26 april
    27 april
    28 april
    29 april
    30 april

Totaal 11 zwangeren!

Afspraken:

07-08-2008 mollyvg 1e echo
    14-08-2008 wieffie 1e echo
    18-08-2008 wieffie gyn

Ik heb effe wat aanpassingen gedaan aan de april mama´s 2009 lijst! :D
    @victortje hoeveelste kindje wordt dit van jouw?Kan ik het effe toepassen! ;)

16. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    @Lien78 aah zo te lezen heb je al aardig wat symptoompjes :D
    & geweldig dat je gister middag twee dikke vette strepen op je staafje had staan! :D
    Ik test morgen of zo ook nog een keer , en dan zal bij mij ook wel de strepen op het staafje wat vette zijn geworden! :D Leuk leuk leuk!

Ik heb zo nu en dan op dit moment ook last van een ongi gevoel.
    Maar dat komt omdat de baarmoeder nu gevuld is!
    Hoort er allemaal bij! ;)

*Groetjes*

17. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Lekker weertje he?

18. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik bel gewoon de gyn omdat ik de eerste 3 maanden in het ziekenhuis moet lopen vanwege de miskramen. Ik kan bellen voor de 7 wekenecho. Omdat de laatste keer ik een week achterliep ga ik denk ik pas met 8 weken. Voor mezelf safe he.

Oja ik heb weer nieuwe foto in mijn album gezet. Vanmiddag heb ik getest rond 16 uur. Ik kon het niet uithouden. Hahaha in plaats van dat ik het vanmorgen doe of morgenochtend. Maar ach je ziet hem goed hoor.

19. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    :cry: Ik ben verdrietig :cry:

20. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0