@ Lynn, zei dat het voor mij anders ligt. Maar dat is eigenlijk niet zo. Want bij jou is het ook een appart verhaal.
Alle niewe zwangeren: gefeliciteerd! Het wordt al lekker druk hier! Ik heb een vraagje over die hyves sitekan zijn dat ik er over heen gelezen heb) Maar wordt dat later bijv. een aprilmama's 2009 hyves? Dat dit het dan voor alle mama's is die in april zijn uitgerekend? maar dat het nu nog een schuilnaam: badeendjes heeft? Hier weer een slechte nacht... steeds ontzettend warm en vaak wakker. Net een beetje misselijk maar na wat te hebben gegeten is het al minder. Ook enorme steekjes in mijn buik, weet dat het er bij hoort, maar het maakt het wel superspannend. Iedereen die binnenkort al de 1e echo heeft: succes!
jah ik hoop dat het allemaal goed is..en dat de afwijking van mij niets te maken heeft met zwanger blijven en alleen met zwanger worden...
haha te gevaarlijk wij hadden met de september mama;'s ook een hyve maar die voldeed niet dus hebben we later ons eigen forum opgezet ECHT SUPER! we houden regelmatig meetings en delen echt alles, is heel leuk cluppie ik hoop dat met jullie ook net zo gezellig te kunnen maken!
hoi meiden, Hier nog 1tje misselijk. Maar nog niet zo erg dat ik over moet geven. Eten smaakt me niks. Ik ga me even douchen. Straks lekker met een vriendin naar yves rocher...
ok! Dan had ik het goed begrepen! Ik zal mij zo aanmelden! Ik zit ook al bij de oktober/november 2007 hyves en clubje is ook super gezellig, met meetings etc. Wordt met jullie vast ook!
He meiden! Ik wil de meiden die voor de echo's gaan, even heeeeel veel succes wensen! Ik hoop iig op vet positief nieuws vandaag Hier nog steeds alles hetzelfde. Af en toe misselijk nu, giga honger aanvallen (heel dubbel) en kortademig. En moeeeee! Maar ik vind die 'kwaaltjes' ergens ook wel fijn Het is zo lastig om een beetje bevestiging te hebben in deze fase van de zwangerschap...
Heb net de vk gebeld, maar krijg antwoordapparaat. Ze bellen terug als t goed is... Maar goed, ik had ook nog geen afspraak bij de vk gehad. Komende woensdag zou ik mijn intake hebben. Misschien moet ik daar maar gewoon alsnog heengaan... Woensdag ook eerste echo, maar dat heeft nog weinig zin, toch? Ik bedoel: waarschijnlijk ben ik dannog niet eens 5 weken... *zucht*
zo ik ben er weer. en ik hoefde maar 7 pagina's terug te lezen ik ga even reageren: voor de nieuwelingen: racheldehaas: wow nu n 3 maanden al zwanger, wat heerlijk lijkt me dat zeg! welkom hier sylvie: welkom en gefeliciteerd! clarissa81: welkom, en op naar 2 september! (lijkt nog ver weg he ) Jantsjuh, welkom hier, enneh, bijzonder hoor, de 1e ronde al raak PriscillaR, jij ook gefeliciteerd en welkom. ik hoop dat deze keer alles goed mag gaan. Marb, welkom hier wow, wat mooi als je gelijk weer zwanger zou zijn! Spekkie, jij hebt zin in brie? grappig, ik heb dat ook! en camambert. mm jammie, het ligt in de koelkast, ik ga er zo weer lekker toastjes mee maken sophia, ik heb niet de hele tijd buikpijn, maar alleen af en toe een ongie gevoel. dat is toch ook oke? offeh.. hoor ik nu constante buikpijn te hebben? (help!) amom, gefelicteerd met je nieuwe zwangerschapsverschijnsel ik ben ineens helemaal weg van kaas. wat was eerst jou favoriete beleg dan, wat je nu niet meer lust? lien78, ik heb ook al een opgezwollen buik het zullen mn darmen wel zijn, maar ik kan in elk geval niet elke hemdje meer aan, want ik weet zeker dat ik dan vragen krijg. ik ga dat boek zo even googlen, ik ben benieuwd sylvie, ik lees over je werk als onthaalmoeder. ik werk op een psz, is dit ook 'gevaarlijk' voor mijn gezondheid? havefun, ik moet er ook elke nacht uit. ik zet nu die opvang kan van MvM naast mijn bed, kost het niet zoveel moeite . en ik had vannacht ook last van een mug. bleeh lynn, zuccecs zo he! ik snap dat je rete zenuwachtig bent! vraag je een foto mee?
Zoooo wat een weer hey, het was hier net gewoon donker. Hier gaat alles redelijk, maak me steeds erg druk als ik buikpijn heb. HEt hoort er toch echt wel bij he? Hebben jullie ook zo'n bruine streep richting je navel Bij mij zie je hem al lichtjes. Verder staan mijn boobs op ontploffen niet heel ernstig, ben namelijk niet zo vol van mezelf dus kijk er naar uit dat ze gaan groeien, ze zijn wel wat voller en hebben blauwe aders. Verder misselijk bleghhhh, hoef nog net niet over te geven. Van de week hadden we vrienden te eten en werd ik onder het eten kotsberoerd, zie dat maar eens te verbergen hahaha.
@ Rach, lekker is dat he. Ik mis de brie en de camabert zo erg. Durf het gewoon niet te eten. Al weet ik dat het soms gewoon wel mag.
Weer lekker veel geschreven sinds gisterenavond ! Vandaag echt een slechte dag, zoontje was om 6u wakker en dat is echt niets voor mij zo vroeg ! Ik was ook vreselijk misselijk, heb vanmorgen nog maar eens overgegeven, al de derde dag weer en vrees dat ik weer vertrokken ben voor enkele maanden niet leuk maar aan de andere kant geeft het me wel een gerust gevoel dat alles ok is met de baby ! Ik heb dus ook al problemen met mijn broeken ! Kan het niet geloven want ben zelfs een kilo afgevallen ! Ze zeggen dat het bij een tweede snel gaat, maar zo snel had ik toch niet verwacht ! @ lynn: ik duim voor je straks, zal wel allemaal dik inorde zijn ! @ rach84 : sorry misschien domme vraag maar wat is psz?
@rach84: ah ! durf het niet dadelijk zeggen, ik weet dat de besmetting door gaat via speelsel, urine, tranen... dus als je daar mee in contact komt wel. tot welke leeftijd is het? geloof bij oudere kinderen dat het geen probleem mee is, vooral bij de kleinste met pampers verversen. heel veel handen wassen is de enige manier om te voorkomen.