slaapie lekker! ik heb trouwens dit van mijn gyn gehad: ULCOGANT, is wel op te eten/drinken....alleen of het gaat helpen dat zien we vannacht.... ik ga ook slapen! doei doei
we hebben hier ook van alles zitten best handig zo'n forum @SIlvie; lieve en leuke buikfoto's meid, echt schetig dat handje!
heey allemaal! Ik ben al weer tijd niet geweest! Gister ben ik naar de vk geweest en alles was weer goed! Ook kreeg ik de bloeduitslagen en alles was goed alleeeeenn heb ik a negatief! En wat dat allemaal betekend kan ik niet goed uitlegen en ga ik nog ff goed lezen haha maar voor een 1ste zwangerschap was de kans klein dat het erg was maar voor een 2de wel erger dan kan mijn bloed antifstoffen tegen de baby aan gaan maken e.d Met 30 weken krijg ik een prik in me been en als de baby geboren is en 2 positeif is krijg ik er weer 1 Maar waarom dan ? Ik voel de baby zo veel! Echt helemaal leuk ben helemaal in de wolken! Echt een fijn gevoel! Ben alleen niet zo lekker! Ik spuug alles de hele dag er al uit en heb koorts! pff Nou slaap lekker x
Goeienmorgen allemaal! ik ben geloof ik de eerste van vandaag. allemaal bedankt voor de lieve reacties, ben zo blij met ons meisje, en ook dat alles in orde leek op de echo!\/ en ik heb helemaal een top week deze week, ik heb me rechtzaak gewonnen, en ik heb gisteren eindelijk me rijbewijs gehaalt
goedemorgen! en ik heb HEERLIJK geslapen voor het eerst in lange tijd! wil het niet zo zijn dat ik nu op ga passen....kon ik uit slapen mocht het niet! maar altijd leuk hoor... moeten er vandaag dames voor de 20 weken echo?
moeten er vandaag dames voor de 20 weken echo?[/quote] ik mag om 14 uur de 20 wekenecho doen wel spannend hoor
Allemaal bedankt voor de felicitaties! Ben er nog steeds helemaal vol van! @ Loeka: ook gefeliciteerd met je dochtertje! @ Rach: ook gefeliciteerd met je goede echo! Fijn he? Ik had ook echt barstende hoofdpijn na mijn echo haha zeker zwaar goed nieuws @ Vruchtje ook gefeliciteerd met je zoontje! @ mamacelesje Gefeliciteerd met al het goede nieuws! Fijn zeg! Mijn echo-fotos staan in mijn album! Dankzij schoonpapa, die gister heel lief voor me gescand heeft. Vanmiddag ga ik een nieuwe camera kopen, kan ik jullie eindelijk gaan vervelen met mijn buikje (erg klein nog), vorderingen van de babykamer, etc! @ Veroon: veel plezier vanmiddag! En succes!
Hoi dames! Heb volgens mij gisteren ons beebje aan de buitenkant gevoeld! Wat stom he, dat je dat dan ook gewoon niet zeker weet?.... Het is allemaal nog zo onwennig!
ben wel ontzettend verkouden en last van kriebelhoest straks krijg ik het ook als ik daar lig kan ik er wat voor in nemen dan
Goedemorgen dames, Het is weer vrijdag ! Nog een paar uurtjes werken en we hebben weer weekend mamacelesje: gefeliciteerd met je echo en je rijbewijs ! Ik heb hem zelf ook nog maar een paar maanden en het is zooo fijn ! Loeka, Rach, Vruchtje gefeliteerd met de goede echo's ! psst ik begin denk ik stiekum ietsjes meer energie te krijgen... durf het nog niet hardop te zeggen Veroon: veel succes en plezier !
@alle dames met een goede echo; SUPER! Van harte met de goede echo! Nu kan het echte onbezorgde genieten beginnen hé!
Goeiemorgen allemaal! Ik heb ook lekker geslapen, mijn zoontje heeft maar liefst tot 8u45 geslapen, zalig mama helemaal blij ! Ik ben ook snip verkouden maar voel me gelukkig niet echt ziek. Wel ben ik heel draaierig opgestaan, dadelijk mijn bloeddruk even meten. Het is hier buiten precies nog nacht zo donker! @mamacelesje: nog gefeliciteerd met je rijbewijs! @veroon en alle andere die vandaag mogen voor de echo, héél veel plezier !
Afspraken van vandaag 21-11-2008 veroon 20 wk echo, Spekkie pretecho Veel plezier en succes! Mamacelesje topweek voor jou gefeliciteerd met alles. ♥Vandaag zijn we 7 jaar getrouwd♥
iets van resus negatief noemen ze dat toch en gebeurt heel vaak naar mijn idee (heb het al heel vaak gehoord in elk geval) in elk geval beterschap want je bent duidelijk niet lekker!