@ Blimey, gefeliciteerd met je meid! Pfff! Heb echt slecht geslapen. Maar komt ook wel door dat bagger humeur van mijn vriend gister. Beetje ruzie gehad daardoor. Dus flinke jank partij. Ik kan echt niks meer hebben.
Leeuw89: rhesus negatief betekent dat wanneer je in contact komt met rhesus positief bloed, je lichaam antistoffen gaan vormen tegen dat bloed. (De zogenaamde rhesusantistoffen) Als je man rhesus positief is (en die kans is globaal 65%) dan kan het zijn dat je kindje ook rhesus positief is. Als jouw bloed voor het eerst in contact komt met rhesus positief bloed (bv dat van je kindje) ga je dus antistoffen maken. Dat kan gebeuren in het laatste deel van de zwangerschap (door kleine beschadigingetjes aan de placenta) en tijdens de bevalling. Die antistoffen kunnen door de placenta bij je kindje komen en zijn bloedcellen afbreken. Als je die prik geeft, onderdruk je daarmee de aanmaak van antistoffen door je lichaam. Daardoor voorkom je dat er bij je kindje een ernstige bloedarmoede ontstaat. Is dit een beetje te volgen? ? ? Met die prik komt het helemaal goed, so no worries!
Dames, even kort: Het mag hier niet makkelijk gaan. Heb een vreemd voorgevoel, al een paar dagen, voel de beeb niet meer en vanmorgen had ik helderrood bloed. Neemt wel weer af, maar toch. Zeurende onderrugpijn. Gezien mijn 'geschiedenis' meteen in paniek en VK gebeld. Ik mag om 13.00 uur langskomen. Ik houd jullie op de hoogte. PS: ik zou best ook een buddy willen. Dan kan ik ook af en toe sms-en en kan ik de uiteindelijke bevalling laten weten. Na mijn eerste ben ik weken niet hier geweest en ik wil natuurlijk niet dat jullie ongerust zijn PB me, als je mijn buddy wil zijn.
@ Pientje gefeliciteerd! Fijne dag! Gaan jullie nog wat leuks doen? @ Juud heel veel sterkte vanmiddag, ik duim voor je! Ik heb trouwens ook nog geen buddy bedenk ik me net stuur je pbtje
Juud: Heel veel sterkte vanmiddag, gelukkig kun je om 13 uur al terecht, al duurt wachten heel lang. Zal voor je duimen dat alles goed is.
@mamacelesje, gefeliciteerd met alles @pientje Gefelciteerd, gaan jullie nog iets doen? @juud Oh wat spannend, fijn dat je meteen terechtkunt zeg! Laat je vandaag nog weten hoe het is gegaan? Succes
Juud, heel veel sterkte! Hoop dat het niets is. Hier vannacht wel goed geslapen. Kon wel pas laat slapen, want heb nog hele avond last gehad van rusteloze benen. Apotheker had gezegd misschien nog eens een keer bloed prikken op ijzer, foliumzuur, magnesium en kalium. Geen idee wanneer dat bij mij voor het laatst was, maar vooral tijdens zw zijn die redenen voor restless legs het grootst. Ik had hier nog ijzer, foliumzuur en magnesium staan, dus heb dat gisteravond maar ingenomen, want ik heb wo pas afspraak bij de gyn. Hoop dat het gaat werken! Dadelijk werken en heb samen met hubbie besloten dat ik 4 dagen 4 uur ga werken. En ik hoop dat dat kan tussen 10 en 5. Dan heb ik nl ook nog eens een middagje vrij. Want als ik dan elke dag tussen 1-5 ga werken heb ik nooit ff lekker vrij na mijn werk. Jullie horen vanaaf wel of ik dat allemaal geregeld krijg. Wat waait het ontzettend hard trouwens!
juud sterkte en hopelijk is er niets aan de hand! me2...thanx...heb altijd gezeur op mijn werk...maar toch fijne collega's iedereen mijn nichtje is er nog steeds heb net een mooi houte doosje geschildert en gepimpt met bling bling plakkers....had ik eigenlijk gekocht voor 5 dec maar ach dan weet ze nu van wie het komt! hahaha dan denkt ze toch sinterklaas! er was iemand die een site gaf over goedkope cadeautjes...iemand nog een idee wat dat was?
@wwjc haha dat windje is dus vannacht overgewaaid naar jullie waarschijnlijk, hier heeft het gisteravond gigantisch hard gewaaid Hopelijk krijg je dat idd voor elkaar, zou wel fijn zijn. Heb zelf ook flink last van rusteloze benen, goeie smoes op lekker eens met de benen om hoog niks te doen
Hoor de wind waait, door de bomen, hie in de garage zelfs, waait de wind Dames, ga me opfrissen, lunchen en dan... Duim voor me!