April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    @Juud Veel succes straks meid..Fijn dat je zo gauw terecht kan..Ik duim mee voor je..
    @Pientje Gefliciteerd met je trouwdag!! Jeej , wat een poos alweer.. :D ..Fijne dag!!
    @mamacelesje Gefeliciteerd met je Rijbewijs..Rechtzaak en je goede echo en je DOCHTER!!
    @Veroon Succes vanmiddag met de echo!!
    @ vruchtje Gefeliciteerd met je ZOON!!
    @Rach Fijn dat de echo goed was!! Geniet ervan!!
    @ Danielle Leuk dat je je beebje gevoeld hebt van de buitenkant.. :D ..Ga er maar gewoon vanuit hoor!! Kan prima.. ;) Hier ook al van buiten gevoeld sinds anderhalve week..
    @ Sushi Lekker meid..Ik hoop dat het lekker aanhoud..Beetje extra energie is wel lekker. :D zeg ik heel zachtjes
    @Sylvie Ow heerlijk zeg...Dat is stukken beter dan half 6 ofzo.. :) ..
    @ Spekkie Veel plezier vandaag met de pretecho!! Geniet van je twee kanjers.. ;)
    @ Mupkuh **Knuff** Komt wel weer goed.. ;)
    @wwjc Succes meid..Ik hoop dat het lukt!! ;)
    @ Lynn Lobbes.nl ;) Veel plezier met oppassen.. :)
    @ de rest hallo en een fijne dag!!

Het waait idd hard..Werd vanmorgen wakker om 5:00..Hier net natte sneeuw gehad..
    Verder alles goed hier. ;)

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    thanx kan ik ff neuzen voor mijn nichtjes en werk!

3. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hoi allemaal, poeh, wat een geklets weer! ;)

ik zag een hoop goede echo's voorbij komen; gefeliciteerd allemaal.
    verder JUUD heel veel sterkte straks. het zal wel niks zijn, maar het zit je niet mee, meis... knuf!

ben vannacht ongeveer de hele nacht wakker geweest; huis waaide bijna weg, en had een migraine-aanval (bahbah, heb ik bijna nooit gelukkig, maar nu dus wel...). ben nu dus thuis, en eigenlijk net pas wakker. :oops: doe het dus maar rustig aan nu.

gister zijn een goede vriendin+dochtertje (3mnd) en mijn mama geweest om babykamer te kijken. vondne het allebei heel leuk worden. :) -trots-
    heb al zoveel leuke, stoere kleertjes liggen ook. kan haast niet wachten tot daar een klein boefje in past.

jullie een fijne dag allemaal. kijk uit met die wind, en het zou ook nog natte sneeuw en hagel geven misschien. bahbh, niks aan...

4. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Juud; ik ga voor jou duimen, en aan je denken!
    En ik wil best je buddy zijn, want ik heb ook nog geen buddy...:(

5. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Juud, ik duim voor je meid! Eerst je eerdere bloedverlies, en nu weer :( Hopelijk lezen we straks een retepositief berichtje van je ;)

En straks idd de pretecho, jeuj! Ik heb er zin in, ook al vind ik het wel een beetje spannend hoor. Beide babies zijn echt superactief de laatste paar dagen, gisteren was het zelfs zo creatief dat de ene zich onder mijn navel opgerold had en daar strekoefeningen deed (zag er grappig uit :) ) terwijl de ander zowat rechtop in mijn buik stond volgens mij. Fijnnnn! :p Mijn baarmoeder zit nu wel zowat onder mijn ribbenboog, merkte ik daardoor. Dus dan zal ik over niet al te lange tijd wel mega naar voren gaan groeien.

Nou, ik ga mijn haren drogen (voor zover dat nut heeft met dit weer :( ) en mijn kiddo een boterham voeren. Dadelijk naar school brengen, en dan is het al bijna tijd voor de echo! Ik ben zo benieuwd of het nou echt twee jochies blijken te zijn, of dat mijn gevoel me toch niet voor de gek heeft gehouden en er toch een meidje bij zit. Ik voel me net een verrassingsei op dit moment :)

6. Hallo allemaal,

Mijn ventje slaapt even, dus kan ik even alles bij lezen!
    @Juud; heel veel suc6 straks
    @Spekkie; spannend joh,.. pretecho. Ik had hem maandag en laag echt met bevende benen op die bank!

Verder hier alles goed. Heb al aardig wat voor mijn meisje gescoord. Roze pakje, 2 rompertjes, wikkeldoek en van mijn schoonmoeder heb ik een heel leuke slaapzek gekregen!

Ik kom vanmiddag weer even kijken of er al nieuws is van Spekkie en Juud!

Oh,... voor ik het vergeet! Ik wil graag BV geven en ga in het ziekenhuis bevallen!

7. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @ eefje: inderdaad heel wat beter dan 5u30 :) alleen wil die nu precies niet slapen, maar dat vind ik niet zo erg.

@spekkie: veel plezier met de echo! benieuwd of je voorgevoel klopt en er toch een meid bij is!

8. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Juud: wat vervelend dat je nu dit weer hebt! Ik ga heel erg voor je duimen! Laat je het ons snel weten?

Spekkie: heel veel plezier met je echo!

Voor de lijst: ook ik wil in het ziekenhuis bevallen en BV gaan geven.

Heb vandaag echt zo'n hangdagje. Moet eigenlijk boodschappen gaan doen, maar kan me er niet toe zetten :oops:

9. Ik ben B-negatief. Je krijgt die injectie voor het geval je kindje positief is. Bij de bevalling kan er bloedcontact zijn en dan gaat jouw bloed afweercellen aanmaken voor positief bloed omdat dit niet samen kan.
    Die injectie fopt je bloed, dus worden er geen antistoffen aangemaakt.

Mocht dit namelijk wel gebeuren dan krijg je bij een volgende zwangerschap (indien dit kindje ook weer positief is) een probleem. Je kindje zal sterven en bij ieder volgend kind gaat dat steeds sneller.

Mijn stiefmoeder heeft eigenlijk nog een broer en zus, maar die zijn door dit geval al vroeg gestorven. Stiefoma had dit dus ook, alleen hadden ze 70 jaar geleden nog geen oplossing!

Maar niks om je zorgen over te maken, die injectie is een preventie! Enje wordt goed in de gate gehouden!

10. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    :cry: Ik heb ook nog geen buddy, dus mocht er nog iemand vrij zijn.... gezellig !

11. JUUD! Sterkte vanmiddag! Ik hoop dat alles meevalt!

WANNA: Ik zie net pas jouw uitleg hahahaha, maar klopt met de mijne ;)

WWJC: Ik vroeg me ook al af of ze nog een meisje overlaten. Ik weet het echt niet meer, gevoel zegt een meisje maar het is ook een beetje een wens. Nog 4 nachtjes slapen 8)

Hier waait het ook vreselijk, ben blij dat mijn hondjes aan een riempje zitten anders waren ze weggewaaid! Ze waren helemaal door het dolle heen toen we weer binnen waren hihihihi, was echt grappig!

Gisteravond bij Sunset boulevard geweest, was erg mooi. Wel een zware musical, maar Pia Douwes zingt zo prachtig dat ik helemaal ontroerd was. Fijn die hormonen. Wij mochten bij het premiere feestje zijn, maar na een tijdje gestaan te hebben kreeg ik flink buikpijn. Ben maar gaan zitten, maar de lounchebanken waren nogal laag dus manlief moest mij overeind helpen. Lekker charmant met al die bekenede mensen om je heen :oops: Maar we hebben echt genoten!

12. Sushi, Ik wil jouw buddy wel zijn, heb namelijk ook nog geen buddy.

13. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Soof: so cool dat je bij het premierefeestje mocht zijn! Hoe kwam je aan de kaartjes?
    Jouw uitleg klinkt wel wat heftiger dan die van mij zeg! Wat verschrikkelijk dat je stiefmoeder zo een broer en zus verloren heeft.
    Gelukkig is het tegenwoordig wel zo dat zelfs bij antistofvorming er nog wel mogelijkheden zijn (bloedtransfusies etc) Wil niemand hier ongerust maken, want dat is nergens meer voor nodig tegenwoordig!

14. Mijn man kreeg ze via het werk aangeboden. Zij zijn met een bups klanten dit jaar naar Dirty Dancing geweest en dan sta je dus in het klantenbestand en kan je voor dit soort dingen uitgenodigd worden. Aangezien mijn man de enige nederlander binnen het bedrijf is (die hier dus ook woont) hebben we vaak geluk. Vorig jaar ook bij 70 jarig bestaan geweest van EIndhoven Airport. Heel leuk allemaal hoor!

Die kinderen zijn overigens wel heel jong gestorven hoor. Ik meen een net na de geboorte en 1 tijdens de zwangerschap. Maar inderdaad hoeven we ons tegenwoordig niet ongerust te maken. JE wordt gewoon altijd behandelt alsof het mis zal gaan, dus zit je altijd goed!

15. elise love

19 mei 2008
    92
    0
    6
    gehandicaptenzorg(ass. begeleidster)
    zwijndrecht
    hoi allemaal

wij hebben vorige week onze 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit :)

wij krijgen een jongen:D

we gaan proberen voor de borstvoeding (moet daarvoor wel om schakelen van medicatie)
    en moet jammer genoeg in het ziekenhuis bevallen.

groetjes elise

16. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @elise love: gefeliciteerd met jullie zoontje ! en met de goeie echo natuurlijk !

17. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Iedereen met een goede echo en dochter of zoon:super!helemaal goed, gefeliciteerd :)

Juud:meid, wat rot!hopelijk horen we snel toch goed nieuws!sterkte!

Pientje:hier ook BV en ZB ;) ziet er goed uit die lijst :thumup:

18. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Helemaal goed ! Ik heb alleen verder geen idee hoe dat verder werkt... jij wel ?

19. Sushi, ik heb ook geen idee eerlijk gezegd.
    :D maar als jij of ik iets niet kan posten, dan kan 1 van ons de ander inlichten en het dan vertellen op het forum.

20. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    Ik had mimi al ge-pm'd voor de lijst, maar zag dat ik er nog niet op stond -voor de extra's dan-.
    Ik wil BV gaan proberen (las het niet lukt maak ik daar geen drama van) en wil graag in het ZH bevallen.

Weer is trouwens echt drama hier; bij jullie alles nog heel? Hond moet ik echt naar buiten sléuren nu voor haar rondjes... Arme beest had het vannacht ook al zo te kwaad; kwam boven troost zoeken. Agossie....

Deel Deze Pagina