Mijn baarmoeder zit nu iets boven mijn navel, voel hem duidelijk als ik lig? Vriend heeft trouwens vanmorgen ook ons beebje heel zachtjes kunnen voelen! Wat een mijlpaal weer!
Dat idee heb ik dus ook. Een harde rand op 2,5 cm boven mijn navel. Wo mag ik weer naar gyn, zal het idd dan eens vragen. Vooral ook omdat die harde buiken daar ook wel beetje zeer doen. (Onder is alleen hard, maar boven doet het wat zeer, beetje zeurende pijn)
Ja, idd! Maar denk dat het bij elke vrouw anders is? Dat de vorm van baarmoeder ook wisselt. De een heeft een hoge smalle baarmoeder, en de ander juist een lage brede toch?
Geen idee ! (Maar dat was al duidelijk. ) Voor degene die het aandurven; ik ga ff foto van mijn buik in mijn album zetten. (Moet wel eerst ff verkleinen)
Geen idee, de VK zegt iedere keer dat mijn BM nu keurig opschema groeit als ze voelt. Maar kan me wel voorstellen dat er enig verschil is bij iedereen.
Je hebt inderdaad last van een uitstekende maag, maar vind dat eronder toch een mooi buikje zit hoor Ik heb nog geen striemen, smeer me natuurlijk ook het rambam dus wens ze ook niet te krijgen hihihihih
Ik ook. Elke dag. Maar ik had ze al omdat ik van kinderopvang naar belastingdienst ben gegaan en toen 10 kilo aangekomen ben.
Rot dat je last van striemen hebt! Maar het is voor een goed doel toch...? Ik vind het een schattig buikje!
Belastingdienst leuker kunnen we het niet maken.... hihih sorry ben een beetje melig Is dat net voor je zwangerschap geweest die omschakeling? Dan ga je inderdaad van actief naar een zitbaan. Kan me voorstellen dat het je vreselijk frustreert en ik kan er niet over meepraten, want ik kan echt alles eten wat ik wil Maar voor wat mijn mening waard is, ik vind je gewone foto's harstikke mooi. Ik vind je een mooie vrolijke vrouw!
Al 2 weken maar als manlief wil voelen dan peert het eruit 8) Dus manlief wordt er een beetje vervelend van!
Leuk hé! Voelde eergisteravond ineens; Plop! hahahaha Vriend voelde het vanmorgen ook, na ongeveer 5 minuten geduld hebben...
Ik voel dus nog steeds niets, laat staan mijn mannetje. Sophia, ik werk alweer 3,5 jaar bij de belastingdienst. (Ow en ik heb die slogan niet bedacht hoor! ) Het is er geleidelijk aan bijgekomen, mede doordat ik Lyme had en daarna meer ziek en zwak was dat ik niet kon sporten en veel moe was. Bedankt trouwens voor het compliment. Ben ook verder niet ontevreden over mezelf hoor. Alleen die buik zit me ff dwars. En nu ik geen beweging heb en afgevallen ben (muv buik) zit mijn vel vooral bij mijn benen wat los. Dat is het enige.
Ja voel ons ventje ook al weekjes bijna aan de buitenkant, maar vandaag is hij erg rustig. Maar ik heb ook lekker me huis opgeruimd en nog niet echt stil gezeten. Ik denk als ik zo op de bank ff ga liggen dat hij weer lekker gaat bewegen. Trouwens als mijn zusje haar hand op mijn buik doet schopt hij ook ineens niet meer, doe ik me hand erop begint hij weer. Gisteren had ik een zak pepernoten op mijn buik en je zag elke keer die zak omhoog gaan haha zo grappig!
wwjc, ik denk dat een bolle buik heus wel komt, nog even geduld hebben! danielle, leuk die nieuwe foto! ook leuk om een gezicht bij het zwarte ondergoed te zien ik voelde baby al 2 weken van buitenaf! leuk he? ik heb in mn album ook een 20 weken buikfoto gezet. hij groeit echt als kool! en ik weet niet wie het zei, maar liggen op mn rug kan ik niet echt, krijg ik echt last van mn rug.
Leuk! Ff nieuwsgierig, wat heb jij voor honden? Haha, ik wil ook graag een 3e hond erbij, maar mijn man wil echt echt echt niet. Helaas...