April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    sorry lynn? ik weet niet waar je het over hebt...

ik ben een beetje op internet aan het neuzen over mijn afwijking lees net dat je een cerclage kan laten zetten...wat het precies is weet ik niet maar volgens mij een ring die ze om de baarmoedermonden zetten (jah die heb ik er ook 2) zodat je geen vroege ontsluiting krijgt maar als ik het goed heb begrepen wil mijn gyn dat liever niet....ook lees ik verhalen (ik weet dat ik het niet moet lezen) van mensen die niet meer mochten werken met 13 weken...oe daar heb ik echt geen zin in om thuis te zitten...maar wel zullen vandaag af meoten wachten he wat meneer de gyn zegT

2. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    lynn denk dat ze mij bedoelde :)

3. ik werk met kinderen van 2-4 en moet inderdaad neuzen snuiten, traantjes drogen, luiers verschonen.. alles..

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ow dus ik moet rete goed mijn handen wasse? ik werk af en toe op het kdv (kinderdagverblijf) en moet dan ook kids verschonen...maar normaal werk ik op de bso...ik ga vanmiddag ook maar ff vragen wat de risco's daar van zijn...

maa waar gaan jou oppas kinderen nu heen dan?

5. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Meiden, ga jullie weer verlaten, net ontzettende buikkramp en veel bloed..... :( denk dat het voorbij is

6. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    zij worden bij een andere onthaalmoeder in de buurt geplaatst. ja als je goed je handen wast met detol ofzo dan beperk je het risico. kan ook zijn dat je het al gehad hebt als je al langer met kinderen werkt, ik ben daarop getest.

7. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @Wannabemommie: wat erg voor je ! ik duim voor je dat het niets is !

8. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    wat ik dus eigenlijk niet snap is dat ze hier in belgie daar zo streng op zijn en jullie kennen het niet eens in nederland :(
    raar hoe dit kan verschillen !

9. lidia

lidia Fanatiek lid

lynn,, hier ook opzoek naar bevestiging hoor.. heb voor damain ook een missedabortian gehad met 10 weken en je wil toch zo snel mogelijk weten of het goed zit,, bij damian kreeg ik met 6 weken een extra echo in het ziekenhuis en ga volgende week(nou ja de 19e) aan de vk vragen of dat weer kan?

10. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ik krijg ook een echo tussendoor omdat ik een missed abortion heb gehad.

krijg hem 21 augustus om te kijken of alles goed is.

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ow meis wat erg :cry: *knuf*

12. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    @Wannabemommie: dikke knuffellll

13. lidia

lidia Fanatiek lid

ooo jee :cry: ik duim dat het niets is,, sterkte meis we denken aan je

14. lidia

lidia Fanatiek lid

ik ga het ook vragen maar weet niet of ze het doen omdat ik er een goede zwangerschap achteraan heb gehad.. maar die onzekerheid blijft echt :(

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    toen ji jdie echo had met 6 weken zag je toen al een hartje kloppen? :(

16. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Als jij het wil vind ik dat je er ook recht op heb al is het alleen maar om je gerust te stellen.

Ik zou bij de 1e zwangerschap ook pas een echo krijgen met 13 weken maar ik ging tussendoor zelf met 7 weken naar een echo-bureau en toen kwam ik erachter dat het al bij de innesteling fout was gegaan.

17. lidia

lidia Fanatiek lid

ja ik was bij de 2e zwangerschap pas 6,5 weken en duidelijk een hartje.. maar ze hadden wel gewaarschuwd dat het ook nog te vroeg kon zijn..

bij ons was het zo dat het waarschinlijk de 1e keer al bij 6 wken was misgegaan maar mijn lichaam deed er niets mee dus met de 9/10 weken echo zagen we pas dat het mis was :cry:

18. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @lynn: ben je zeker dat je zo ver bent nu als je banner aangeeft ? omdat ik zie dat je toch vrij onregelmatige cyclus had.

19. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    o dat lijkt me echt zo erg. Bij mij was het dan zo dat er gewoon echt niets zat alleen lege luchtbel. Maar nog een hartje gezien te hebben lijkt me echt vreselijk.

20. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @lidia: lijkt me vreselijk om zo lang te moeten wachten op een echo ! ik hoop echt voor je dat je vroeger mag gaan

Deel Deze Pagina