April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Wauw, die groeit echt goed! Mooi!
    Ik kan ook niet op mijn rug slapen, krijg ik ook erg last van mijn onderrug.

2. zie album, het zijn boomertjes!

3. VK zei dat ik het zo snel kon voelen omdat ik juist zo mager ben. Dus daar bof ik dan weer mee. Maar heeft ook nadelen hoor....... ben u 11 kg aangekomen en hoop dat er wat blijft zitten zodat ik iets ronder wordt ipv uitstekende delen heb :)

4. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Kan ik me voorstellen.
    Misschien dat ik het daarom nog niet voel, omdat ik zo dik ben. En ben ook nog geen kilo aangekomen.

5. meiden ik ga naar huis, verder druk weekend dus ik lees maandag pas weer

6. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Prettig weekend !

7. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    @ Sophia, wat een scheetjes! Vooral Guusje heeft een lekker bekkie vind ik.

@ Wwjc: Ik vind dat er helemaal niets mis is met je buikje hoor!

Ik ga aan mijn hamburgers beginnen. we eten heel gezond, broodjes hamburger dus... :oops:
    Ach, Dianthe heeft ondertussen al een halve rauwe rode paprika in haar mikje zitten, dus die komt wel aan haar vitamientjes..

Fijne avond allen!

8. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik kan elk moment opgehaald worden door hubbie en dan gaan we boodschappen doen. Mag hij lekker tillen. ;)
    Daarna snel koken en naar een verjaardag in Amersfoort, waar we ook blijven slapen.

9. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Zo, was weer een flinke klus om te lezen maar goed daar heb ik de tijd voor in het weekend.

Ik zag weer wat dames met goede echo's, gefeliciteerd!

ik heb sinds drie dagen een zeurende kramp in mijn buik, aan de onderkant en aan de zijkanten. Iemand een idee wat dat kan zijn?

10. kipkip, misschien doordat je buik aan het rekken is? kunnen het je banden zijn? of zijn het echt nare krampen?

wwjc, fijne avond ;)

11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Juud, fijn dat alles toch goed is met je kindje! En lekker dat je zo snel gerustgesteld kon worden.

Iedereen die jarig was nog gefeliciteerd en ik dacht pientje gefeliciteerd met je 7 jarig huwelijksfeestje!

Sophia, wat een vervelend nieuws van je vriendin zeg!

Rach, inderdaad een hele mooie echo! Wat duidelijk zeg. En je hebt echt een hele mooie buik!

spekkie, leuk 2 jongetjes! Weet je nu eigenlijk al of ze een of 2 eiig zijn?

danielle, ook al zo'n mooie buik! Leuk dat je vriend nu ook de baby heeft kunnen voelen!

wwjc, ik vind ook dat je een schattig buikje hebt! Daar kun je ook echt trots op zijn!

Brenda, dat lijkt me een erg grappig gezicht met die pepernoten. Niet toevallig een filmpje van gemaakt?

Kipkip, ik heb dat ook ineens sinds 2 dagen. Erg pijnlijk kunnen die steken/kramp zijn. Weet ook niet wat het is.

Vanmiddag even nieuwe kleren geshopt. Niet zo veel gekocht als ik eerst wilde maar toch kunnen slagen voor 2 truitjes, broek en 4 buikbanden. We hebben hier zo'n dumpwinkel van miss etam en promiss. Normaal koop ik in die winkels weinig maar een buikband voor 1 euro of een truitje voor 2.95 kan ik toch echt niet laten liggen. :oops: :)

12. wow! eneh.. waar woon je? dit klinkt als muziek in mn oren 8)

13. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    ja goed he.
    In de buurt van den bosch. Niet helemaal bij jou in de buurt toch?
    Maar ja, den bosch is een hele gezellige stad...... dus kom gezellig langs zou ik zeggen!

14. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hee hallo, iemand vroeg naar mijn hond. heb even gezocht, en vond een foto van haar en mij op de pc. die staat nu in mij album. ze is een érg eigenwijze Boerenfox van 9,5. echt een tophond.

ohhhh ik heb echt érg trouwens: heb alwéér kleertjes gekocht, nu bij de zeeman. :oops: maar ze hadden zulke stoere dingetjes. ook gescoord (voor een prikkie): een schattig borstel-kam-setje en een badthermometer van Winnie de Pooh. past leuk bij ons kamertje (Pooh behangrand en gordijntjes).
    bij de babyzaak kosten die dingen wel 10e per stuk, en hier geloof ik 2 of 3. scheelt flink, en deze zijn ook nog leuker! blij, blij. :)

net vis gegeten. schijnt wel goed te zijn voor de hersentjes, om dat af en toe te eten. niet teveel ivm giffen die erin (kunnen) zitten. maar het was wél lekker!

ga zo dan even de gordijntjes maken. dan is er weer wat af voor als vriend morgen thuiskomt. iedere keer een beetje.

hebben jullie nog nieuwtjes?
    zag wat buiken voorbij komen; gaaf hoor. zal binnenkort eens goed zoeken naar het snoertje van onze camera, zodat ik die van mij kan showen.

fijne avond nog dames!

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hey buddy,
    woon je bij mij om de hoek? :)

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ja, kwam er deze week ook achter toen jij het er met iemand over had. (weet niet meer wie). Maar had toen geen tijd om te reageren.
    Extra makkelijk, buddy's die dicht bij elkaar wonen! :)

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.215
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Kipkip: misschien bandenpijn?

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    :) maar ik moet nog wel of je mail adres of tel hebben..mocht er iets zijn!

19. volgens mij woont mijn buddy het verste weg! en volgens mij ook niet echt een goedkoop smsje :)

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hahaha...dan moeten jullie een draadje leggen? :)

Deel Deze Pagina