Ja zou ik ook denken? Ik heb net appelflappen gebakken en al heerlijk warm opgegeten......zaaaalig..... Erg he?
Goedeavond iedereen, Het is alweer lang geleden dat ik hier op het forum mee heb geschreven, maar laat nu weer even wat horen. Gisteren hebben we een goede 20 weken echo gehad, we kregen de echo in het ziekenhuis zodat er ook extra naar het hartje gekeken kon worden. Mijn vriend heeft namelijk en afwijking aan zijn hart waarvan wij niet weten of het erfelijk is. Maar alles is helemaal goed! Echt geweldig! En we krijgen zoals mijn gevoel al die weken zegt.. een MEISJE! We zijn zo blij en gelukkig en vooral heel erg gerustgesteld door de goede echo. De ander meiden wil ik ook even feliciteren met de goede echo's! Geniet allemaal van jullie zwangerschap! Liefs Pretty Woman
Heb even gegoogleld : en dat komt wel bekend voor. Een beetje jammer dat er ook ergens stond dat het vooral voorkomt bij vrouwen met slechte buikspieren...heb ik daar al die jaren die buikspieroefeningen voor gedaan Oh lekker zeg, een appelflap zou er nu wel ingaan, mmhh.
hey, hou eens op over appelflappen: ik heb al een WEEK zin in appelbeignets, en heb me al die tijd ingehouden. dit helpt natuurlijk NIET! trusten allemaal; hond en Lien houden het voor gezien (rijmt!). hond ligt ondersteboven op mijn schoot te tukken. toch een prestatie van zo'n beest, he? en ze slaapt echt, want zelf het k-woord (koekje) krijgt haar niet wakker nu...
Zo ff snel, weet niet alles meer hoor, Mooie buiken voorbij zien komen Tot 20 weken zag je haast niks bij mij en laatst werd ik wakker en had ik ineens een toetertje trots trots trots binnenkort ff fotootje maken Je ziet mijn buik nu ook bewegen als baby schopt, zo leuk, wordt steeds harder, echt genieten. Pretty woman gefeliciteerd met de goede echo en jullie meisje, superleuk!
Trouwens, onze beebjes kunnen nu ongeveer geluiden horen. Dus het is wel leuk om een muziektrekgeval (hoe noem je dat?) op je buik te doen. Dan reageert de baby daarop. En na de geboorte zullen ze dat dan herkennen Deed dat de vorige zwangerschappen ook en is zo leuk als de baby erop reageert
*gaat speeldoosje zoeken en op d'r buik zetten* Oh da's helemaal waar ja, dat ze nu geluiden waar gaan nemen! Leuk Ik dacht nog effe snel forum checken voor ik ook mijn bed in duik. Ik ben nog steeds zo in de wolken na die echo! Twee jochies... goh, echt een mannenhuishouden dadelijk Ik heb vandaag trouwens echt leuke kleding gescoord. Bij Miss Etam, een winkel waar ik anders nooit binnen val. Maar toffe vestjes, een jurkachtig iets en een stuk of twee broeken. En het paste allemaal ook nog! En nu heb ik zin in appelflappen, verdorie Trusten meiden!
@Slapen : Ik ben ook zo vaak wakker 's nachts! en ook hele rare dromen steeds! @Sophia : Jee wat een eng verhaal van je vriendin....ik schrik elke keer weer als ik lees/hoor wat er toch nog mis kan gaan! bah @rach : |eker een mooie echo foto! @Dannielle mooie buik hoor! @Harde buik : Ik heb meer last aan de onderkant van mijn baarmoeder als ik teveel heb gedaan of 's avonds....iedere vrouw is inderdaad anders! @kip kip : Ja ik ook dus! @pretty woman : gefeliciteerd met de goeie echo, geen afwijkingen heel mooi! En weer een meisje! Volgens mij staan we voor! hihi Vannacht is mijn buurvrouw dan eindelijk bevallen (nou ja donderdag was ze uitgerekend) een meisje! Misschien alvast een vriendinnetje voor mijn meisje! zou wel leuk zijn..... Verder verjaardag gevierd van nichtje die 3 werd...heel leuk hoor! Nou welterusten allemaal....
Hier ook drukke dag gehad, eerst naar sinterklaas geweest. Rhune vond het allemaal wel geweldig van ver maar niet van dichtbij Daarna hadden we verjaardagsfeestje van mijn petekindje dat 3 werd, was gezellig. @pretty woman: gefeliciteerd met jullie meisje en goed echo ! ivm slapen, hier ook vorige nacht veel wakker geweest, ben fel verkouden en met een heel verstopte neus slaap ik echt niet goed, hopelijk vannacht wat beter maar vrees ervoor. Dromen heb ik eigenlijk niet zo erg deze zwangerschap maar weet van bij mijn vorige zwangerschap dat ik ook telkens van die enge dromen had, nu maar heel af en toe @sophia: wat erg van je vriendin heb ook nog een paar mooie buiken zien voorbij komen... wij gaan ons bed in, slaapwel allemaal
lWeer even heel wat pagina's bijgelezen! Leuke buikfoto's en mooie berichten over de 20 wk echo's. Zelf heb ik 12 december (pas!) de 20 weken echo, nog 3 weekjes geduld dus...... Lees trouwens veel over verkouden meiden. Is dat een zwangerschapskwaaltje? Ik heb er zelf ook al dik anderhalve week erg last van en kreeg van de week een mega koortslip,nog nooit gehad!
Goedemorgen! Ik zag weer een stuk of 3 mooie buiken.. Leuk dames..ziet er goed uit en groeit goed.. En weer een meid erbij! Gefeliciteerd Slapen:Gaat goed hier..buik rug of mn zij maakt (nog) niks uit! Bandenpijn: Ook last van.. idd ook met ineens snel opstaan oid.. Verkouden: Ook de tijd van het jaar! Hubbie net geweest en kids zijn het nu..Hoop dat ik even mag overslaan ..haha Vanmorgen om 5 uur wakker..Len lag te neusbrommen (verstopte neus) en wou echt niet meer slapen..Alleen maar:Mee..Mee? Dus zal mn vriend straks lief aankijken en even melden dat ik nog even ga liggen als Len weer gaat tegen een uurtje of 10.. Ik kan de beeb nu duidelijk zien bewegen als ik half lif half zit in bed..Echt leuk die plopjes die er uitschieten.. Verder weet ik het even niet meer.. Kom vanmiddag wel weer even bijlezen..
@eefje28; ik was ook al vroed op,... 06.00... heel normaal hier. Mijn neefje van 1 1/2 slaapt ook bij ons. Zo schattig om die 2 samen te zien spelen. Kan ik alvast een beetje wennen en 2 kids Volgens mij gaat die 2de straks gewoon mee hobbelen. Ik ga als mijn zootnje straks een slaapje gaat doen ook nog even terug! Anders hou ik het echt niet vol! Iedereeen met een goeie echo; super gefeliciteerd!
Wat een vroege vogels hier! Ik geniet er nog maar even van dat ik kan blijven liggen. Moest alleen even mijn bed uit om te eten, zo'n honger... Duik weer in het warme bedje. Tot later!
ik ben niet verkouden gelukkig! maar moet s'ochtends wel steeds niezen bij mijn eerste hap brood, en dan voel ik mijn banden trouwens goed. ik dacht dat ik van de misselijkheid af was, maar zojuist toch nog alles er weer uitgegooid ik ben vroeg op omdat ik zo naar de kerkdienst ga
Goedemorgen! @Sophia wat erg van je vriendin! Echt een nachtmerrie... @Rach super mooie echo foto! Echt leuk om te vergelijken al die echo's! @Dannielle niks mis met je buik hoor: mooi! @Pretty woman gefeliciteerd! Ook een meisje! Leuk! Ik las gister nog ergens iets over de hoogte van de baarmoeder, die van mij zit echt al een stukje boven mijn navel (voel het zelf niet). De verloskundige had het over 23 weken ofzo, en dat zou helemaal prima zijn. Harde buik kan dus zeker boven de navel zitten! Ik heb mijn 20-weken buikje in mijn album gezet! Hebben jullie gelijk een gezicht bij mij! Geloof dat er geen bekende meelezen dus ik durf het aan ! Zo grappig, ik had tot nu toe iedereen me anders voorgesteld als ik foto's zie! Ik had gisteravond trouwens een lachbui, compleet met super veel tranen...zo maf. Mijn vriend zei nog: beter dan huilbuien! Herkent iemand dit? Zouden dat ook de hormonen zijn?
Goedemorgen! Ik heb vanochtend lekker nog een uurtje langer kunnen liggen, mijn man is er voor onze kleine meid uitgegaan. En dat is heel lief, want hij is al 6 dagen achter elkaar om 6 uur op voor zijn werk. Schatje toch? Veel meiden die slecht slapen hier he? Ik heb er ook last van, ik krijg steeds zo'n kramp in mijn heup als ik op die zij lig. Dan draai ik naar de andere zij en na een uurtje krijg ik dan aan de andere kant kramp. (waar ik uiteraad wakker van word) Op mijn rug kan ik niet liggen, want dat doet pijn aan mijn onderrug Hahaha, klaag klaag klaag. Maar irritant is het wel en ik zie het ook niet goedkomen in de rest van mijn zwangerschap. En daarna hebben we natuulijk zo'n heerlijk frummeltje die je uit je slaap houdt, hihi! Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag? Ik had gisteren echt geen zin om iets te doen, dus ik ga mezelf zo echt aan het werk schoppen.... ECHT! (even mijzelf overtuigen hoor )
goede morgen! #ego ik bericht# ik ben vandaag zo vrolijk! Ik heb mijn bikkembergschoenen die ik zo graag wilde voor de baby....nieuw in doos voor 35 euro! ik ben zo trots op mijn eigen! en dan 2 e hands k-swis....yeah lang leven marktplaats! ik heb het gevonden...oja en dan heb ik mijn eigen kleding van miss sixty ook nog eens verkocht! dus de zaken gaan goed! heb ik de bikkemberg schoenen gratis! zo nou ga ik bij lezen... oja de brumauto was er niet meer...dus ik ga hem gewoon bij kijkshop bestellen..
zo ben bij gelezen! Sophia wat er voor je vriendin... speeldoosjes: die heeft mijn vriend/ over 37 dagen man....vorige week opgempimpt....goed dat je het zegt heb er niet eens bij stil gestaan! Buiken...wat een mooie buik allemaal! mijn buik begint er lelijker uit te zien...zit al helemaal onder de striea..de gyn maakte er grapjes over!niet leuk!hahaha...maar goed ik heb ze altijd al heel snel gehad....toen ik in de pubertijd was had ik ze ook snel toen mijn heupen groeide en toen ik getopt was met roken ook...maar niet getreurd die zag je op ten duur ook niet meer...dus deze hopelijk ook niet... en toen was ik het alweer kwijt!
Goedemorgen allemaal, Ik ben juist eindelijk van de verkoudheid af. Heb er zo een kleine 2 weken last van gehad. Hoorde dat je wat vatbaarder bent door de zwangerschap. hebben jullie daar ook over gehoord? Rach: jammer dat je weer je misselijkheid terug hebt, maar misschien maar voor korte duur hoop ik. lynn: super dat je nu die bikkembergschoenen hebt. Hier gaat het slapen wel goed eigenlijk. Kan alleen niet meer uitslapen voorheen werd ik zo rond half 11 wakker en nu standaard rond half 9. Maar ben al lang blij dat ik voor de rest goed slaap. Ik lig sinds de laatste paar dagen niet lekker meer op mijn rug, dan maar op mijn zij. Merk wel dat ik af en toe echt pijn aan mijn lichaam heb van het liggen op zij. Ben namelijk een echte buikslaper. Het is gelukt 20 weken echo's staan in mijn album ben er zo trots op. Zo even rustig naar de sportschool. Ze hebben speciaal schemaatje voor me gemaakt ben benieuwd. G vruchtje