ik snap helemaal wat je bedoeld, nog even en ze kunnen zien dat ze een pukkel op haar neus heeft zo precies!
Hoi hoi, Even snel tussendoor op werk. We hebben vanochtend de 20 weken echo gehad en alles was in orde. Ik ging er helemaal vanuit dat we een meisje zouden krijgen, maar het is toch echt een jongetje! Gr, Mo
@sina: ik heb ook zo last van mijn bekken, bij mijn vorige zwangerschap nooit last van gehad maar nu echt wel. ook van mijn onderrug, meer aan mijn stuitje. @lynn: dat was ik die achter de schoentjes vroeg, bedoelde die van bikkenbergs (of hoe schrijf je dat), deze zijn ook lekker stoer @BrendaGill: gefeliciteerd met jullie goeie echo en zoontje @imd: proficiat met je 20 weken ! Fijn dat je man jullie meisje ook al heeft gevoeld. Hier nog steeds niet. Ik heb meer het idee dat dit beebje gewoon rondzwemt maar niet zo stampt gelijk mijn zoontje, voelde jij daar ook verschil in bij je zwangerschappen? Hier ook een hele andere buik dan tijdens de vorige zwangerschap. Toen had ik mooi een puntige buik naar voor, nu ben ik meer rond (voetbal ingeslikt ) en zit het voller precies Hier ligt ook mooi wat sneeuw. Gisterenavond nog even gaan wandelen met Rhune die vond het helemaal geweldig en daarna thuis in de tuin met de hond en rhune zitten spelen, vonden ze allebei helemaal geweldig @mo1977: gefeliciteerd met jullie zoontje ! @Priscilla: jullie ook gefeliciteerd met jullie goeie echo ! Hier gaat het vandaag een stuk beter, verkoudheid lijkt over te gaan gelukkig. Ben wel druk aan het werk want we vertrekken donderdag voor een weekje naar zee, zalig een leuk verjaardagscadeau want zondag ben ik jarig.
Ja hierzo ook. Je kon echt van alles zien. Vind het hartje zo mooi hoe dat klopt en dan die vier kamertjes zo supermooi. Zal dalijk even de foto's inscannen.
Het is echt prachtig wat je allemaal te zien krijgt bij de 20-weken echo. Ik ga maar even op mijn fietsje springen. Ga nu echt iets halen tegen dat maagzuur. Het begint weer flink te branden.
Krijg al helemaal zin in de 20 weken echo, maar moet helaas nog zo lang wachten... 16 december zijn wij pas aan de beurt... Weet nog wel van de eerste dat het kei-leuk was! En inderdaad goede uitleg en zulke heldere beelden! Het enige waar ik nog een beetje bang voor ben, is dat die bloedingen toch schade hebben gebracht aan mijn kindje. Mijn VK kan dat niet met zekerheid uitsluiten, dus daar moeten we even op wachten. En ik hoop dat het geslacht gaat overeenkomen met mijn gevoel. Hoewel ik dat andere dan ook heel leuk zou vinden hoor. Iedereen gefeliciteerd met de mooie echo's!
@Blimey fijn dat het meeviel en dat je dus gewoon kon blijven. @mo Gefelicteerd met jullie JONGEN! @sylvie oh heerlijk, jij ook al op vakantie.... geniet ervan! Heb net 3 uur liggen slapen zomaar ineens! Ben de afgelopen dagen ook helemaal niet moe geweest. En dat mijn zoontje het ook zo lang volhield, was helemaal verbaasd toen ik op de klok keek. We zijn lunch helemaal vergeten dat zegt wat!
Nog meer jochies erbij! En een hoop goede echo's, gefeliciteerd allemaal! Iemand vroeg nog of een muziekdoosje niet te hard zou gaan (Rach?), maar ik heb een ouderwets muziekdoosje wat echt niet hard gaat. Hele schattige tinkelgeluidjes zijn het, dus daar ben ik niet zo bang voor. Verder zitten we vandaag op de 20 weken, joechei! Dikke kans voor mij dat ik al een tijdje over de helft ben, maar dat zien we dan wel weer
Ja ik heb er ook zo'n zin in. Mijn gevoel zegt een meisje, jeetje als ik er dan langs zit dan , maar goed dan ook heel blij hoor
ik vind die muziekdoosjes van tegenwoordig echt zooo hard, helemaal niet om lekker bij in slaap te vallen......Wij hadden er eentje die in een knuffel zat, dus die hoorde je al een stuk zachter daardoor, maar die is kapot, helaas. Vind zowiezo al het speelgoed dat geluid maakt zo knoerthard staan....of ligt dit aan mij? haha @spekkie, inderdaad jij hebt natuurlijk veel grotere kans om eerder te bevallen. Gek idee eigenlijk dat misschien de eersten toch al snel na de 30 weken gaan bevallen. Ik bedoel, na de 30 weken komt het toch best vaak voor al! Dat is voor sommigen nog maar 9 weken weg!
BrendaFil en Priscilla: gefeliciteerd met de goede echo ! Vond het zo bijzonderd de 20wk echo, vond die kleurtje van het stromen van het bloed in hartje zo apart dat ze dat kunnen laten zien ongelovelijk ! Sophia: veel plezier morgen ! Krijg een beetje last van dikkere kuitjes, merk dat mijn laarzen wat strakker gaan zitten... vanavond maar met mijn beentjes de lucht in