April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hi Allemaal....!
    Net weer bij de VK geweest en alles was weer prima in orde... stond 10min. weer buiten.

Voor iedereen die ziek is; heel veel beterschap!

Ben benieuwd naar de uitlagen van de echo's!
    Heeft supershiva een buddy? Ik hoop zo voor haar dat alles goed is,... maar vrees ook slecht nieuws :(

Is toch misschien wel handig als ik een buddy heb. Wie heeft er nog meer geen buddy? En wil mijn buddy worden?

2. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    shopaholic ik heb nog geen buddy :D Maybe?

3. @Priscilla R; helemaal goed. Ik zie dat we bijna gelijk lopen, beide een meisje krijgen en ook nog bij elkaar in de buurt wonen (ik woon in Dordrecht).... nou toevallig! Nee geen toeval... wij moeten buddy's worden! :)
    Weet alleen niet zo goed hoe het nu veder werkt... jij?

4. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Veel buddies houden contact via de email als er iets is! Als ik het goed heb kan wel even me email pb'en naar je :D

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    even elkaar PM-en en iemand vragen de lijst op te daten ;) :)

@Bamjolan; natuurlijk van harte welkom hier!

6. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    een gsm nummer van elkaar hebben is ook heel handig als buddy ! als één van jullie onverwacht zonder internet valt of in het ziekenhuis komt dan kan je de ander toch op de hoogte brengen.

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jep inderdation (mijn engelnederlands voor inderdaad)

Dean is vandaag in een sloopbuik hier mijn hele huis wordt overhoop gehaald :rolleyes: ook wil hij niet dat ik een boekje voorlees :(: hij gilt de hele boel bijelkaar en wil het zelluf doen pfffff vermoeiend haha

8. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Iedereen met een goede echo gefeleliciteerd. ;)

Marijke een jochie. Gefeliciteerd meis.

Hier had ik volgens de chinese kalender 2 keer een knul moeten hebben. :) Er zit zover ik weet ook bij de jongst niets aan hoor. ;)

Ik zal zo even kijken of ik de buddy lijst moet aanpassen ofdat dat het al gedaan is ;) .

Gisteren de APK bij de vk was helemaal goed. Ik ben dal wel even in 4 weken tijd bijna 3 kilo aangekomen. :oops:
    Mijn baarmoeder as moi gegroeid en ik kreeg te horen dat onze kleine meid heel ver in de bekken ligt. Vandaar dat ik dus vaak moet plassen. Ze zei het zo als dat ik waarschijnlijk wel vaak naar de toilet moest. UHH JAAAA.
    De harde buiken konden geen kwaad zolang het niet overgaat in weeen. Ik moet als ik het krijg per direct even rust nemen. Hmmmz leuk ik heb het ook weleens gewoon als ik zit.

Hier is het een feit. Ik heb ooronsteking en waarschijnlijk mijn keel er ook nog bij. Gelukkig hoef ik pas vrijdag weer te werken dus ga lekker rustig aan doen deze dagen.

Knuffff

9. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Rust maar lekker uit mimi, oor en keel ontsteking is echt zo pijnlijk :( vooral nu met die wind buiten...watje in je oor doen als je naar buitne gaat

10. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Beterschap Mimi! Moet hier ook echt zo vaak naar de wc echt niet normaal.

11. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik zoek by the way ook nog een buddy hahah :oops:

12. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    Brenda, ik heb ook nog geen buddy..dus als er nog niemand gereageerd heeft...laat het weten!

Mimi ook beterschap! Hoop dat het bij je oor blijft!

13. mimi ik heb ook pas oorontsteking gehad. als het niet snel over is, wel naar de dokter hoor! als je straks hoge koorst erdoor krijgt etc, ben je nog verder van huis.

nou ik ga lekker zuurkool maken!

14. he dames! ben weer terug!

Het was heel erg leuk, ik had twee verloskundigen die nu een cursus echoscopie aan het volgen zijn. Ze waren erg blij met mij en hebben gevraagd of ik ook 16 dec wil komen voor het examen. Mijn buikje was daar perfect voor :D

Alles was goed, de docent heeft eerst even snel gekeken. Alleen het maagje kon ze niet vinden, maar dat was dan waarschijnlijk leeg en dan zien ze het niet. Nou, dat hoor ik donderdag dan wel, dan is de medische echo!

ENNE er zit een pieleke aan............ :) echt even heel raar, want ik was er compleet van overtuigd dat het een meisje zou zijn! Maar evengoed heel blij, moet er wel even aan wennen!

LIEFS

15. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Sophia leuk zeg, een jongetje, maar wel ff wennen natuurlijk.
    Dacht net al, ik denk dat jullie een knul krijgen, klopt het nog ook. hihi
    Dat worden dus stoere binken kleertjes kopen :D
    Leuk dat je zo'n perfect buikje hebt en terug mag komen ;)

Mimi beterschap! Lijkt wel alsof heel nederland ziek is :(

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    gefeliciteerd Sophia met je manneke LEUK HOOR!

17. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hoi allemaal,

geen nieuws nog van supershiva, denk ik? vrees het ergst voor ze....

heb niet alles bijgelezen, maar wilde even komen klagen (sorry): heb vandaag weer gewerkt, en had halverwege de dag al erge rug- en bekkenpijn en last van mijn buik. ben ook vaker ziek de laatste tijd (anders eigenlijk nooit ziek), dus lijf protesteert flink.

bazin vond dat ik het rustiger aan moest doen. heb aangegeven dat ik behalve werken al NIKS anders meer doe (werkte eerst nog zelfstandig erbij, en doe nog een studie, maar die heb ik al even stilgelegd nu). ik werk, kom uitgeput thuis, en neem op de bank plaats. that's my day. :(
    ze zei toen dat ik dan misschien maar minder moet gaan werken... dat had ik zelf natuurlijk ook al wel bedacht, maar vind ik helemáál niet leuk... ik had zo gehoopt het tot 6 weken tevoren prima vol te kunnen houden. moet ik dan met 22 weken al stoppen?

baal dus, en ben er verdrietig van. :cry:
    gelukkig komt er vrijdagavond een soliicitant voor mijn zw.sch.waarneming. ik hoop erg dat ze geschikt is, en dan kan ze misschien nu vast wat doen (dat ik halve dagen doe ofzo). helemaal thuiszitten is zoooo niet mijn ding.

hoe zouden jullie dit aanpakken? ik werk ik een heel klein bedrijfje (3 mensen, incl. mijzelf). dus dat maakt het niet makkelijker.

18. Ben er ook wel blij mee hoor, maar is effe omschakelen van barbie naar GI Joe :)

Maar je kunt jezelf dus echt goed voor de gek houden en iedereen om mij heen had ook een meisje gedacht. Ook omdat ze manlief meer een meisjespapa vinden. Ik had hem een sms gestuurd omdat hij op een beurs staat en als antwoord kreeg ik "ik wil niet voetballen" hahahahaha Maar ja niet iedere jongen is een geboren voetballer :)

19. @LIEN: Ik zou lekker halve dagen gaan werken, dan ben je er nog lekker in bezig, maar kan wel je rust nemen!

20. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    gefeliciteerd Sophia :D

Deel Deze Pagina