April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hallo

ik kom sophia even feliciteren met haar zoontje...ik ben helemaal gewend aan het idee, ik d8 eerst ook van oe dat word moeilijk met kleding en speelgoed...maar dat is blijkbaar geen probleem meer voor mij....ben flink aan het kopen!

verder alles goed hier....niet te melde eigenlijk...

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha ik zie het helemaal voor me (ben soms te visueel ingesteld) maar lig dus helemaal dubbel hier, maareh gebeurd hier ook weleens hoor vooral de laatste 10 weken met dean waren erg "prettig" bij mij slaan voorweeen dus ook meteen op mijn darmen, dus voorween, last van darmen en weer andersom (das om bezig te blijven zullen we maar zeggen) vreemd genoeg tijdens de bevalling helemaal geen last van gehad! en dat had ik dan wel verwacht..

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja kopen kan altijd, genoeg leuke dingen in de winkels! haha

Ik dacht bij een meid veel meer te kopen maar tot nu toe alleen maar gekregen en kan mezelf redelijk beheersen (scheelt wel dat ik al een hele tijd niet in de buurt van een winkel ben geweest (is wel zo veilig!)

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hahaha dat shoppen klinkt bekend :)

Na 2 meiden krijg ik een zoontje, vind het geweldig hoor maar ik heb mezelf echt nooit met een jongentje gezien, mss ook omdat ik er gewoon aan ben gewend zo vanwege die 2 meiden!
    De naam is ook al wel bekend: Kyano! :D

5. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Ja inderdaad daar was ik ook gelijk bang voor, dat weeen zo aanvoelen en dan nog erger :oops: Maar goed dat duurt gelukkig nog even.....het was ook inderdaad wel erg stom.... :oops:

6. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Stoere naam hoor!

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Leuk dat je de naam ook al deelt! gezellig doet iemand met me mee :)

Lekker stoer inderdaad!

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik zie net die schetige K-swissjes echt SCHATTIG! die heeft dean ook gehad maar hij heeft ook zachte slofjes gehad van adidas en le coq sportive want daar kon ie beter op leren lopen dan deze harde (die waren meer voor de show)

Ik heb hier ook nog nikes maat 15 liggen CUTE! die kan Miley ook wel een keer aan hoor (zijn ze nog wekenlang te groot!)

hier was ie een week of 4-5 denk ik en waren ze nog te groot (terwijl ie al minimaal 10 pond daar is op die foto)

http://iloapp.martin-isabel.nl/data/_ga ... esized.jpg

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hahaha...ik wil graag de bikkemberg schoentjes als eerste schoentjes/slofje...
    ik had ze eigenlijk al nieuw gekocht op mp maar ik heb het geld terug gestort gekregen en ze reageert niet meer op mijn mails....was trouwens terug gestort omdat naam en nummer niet over heen kwamen terwijl ik geknipt en geplakt heb!
    maar goed te veel info weer.....ja ben super blij met mijn k swiss...en hier in den bosch heb je een heel mooi schoenen winkeltje voor zijn eerste schoenen

10. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Goeiemorgennn,

Nog meiden met afspraken? Zo ja succes/plezier!

Voel de kleine hier nu heel vaak echt zo leukk :D vind het echt een geweldig gevoel. Als ze dalijk maar niet te veel gaat karaten in me buik als ze groter is :D hahaha

Foto's echo worden erop gezet.

11. @Sophia; super gefeliciteerd met je zoontje! Je hebt zoveel leuke dingen voor jongetjes! Je kan straks echt helemaal los gaan!

@Amon; ik ben met 40-weken ingeleid om dat ik vruchtwater verloor. Ik moet zeggen dat het pijnlijk was maar het duurde bij elkaar maar 3uur,.. dus achteraf is het me meegevallen. Wat ik wel ook heel irritant vond (wat Imd ook al zei) dat je steeds moet blijven liggen,… pfff werd ik op eeen gegeven moment echt gek van!

Voor de dames die moet stoppen met werken of gaan stoppen met werken…. Snap dat je teleurgesteld bent… Maar het is allemaal voor het goede doel! En,… ook misschien een klein voordeeltje… je hebt alle tijd om je voor te bereiden op de kleine,.. het word straks druk zat!

@Bamjolan; welkom! Stoere naam hoor! Wij krijgen een meisje, maar hou de naam wel nog voor me! Maar het word een stoere korte naam!

Volgens mij was het dat,….. oh sorry,… @ mijn buddie:wat een mooie echo’s!

12. Dank je wel lieve dames voor jullie felicitaties! Ben al een beetje aan het idee gewent, en manlief heeft geloof ik al een garderobe in gedachte samengesteld. Scheelt dat we allebei dezelfde smaak hebben!

Hier ook al een naam hoor RICK!!!!

Ik ga naar mijn Buddy op de kofffie, tot vanmiddag!

13. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen !
    Beterschap voor alle zieke meiden ! Hoop dat jullie snel weer opgeknapt zijn !
    Sophia: gefeliciteerd met jullie zoontje, leuke naam ook !
    Bamkolan: welkom, en een leuke naam !

Ik heb op marktplaats super schattige roze all stars gezien, daar ben ik op aan het bieden. Echt te lief !

Hier nog steeds geen echte schopjes, alleen kriebeltjes... wacht maar geduldig af...

Meiden met afspraken of echo's vandaag ? Veel plezier !

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    whoohoo Rick erg stoere naam ook, leuk!

3 uur? das snel haha

Ik kwam om 8 uur sochtends binnen blijkbaar al weeen hebbend (ik dacht alleen aan rugpijn (dat had ik immers al weken hetzelfde gevoel) maar op de monitor waren ze erg duidelijk en het personeel stond echt met hun mond open :) gel erin, 2 uur later vliezen gebroken en smiddags erbij aan het infuus omdat mijn weeeen niet sterk genoeg waren (wel op de monitor maar ze deden niets) en toen pas om half 12 savonds ergens bevallen..

Waar ik het meeste last van had de volgende dag was mijn rug van dat gelig de hele tijd, de bevalling zelf vond ik reuze meevallen maar de volgende keer blijf ik beter bewegen dan maar met alle slangen erachteraan hahaha OJA en mijn arm van aan dat ding boven je bed hangen bij elke wee (ideaal zo'n ding!) scheelt je partners arm (breuken enzo ;) )

15. @imd; ik reken de gel niet mee,.. want die weeen waren echt te verwaarlozen. Ik kreeg de gel om 09.00 en om 12.30 het infuus... en om 16.03 is Max geboren! Maar super dat het jou ook is meegevallen! Geeft de meiden hoop die straks voor het eerst gaan bevallen!

Vind Rick ook erg leuk! Hoor je deze tijd niet meer zo veel!

16. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Hoi

Wat ik meer bedoelde is, hier wordt 41 weken echt als een grens gezien en wordt niet gekeken naar de moeder en de baby en hoe die het doen. Dat vind ik zo vreemd! Je wordt gewoon ingeleid (je mag wel nee zeggen hoor, maar is niet standaard) Vind het raar, want dat vind ik toch een hele ingreep als er niks aan de hand is, zo bedoelde ik het meer.

@bamjolan Leuk dat je de naam deelt! Gefeliciteerd met je jochie!

@sophia Ook al de naam klaar! Leuk hoor!

Ik hoop eigenlijk zo dat we een meisje krijgen zodat ik niet meer met die jongensnaam hoef te klooien, niks aan.

Haha IMD ik zie het al voor me je man helemaal in de kreukels :(
    3 uur valt idd echt super mee zeg!

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Rach, mooi gevoel is dat hé! Ik zou de kleine het liefst de hele dag voelen :p

@ msroxy, hoe gaat het met jou?

18. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha ik dacht al 3 uur in totaal :) speedy mama..

hier werkte trouwens de gel meteen maar bij een vriendin van mij deden ze ook niets, ze denken dat ie zo snel werkte omdat ik eigenlijk al aan het "bevallen" was (zonder het zelf door te hebben) hoogstwaarschijnlijk had ik zoiezo als ik thuis had bevallen naar het ziekenhuis gemoeten mijn natuurlijke weeen zijn blijkbaar niet sterk genoeg om ontsluiting te veroorzaken ofzo? geen idee hoe dat zit en hoe dat bij deze zal gaan..
    Ik geloof dat ik einde van de middag infuus heb gekregen maar details onthouden van je bevalling is geloof ik best moeilijk haha (kan wel de film terugkijken gelukkig!)

Is trouwens echt een aanrader je bevalling filmen (wel van een goede kant , hoeft geen bloederig verhaal te worden haha) je vergeet zoveel dingetjes en zoveel vrouwen hebben nu na een dik jaar spijt dat ze het niet hebben gedaan dus ik zou het gewoon doen, je kan het maar hebben , als je het niet doet je kan het nooit eens overdoen als je spijt krijgt..

19. Zal zo eens proberen om een paar echo's in mijn album te plaatsen, moet alleen even uitzoeken hoe het moet.

20. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @bamjolan, leuke naam hoor. Hier hou ik het toch nog geheim ;) . Meer omdat ik ook vriendinnen heb hier op de site. :oops:

@IMD, met kindewren wel makkelijker ja. Pffffff dan ben je verplicht je bed uit te gaan. Heb maar een was in de machine gedaan en ga zo toch maar even met deze bonkende hoofd stofzuigen voor ze weer thuis komt.

:oops: :oops: Ik dacht dat ik niemand kon aansteken via de pc maar misschien toch wel :oops: :oops: ;) .
    Beterschap ook allemaal.

Ik heb nog een paar mooie buiken gezien. :) Ook goede echo's :) . Sorrie weet niet meer wie.

Deel Deze Pagina