April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    en weet iemand een goede webshop voor die mutsjes :D

2. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

hoi meiden,

staat een nieuwe buikfoto in mijn album,
    ben ineens gegroeid :confused:
    maar nu ben ik ook bijna 20 weken ;)

3. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    @ Jantsjuh idd een groeispurtje, mooi hoor!
    By the way we hebben dezelfde kinderwagen! Ik heb ook de adapters al voor maxicosi...pas er echt goed op en is op goede hoogte...heb ji dat ook al?

4. Jantsjuh

hey dat is apart, ik wist niet dat er een maxicosi op kon :confused: :oops:
    Deze kinderwagen heb ik gekregen van mijn zus, en er zat alleen een buggy bij voor de ombouw. Maar wist niet dat er een maxicosi op kon :D

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey hey,

Ben ik ook weer even. PC blijft telkens hangen :(

6. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ja je moet adapters kopen die voor de x-adventure zijn en dan soort rubbere ringetjes erin doen en dan blijft het zitten en past het er perfect op. Heeft mijn ventje uitgezocht en gefixed...die rubbere ringetjes zitten vaak bij van die losse lampjes voor bijv op de fiets. Maar je kan ook bij fietsenmaker een oude binnenband van een fiets vragen en die knippen en ertussen doen! Is echt super stevig

7. Jantsjuh

ooo dat is super! thx voor de tip!
    Heb geen auto en moet alles of op de fiets doen of te wandelen. Dus ga ook regelmatig met de trein en bus, dan is dat super handig! :D

speaking off fietsen.... ik ben even weg, moet dringend om boodschappies, maar het waait zo hard :rolleyes:
    zie jullie straks weer even.

8. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ja dan is het idd wel makkelijk! Ik heb ze 2e hands gekocht via marktplaats die adapters...moet je ook maar ff kijken!

Succes op de fiets :(

9. zoo even 10 bladzijdes bijgelezen :confused: :)

komt het:

sophia: gefeliciteerd met jullie mannetje! en leuk dat je de naam Rick al bekend hebt gemaakt! :)

Leonie: Sorry, ook geen piepklein tipje van de sluier ;) de kamer zelf zegt al genoeg, nog een paar maandjes geduld :p

Bamjolan: ik las een tijd terug dat je met 12 weken al harde buiken had? doe je rustig aan!?

Amom: fijn dat je zoontje weer beter is! en een tip voor dat je geen groente lust: ik zou het rauw eten dan ;) dan smaakt het misschien minder vies, en je krijgt het nog steeds de voedingsstoffen binnen.

Wwjc: Sterkte voor jou. je gyn klinkt echt niet aardig zeg :(

Imd: wat fijn en mooi dat je je ziekte zo hebt kunnen accepteren. ik denk dat daar wel een weg aan vooraf is gegaan. ze zeggen dat je tijdens je zwangerschap minder last van ME hebt. klopt dat?
    beterschap voor Dean!

Eefje, wow mooie buikfoto zeg! :D je buik ziet er trouwens super gespierd uit! 8)

Kipkip, beterschap voor je man. wat zijn ze zielig he, als ze (een beetje) ziek zijn ;)

Vruchtje, ik ken 'pip- behang' niet? wat is het?

Coto500, door je 'grote boodschap' te lang op te houden, of doordat je last hebt van obsipatie, kan je idd last krijgen van kramp en/of lage rugpijn ;)

priscilla, ik voel de kleine ook al de hele dag door, leuk he? mooie 20 weken echo, en dat handje, wow! :D

sushi: foto van de allstars!

mimi: voel je je al wat beter?

shopaholic: gefeliciteerd dat je op de helft bent, en vandaag zelfs erover heen alweer :D

Marijke1972: mooi foto's in album!

Blimey, beterschap!

Pientje: zo kwam ik jou na pagina's lezen ook weer tegen :p fijn dat je een lage bloeddruk hebt. hoe is het verder met je?

Supershiva: jeetje zeg, ik heb geen woorden voor jou situatie. ik hoop op het beste.. fijn dat je een second opinion krijgt in het AMC.

Lien: naar de fysio voor je rug/bekken klachten kan nooit kwaad. ik loop er ook en het helpt wel.

Sylvie: fijn vakantie! *zwaai*

Jantsjuh: zeker een groeispurt, grappig zeg!

hier verder niet veel nieuwtjes. had net een instantie aan de telefoon en de mevrouw was zo onaardig dat ik naderhand in huilen uitbarste! komt door de hormonen hoor ;)

10. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Supershiva, Heel veel sterkte meis is deze onzekere tijd.

11. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Sylvie: veel plezier !
    Heb ook zo'n zin in mijn weekendje Ardennen, hoop dat er nog een beetje sneeuw ligt ! Vanavond inpakken en morgenochtend rijden we om 11 uur weg. En ik ga rijden, vind ik heel spannend heb pas sinds juli dit jaar mijn rijbewijs. Maar goed zal wel goed komen hoor ;)

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Supershiva: heel veel sterkte de komende tijd. hje weet dsus nog absoluut niet waar je aan toe bent! Hoop dat je goed met je partner kan praten. Zuurstof tekort en slecht functionerende placenta klinken inderdaad niet best. Hoop dat je heel snel voor een controle kan en antwoord kan krijgen op je vragen....

Gisteren kreeg ik bericht van een goede vriendin dat haar broer en schoonzus net de zwangerschap van hun eerste kindje hebben afgebroken wegens heel ernstig neurale buis defect (de schoonzus is zelf arts en heeft goed kunnen inschatten...). Heel verdrietig voor hen. Ik moet volgende week ook nog voor mijn 20 weken echo (ik krijg zeer uitgebreid onderzoek naar hart ed wegens medicijngebruik....), niet leuk om te horen dan zo'n berciht, maar wel de realiteit. Je moet positief blijven en alles 1 stap tegelijk nemen denk ik maar altijd.

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Supershiva, heel veel sterkte meid. Hoop dat alsnog alles goed is!

Over fietsen gesproken :s Mijn mannetje heeft een andere baan en heeft voortaan de auto mee. Dus doe voortaan veel op de fiets. Maar dat valt niet mee zeg. Doe altijd teveel boodschappen enzo :)

14. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Idd niet leuk zeg!
    Wanneer heb jij je 20 weken echo? En positief blijven is idd het beste en 1 stap tegelijk nemen!

15. Jeetje ME2: Wat een schok zeg, daarom ben ik zo blij met de goede echo. Kan nu echt gaan genieten. Laat ik het zo zeggen; ik DURF nu pas te genieten :oops:

16. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik heb dat ook wel hoor. Alleen kan ik nog steeds niet echt genieten. Ik denk dat ik dat pas kan als ons meisje geboren is :oops: . Voel me er wel heel slecht door.

Hier gaat alles wel goed hoor. Mijn keel is beter alleen begint mijn buik weer (bij mijn schaambot) pijn te doen. Heb weer urine weg gebracht maar dat moet weer op kweek.
    Vind het wel vreemd. Ik was me van te voren en laat het eerste beetje urine in de wc vallen voordat de pot eronder gaat. Morgen uur of 2 kan ik bellen voor de uitslag. Mijn oren zijn niet echt minder geworden maar ik heb begrepen dat het behoorlijk heerst hier in het dorp. Mijn vriendin en haar man hebben de zelfde symptomen. Behalve die buikkrampen dan ;) . Wel de oren en keel en heel warm zijn maar geen koorts hebben. Meer rond de 35.8/36. Heel vaag.
    Vandaag zat ik eindelijk weer eens rond de 37 graden.

17. Wat vervelend MIMI, echt een virus lijkt wel. BETERSCHAP

18. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Me2: dat is schrikken he! had afgelopen twee weken hetzelfde. Zus van collega had bij 20 weken een ernstige hartafwijking bij het kindje gezien, ook reden voor afbreken. ging er veel over op het werk, logisch natuurlijk, maar ik moest nog een week tot de 20 weken echo. Voelde me daar nou niet bepaald beter van. Maar je moet het wel in perspectief zien, de kans dat er iets niet goed is, is maar heeeeel klein. Meerendeel is gewoon prima. Hou je taai!

19. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Rach: ik krijg die foto niet gekopieert vanuit marktplaats :( maar mijn bod staat nog steeds als hoogste dus nog even blijven duimen !

20. Tup

Tup Lid

9 nov 2008
    92
    0
    0
    hoi hoi dames

ik zou hier ook graag mee willen schrijven als jullie dat goed vinden
    ik ben ook in april uitgeteld( 3april)

ik heb op deze site al wel eens eerder geschreven,maar helaas is dat een miskraam geworden
    en toen 3 inseminaties verder was ik weer zwanger
    en het gaat tot nu toe goed
    en ik lees wel veel mee op de site,maar ik zag nu ook een topic speciaal voor de april mama s
    dus vandaar dat ik me nu weer aanmeld

groetjes Tup

Deel Deze Pagina