Tuurlijk tup hoe meer zielen hoe meer vreugd..hoewel. Schrik niet af en toe staan er ook slechte berichten op. Maar het mooie is hier wel dat we alles kunnen delen en meeleven met iedereen... Alle zieke dames : Beterschap! Supershiva : We duimen nog steeds voor je hoor! "Eis" wel goeie begeleiding! Mandy : Koest! Je moet je rustig houden hoor is voor een goed doel! Hier geen nieuws, alleen MOEOEOEOEOE! Ik ga vanavond lekker vroeg slapen....
Tup, welkom! even een vraagje, en ik ben bang dat het een domme is maar ik wil toch even duidelijkheid! op de peuterspeelzaal waar ik werk heerst momenteel de waterpokken, er zijn heel veel kindjes die er nu last van hebben. kan dit kwaad voor mij (ik ben al eens besmet geweest) en de baby?
nee, als je het al eens hebt gehad, kan het geen kwaad! je kindje krijgt via de placenta nu al jouw beschermende antistoffen! als ze straks uitgewerkt zijn na de geboorte, is je kindje weer vatbaar. maak je geen zorgen! ps: domme vragen bestaan niet!
ja ik was geprikt op de waterpokken in mijn bloed en blijkbaar volgens mijn bloed nooit de waterpokken gehad maar mijn gyn zei dat het vooral aan het einde een risico vormt (omdat dan je kindje het ook kan hebben of zoiets) weet niet precies hoe het zit, maar voor nu zeker geen probleem zkeer niet als je het al gehad hebt..
Hoi allemaal heb net even 2 trouwfoto's in mijn album geplaatst......voor diegene die dat leuk vinden om te zien natuurlijk Ga even koken ben straks weer terug voor de avondsessie... Het wordt kiptandori, wordt al misselijk van het idee maar man en kind vinden het erg lekker dus dan gaan we maar even aan de gang he Tot straks!
MamaFiona; wat een leuke foto! En wat een mooie jurk! Even een vraagje aan jullie; was vanmorgen bij de VK, en vraag dan altijd even of ik mag wegen. (we hebben thuis geen weegschaal, extra niet gekocht ) En het verbaasde me heel erg dat ik helemaal NIETS ben aangekomen?! Vraag me nu eigenlijk af of dat wel normaal is? De VK zei er eigenlijk ook niets over toen ik zo verbaasd reageerde, dus het zal wel normaal zijn? Hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen, en zal het wel normaal zijn dat ik nog helemaal niets ben aangekomen? Of is het een teken dat ik te weinig eet? Verder groeit ons kindje prima, en was alles ook prima, dus dat kan het niet zijn...
Durf ik even niets over te zeggen. Tegen mij is gister nl gezegd dat ik het voor mij beter zou zijn om niets aan te komen tijdens deze zwangerschap. (Ben ook nog niets aangekomen!) Maar goed, ik heb genoeg bij te zetten. Weet niet of dat ook voor iemand met jouw postuur geldt. (Zo heb je niet veel aan me hè )
WWJC; in elk geval bedankt voor je antwoord! Is toch fijn als er iemand even op je reageert. Maar wat raar dat jouw VK dat tegen je zegt? :-S Had trouwens nu tot 3 avonden achter elkaar, dat toen ik op mijn buik ging liggen in bed, ik telkens de baby schopjes voel geven... Hij is het er duidelijk niet meer mee eens!
Heb gister al mijn gal gespuit over mijn gyn. Ik heb het idee dat ik vandaag ook beeb gevoeld heb. Idd een soort schopjes. Hele nieuwe beleving. Hoop zo dat mijn man het ook snel kan voelen!
Ja, dat is idd leuk! Al wil je man dan vast de hele tijd voelen.. Mijn vriend wil 's avonds in bed ook altijd graag even de buik voelen. Gister had ik daar ff geen zin in, helemaal verontwaardigd; "nou, jij mag hem de hele dag voelen, nou mag ik even: hahaha Vond het echt grappig, hij is ook echt een beetje "verslaafd" aan het buikje voelen, net zoals ik
Haha, dat is dan wel weer lief. Nou van mij mag ie zo vaak hij wil hoor. Ik vind dat alleen maar leuk dat hij zich er zo betrokken bij voelt. En ik vind het zo vertederend hoe hij zijn hand dan op mijn buik legt. Dan smelt ik helemaal....
@Mamafiona; mooie foto en zeer mooi jurk, erg gaaf sleepje! Wat betreft buik vast houden vond ik de eerste keer ook cute nu laat ik hem wel regelmatig voelen maar als ie steeds zelf eraan zou zitten word ik een beetje kribbig (weet niet wat ik heb) maar geen gefriemel ana mijn lijf blegh.. soms als IK zin heb maar niet als hij het de hele tijd zou doen haha
Aanstaande woensdag heb ik de 20 weken echo. Het is idd heel verdrietig maar ga er niet extra zenuwachtig door worden....Dingen komen zoals ze komen...
Hallo allemaal, even een tijdje niet gepost, maar wel meegelezen hoor! Heb het weer eens veel te druk gehad. Fijn te lezen dat weer een aantal een goede 20 wkn echo hadden, en iedereen ook super een jongen/meisje. Supershiva veel sterkte de komende tijd! Hier nog steeds last van bekken, fysio constateerde een lichte instabiliteit van het bekken en iets met SI gewricht onder in mijn rug, hier zat ook een zwelling. Ga nu op therapeutische basis werken, elke werkdag van mij is er iemand extra dus dat is prettig, want kon het niet volhouden. Vanmorgen miste ik de laatste tree op de trap en lag languit, niet op mijn buik gevallen dus dat valt mee, wel geschrokken.