ik weet het ook niet precies danielle, maar het kan niet zo veel kwaad. het kan zijn dat je zelf wat bent afgevallen. dat ben ik ook. ik ben nu 1,5 kilo zwaarder dan voor mijn zwangerschap. maar dat zegt helemaal niks over je kindje hoor! snap wel dat het je onzeker maakt hoor
Hallo allemaal, Alle meiden met goed echo's de afgelopen dagen super gefeliciteerd. Danielle: vast niet erg dat je nog niets bent aangekomen anders had VK het inderdaad wel iets van gezegd. Wees maar blij moet er ook weer af allemaal. Hier nu bijna 6 kg aangekomen . Voor de zwangerschap woog ik 65 kg en nu 70,5. Let wel op wat ik eet, qua snoep en ongezond eten dan en sport zelfs nog op lager niveau. Hoop niet dat ik teveel ben aangekomen ? rach: grappig dat je op zoveel mensen hebt gereageerd op vorige pagina, maar antwoord op je vraag wat pip-behang is eigenlijk moeilijk uit te leggen. Denk eigenlijk dat het gewoon een merk is. Als je heel nieuwsgierig bent zou je het kunnen googlen. Of even afwachten wie weet kan ik er foto van maken als ik het binnen heb, waarschijnlijk wordt dat volgende week. mamaFiona: leuke trouwfoto's en vooral mooi jurk. supershiva: nogmaals heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. jodie: jeetje kan me voorstellen dat je even goed schrikt, maar godzijdank niet op je buik heel fijn hoor. gr vruchtje
WannaBmum: thanks nog voor de tweelingtoelichting! Ik heb net nog even de DVD van de echo gekeken, en vooral die stukjes waar ze al echt tegen elkaar bezig zijn... zo mooi. De bezorgdheid gaat met pieken en dalen maar vandaag heb ik er vooral heel erg veel zin in Jodie, jemig schrikken idd! Heb je je verder niet bezeerd? Ik heb ook beginnende BI, maar tot nu toe wordt er bij mij nog niet veel maatregelen genomen Nou ja, donderdag weer naar de gyn, dus ik ga het nog eens aankaarten. Ik heb namelijk ook een zwelling aan de linkerkant van het SI gewricht, dat voelt echt niet tof. IMD, ik merk dat ik ook begin te snauwen als er te veel gefriemeld wordt Maakt niet uit wat, maar verdikkie wat kan ik dan sjaggerijnen Vent heeft het hier zowiezo te verduren, die kerel kan overal slapen en ik slaap slecht, maar de laatste tijd zit ie al te pitten voor de tv en dan ben ik de rest van de avond sjaggo Ach, went ie vast wel aan Voor de rest: ik heb ook alles gelezen maar niet de puf om overal op te reageren. Sorry! Ik ben vandaag de Prenatal binnen gelopen om de Easywalker te bekijken. Maar man man, echt onbehulpzaam dat ze daar zijn! Ik wil me gewoon goed orienteren voordat er weer een kleine 1000 euro d'r tegenaan geklapt wordt, en ik wil ook alles in de praktijk getest hebben. Dus ik vroeg of ze zelf al hadden getest met twee Maxi's op een onderstel, kreeg ik een hele preek over dat die gast niet alles op internet bij hield? Dat vraaaaaag ik toch niet mens! Ik wil gewoon weten hoe dat werkt, hoe het eruit ziet en zoveel meer. Help me dan toch, anders ga ik de volgende keer zelf aan de slag en daar wordt je ook niet vrolijk van. Nou ja, ik ga van het weekend wel naar de Babydump in Eindhoven, daar ook eens even kijken wat ze aan tweelingwagens hebben staan. Ik heb sinds een paar dagen trouwens wel echt behoorlijk veel last van mijn darmen weer, niet fijn Gisteren heb ik tot 3 uur met krampen rondgelopen, en dat werkt ook weer door op mijn baarmoeder. Dus ik was vandaag zo brak dat ik eerder van het werk weg ben gegaan, ik trok het echt niet. Heerlijk de middag even kunnen slapen, maar nu speelt het alweer op.
Allereerst supershiva, denk aan je! En wat mij betreft ook hier blijven posten. Het is erg verdrietig maar je bent een april mama en we steunen je! Dan anders nieuws van mij. Vandaag 20 weken echo gehad. Alles was helemaal goed, beebje groeide goed. Nu heb ik alleen een vraagje: ik lees steeds dat bij veel deze echo zoveel duidelijker was dan de vorige. Dat vond ik ( en ook mijn man) helemaal niet. Ik vond de termijnecho bij 12 weken qua kindje veel duidelijker. Heeft iemand anders dat ook gehad? Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben super blij met de echo en dat alles goed gaat. Maar had het gewoon beetje anders verwacht. Kindje was op een gegeven moment lekker aan het duimen, alleen al als ik daar aan terug denk begin ik helemaal te zwijmelen! Wat betreft aankomen, ik ben ondertussen 8 kg aangekomen. Doe helemaal niets geks of zo maar toch komt het eraan. Helaas niets aan te doen, hoop dat ik het na de bevalling het er ook weer vanaf krijg! Dat wordt dan goed bewegen!
vruchtje, dan wacht ik een foto van jou af! leonie, gefeliciteerd met de goede echo. ik weet niet hoe het komt dat je 12 weken echo duidelijker was? ik had zelf geen 12 weken echo, dus kan niet vergelijken. maar misschien snap ik je vraag niet helemaal goed. bedoel je dat het beeld niet echt duidelijk was of dat het kindje gewoon niet goed te zien/te vinden was? Spekkie, jammer dat ze zo onbehulpzaam waren, wij hebben juist een hele goede ervaring. de mevrouw nam uitgebreid de tijd voor ons (misschien nog een proberen in de hoop dat je een beter gestemde collega treft?)
tup welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap geniet er van. mamafiona leuke foto's jullie zien er mooi uit! Zeppie succes vandaag bij de echo.
Net mijn 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit en mag weer onder controle van de VK... ze hebben extra goed naar de hersens, rug e.d. gekeken, ze zit precies op de gemiddelde lijn qua groei (iets eronder maar wel consequent) Foto's moet ik effe scannen... (dus deze volgen nog) maar hele slechte kwaliteit en niets apart aan te zien.. wel nog effe gechecked of het nog steeds een meissie was, en dat was het heel duidelijk nog (was echt superduidelijk geen twijfel mogelijk zei ze,lag er zo mooi voor.. )
Allemaal weer mooie echo's die voorbij komen. Fijn! Voor ons nu aftellen naar woensdag, dan hebben wij de 20 weken echo....
IMD Gefeliciteerd met je goede echo! ZEPPIE Spannend hoor heel veel succes vandaag! LEONIE27 Gefeliciteerd met je goede echo! Hier druk, zoontje thuis is niet helemaal fit. Ik ben nog steeds erg misselijk zooooooo vervelend. Prettige dag vandaag allemaal! Groetjes Fiona
IMD Die voeten van je album DIE HERKEN IK! Ik had bij mijn eerste zwangerschap precies het zelfde...... Grappig dat je daar foto's van hebt gemaakt. Dat zou bij mij wel het laatste zijn wat ik zou gaan fotograveren hahahaha Wel zeeeeeer herkenbaar.
Imd, fijn dat de 20 weken echo goed was, en dat het nog steeds een meisje was (zou wat zijn! dan mocht je snel de verfrollers weer pakken )
@ mamafiona: leuke foto's zo van bovenaf! Mooie jurk ook! @ Danielle: ik ben 2 kilootjes aangekomen...ook niet veel. Maar mijn verloskundige vond dit ook helemaal niet raar ofzo. Reageerde ook bijna niet hierop. Zolang het kindje maar goed groeit! @ Spekkie: wij keken inderdaad ook eerst bij de Prenatal, zijn snel doorgereden naar de babydump. Wat was dat een verschil in service zeg! We zijn daar wel 2 uur aan het proberen geweest, met behulp van het personeel! Veel fijner! Succes ermee! Sterkte met je darmen! Ik heb het 's avonds af en toe, zo pijnlijk! Het voelt ook heel anders, dan voor de zwangerschap. Niks is meer hetzelfde daarbinnen lijkt het... @ Leonie: ik vond de 20 weken echo soms ook minder duidelijk, omdat je nu niet meer het kindje in zijn/haar geheel kon zien. Maar zodra we uitleg kregen vond ik het wel weer veeeel duidelijker. En het hoofdje enzo natuurlijk. Maar soms zag ik echt even niet wat er in beeld was, totdat ze uit ging leggen natuurlijk. Dat is misschien ook wat jij bedoelt? @ IMD gefeliciteerd! Fijn joh, dat je weer terug mag naar je verloskundige! @ Zeppie: succes en veel plezier!
even kort: Ben lang weggeweest, maar het is gewoon hectisch geweest hier. Maar alles gelukkig goed. Las op deze pag. toevallig dat IMD goede echo had: fijn hoor meid. Verder niet echt bij, maar vanaf volgende week weer 'normaler' lesrooster, dus meer forumtijd Liefs Juud
Welkom Tup en nog gefeliciteerd! @ Imd, fijn dat je echo weer goed was! @ all, gisteren hebben ze de laminaat in de babykamer gelegd. Echt zo mooi! Het begint nu echt wat te worden. Sinds een paar dagen beginnen mijn borsten weer auwie te doen en flink op te zetten. Zou dat met de melk te maken hebben
Leuk hè Mupkuh, als het kamertje vordert! En ik denk idd dat je melk aan het aanmapken bent... Ook nog even een felicitatie naar alle andere goede echo's en uitslagen natuurlijk. Tot later weer!
@ Juud, ja dat is zeker leuk. 1e week van januari worden de meubeltjes geleverd geloof ik. En melk klinkt eng nee hoor ben blij als ik iig melk krijg. Weer een stapje dichter bij de borstvoeding.
Ben ook benieuwd wanneer mijn borsten weer pijn gaan doen (niet dat ik daar nou zo op zit te wachten ) want dat is het enige nu een beetje achterblijft. We zien het wel!