April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Sophia, als het rond de dezelfde tijd zal zijn als de mijne. Dan moet je nog een weekje wachten :) Sorry ben een beetje melig ;)

2. Iedereen die een goede echo had, gefeliciteerd.

Las iets over pijnlijke borsten, mijn tepels beginnen de laatste week te jeuken :( en mijn borsten worden ook weer iets gevoeliger.

Net de sleutel van mijn oude woning ingeleverd, dus nu geen gevlieg meer naar dat huis.

Iedereen alvast een fijn weekend!

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    melk of geen melk tijdens ej zwangerschap (en pijn in je borsten) zegt helemaal niets over het wel of niet kunnen geven van borstvoeding is mij gezegd bij de BV cursus die ik bij #1 heb gehad.
    Ik heb niets gelekt tijdens maar wel meer dan 8 weken erna gelekt terwijl ik geen BV gaf...

Ik heb volgens mij ook nooit geen pijn gehad bij het dragen van goede BH's (wel bij beha's met beugels daar kan je veel last van hebben)

4. Ik wacht gewoon geduldig af......... :)

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hoi, even korte reactie voor ik ff ga slapen. ;)
    Fijn Imd dat de 20wk echo goed was!

Sophia, ik heb sinds gister geloof ik dat mijn (.)(.) weer erg zeer deden. Heb trouwens sinds gister een meegroeibh, want de andere was ik ECHT uitgegroeid. ;)

Zo, en nu ff dutten, want straks petekindje ophalen die hier komt logeren. Iemand nog tips om te gaan doen vanaaf of morgenvroeg met een 5-jarige? Ik wilde vanaaf pepernoten gaan bakken iig en dat ze bij ons haar schoen mag zetten. Morgen moet ik ff kijken hoe laat ze wakker is, anders kan ik misschien nog wel zwempak of iets regelen en kunnen we ff gaan zwemmen en anders kunnen we nog van alles knutselen. Weet iemand anders nog iets leuks om te gaan doen?

Tot straks!

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Danielle, over het aankomen. Ik was in het begin heel weinig aangekomen. Bij mij werd gezegd dan zal je kindje het wel allemaal nodig hebben. Nu kom ik wel aan maar ik eet ook heel veel en uhm ik beweeg wat minder. :oops:

@Mamafiona, Wat ben jij een mooie bruid zeg ;) .

@IMD, gelukkig is ze nog steeds een meisje ;)

@All, met mooie echo's gefeliciteerd allemaal.

De rest ben ik een beetje kwijt sorrie.

Ik heb dit stukje van mezelf even gecopieerd uit het andere forum waar ik bij zit. Meer omdat ik geen zin had het weer te tikken :oops:

Zit hier een beetje zielig te wezen. Nou ja zielig. Ik heb het even helemaal gehad. Vind het allemaal niet leuk meer. Ik had gisteren urine weg gebracht en dat moest op kweek. Ze wilde weten of het blaasontsteking was. Nu is het dus weer blaasontsteking. Ik ben nog geen 2 weken van de laatste kuur af. Nu weten ze niet wat voor bacterie het is dus gaat het naar het ziekenhuis. Donderdag krijg ik de uitslag. Tot die tijd heb ik een andere kuur gekregen. Deze is agresievber dan die andere. Omdat ze daar de meeste bacterien mee doden hopen ze dat het als ze weten wat het is ook de mijne dood. Zo niet krijg ik dus volgende week weer een kuur. Als mijn klachten over twee dagen erger zijn dan nu moet ik alsnog aan de belk trekken.
    Pfffffffff. Ik word helmaal gek. Ik had last van harde buiken maar de laatste dagen viel het mee. Heb er vandaag alweer 4 gehad. Pffffff de pijn in mijn onderbuik. Nou ja het lijkt alsof mijn schaambeen geprikt word met heel veel naalden.
    Sorrie heb het even helemaal gehad. Ik dacht er van af te zijn. :cry:

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.215
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Imd: fijn joh dat de 20 wkn echo helemaal in orde was :)

Zeppie: succes vandaag met de echo misschien ben je inmiddels al geweest.

Weten jullie waar ik op internet een lijst kan vinden waarop staat wat je allemaal nodig hebt voor de baby? Zelf weet ik het niet helemaal en anders vergeet je misschien dingen. Van gyn/vk heb ik niets gehad jullie?

gr vruchtje

8. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Wendy, Zwemmen is altijd goed voor een meisje van die leeftijd ;) . Bij die van mij nog steeds hoor. Knutselen is ook leuk. Wat ook leuk is omdat je nu in de winter zit. Iets maken voor de Sint. Bijv. een muts die ze kan opzetten en dan kan ze hem op school als hij dan komt ook opzetten.
    Naar een dierenpark of kinderboederij is ook altijd leuk. Het ligt er ook aan wat voor soort meisje het is he.

9. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
  10. geweldige lijst THANXXXX

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.215
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
  12. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

hoi meiden,

de meiden met een goede echo gefeliciteerd :thumup:
    Ik heb woensdag mijn twintig weken echo spannend :)
    en.... dan weten we het geslacht als het goed is :)

Zag een linkje voorbij komen van een lijst. Vond het wel grappig want dat is mijn kraamzorgburo waar ik sta ingeschreven :)

mimi; wat vervelend meid, dikke knuf van mij!

Ik heb wat hoofdpijn, ga zo maar ff warm douchen. En dan aardappels schillen. zou zuurkoolstampot maken vanavond.
    Ik gluur vanavond wel weer even om het hoekje ;)

13. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Graag gedaan! ;)
    32?haha ben echt nog 28.. :)

Zo nog even bijgelezen..
    Rach Dat was een hele lijst haha..
    Priscilla Waar blijft je foto?? ;)
    jodie Tjee meid..Doe je rustig aan??!!! Gelukkig niet al te vervelend terecht gekomen.. :confused: ..Wel fijn dat je dat geregeld hebt op je werk..Flink balen zeg van die BI..Denk aan je..
    Mamafiona Mooie bruid zeg.. :thumup:
    Spekkie Succes met shoppen.. ;) Beetje behulpzaamheid kan geen kwaad.. :)
    IMD Fijn meid dat je echo goed was.. ;) En dat er niet stiekum een piemeltje aangegroeid is.. :) Mooi dat je nu weer naar de VK mag!!Gefeliciteerd!! Wow wat een voeten btw. :confused: lijkt me vrij pijnlijk.
    Leonie Gefeliciteerd met je goede echo! Goed nieuws..
    Jammer dat t wat onduidelijker was,maar ja..het is stiekum ook geen pret-echo! Al kan ik me je teleurstelling wel begrijpen hoor! Ik hoop ook wel een beetje dat ik het een en ander goed kan zien.haha :)
    Me2 Ik moet woensdag ook!! Hoe laat heb jij?? Spannend he?
    Zeppie Hoe was je echo?? Ben beniehieuwd!! :)
    TupGezellig! Welkom & gefeliciteerd!!
    Juud Fijn dat alles goed gaat!!! Rustig aan he!!
    Mupkuh Leuk he die hormonen..? ;) Hoort erbij..Als ik er in duw komen er druppeltjes uit!! :)
    @ de rest!! Hallo! :)

Hier nog niet helemaal fit!
    Verstopte neus..rauwe keel.. :(
    Maar niet ZIEK..gelukkig!
    Tot later..xx

14. Ik ga naar huis dames, is hier erg ustig. Ga ik lekker even op de bank!

15. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Eefje welke foto die van me buik? :D staat al op me camera toen ik hem erop wou zetten viel die uit :( maar kan pas morgen batterijen halen dus morgen komt tie erop ;) :D Haha

IMD Lekker hoor die goeie echo :D super

Mimi dat is minder prettig zeg! Beterschap en hopelijk ben je er snel vanaf.

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja was ook vrij pijnlijk ik had toen een meeting en iemand geloofde niet dat ik niet even mijn slippers gewoon aan kon trekken toen heb ik deze foto's erop op ons forum gezet en haar excuses gekregen :)

17. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ja die ja! Maar oke..heb geduld.. :oops: :)

IMD
    ja was ook vrij pijnlijk ik had toen een meeting en iemand geloofde niet dat ik niet even mijn slippers gewoon aan kon trekken toen heb ik deze foto's erop op ons forum gezet en haar excuses gekregen

Nee ..kan me voorstellen .. Sokken gaat al niet eens meer .. :confused: ..
    Hopelijk valt t deze keer een beetje mee..Ik had t niet eens zooo erg maar deed toch a lbehoorlijk pijn..Een ontzettend trekkerig/branderig gevoel..ofzo..moeilijk te omschrijven ..maar t lijkt of je voeten elk moment exploderen zeg maar! :)

Kga even aan de kook..Maak Hachee en moet even pruttelen..
    Doegg

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Precies, ik heb nooit gelekt maar wel 7 maanden zonder 1 slag of stoot bv gegeven. Borsten zijn alleen de eerste 10 weken van de zwangerschap pijnlijk geweest, daarna de rest van de zwangerschap niet, waren ook niet overmatig gegroeid...

Eef: ik heb de echo om 1500 uur en jij?

19. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hey dames!

Zijn jullie ook zo happy? Ik ben echt superblij!
    Gisteren heb ik heel lang mijn hand op mijn blote buik gelegd, voelde toen echt heel erg vaak de baby aan de buitenkant.
    Echt superlief!

En......... 12 december komt onze babykamer al!
    Super hé!

Sorry voor het ego berichtje...

20. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Leukk Danielle, dat is echt een heerlijke ervaring he je kindje voelen:D!

Deel Deze Pagina