Ja, inderdaad! Ben supertrots op hem! Probeer ook een beetje "spelletjes" met hem te spelen, door hem heen en weer te "wiegen" in mijn buik. Lijkt of hij daar ook op reageert!
Ghehe dat zal vast wel ja dat hij erop reageert ik krijg altijd een schopje als ik me omdraai in bed. Echt superleuk! Vond het in het begin wel even wennen hoor ik dacht echt van aahh eng maar nu vind ik het echt geweldig.
Ja, idd! Het is wel even een onwennig en gek gevoel. Er gebeurd iets in je lichaam wat je niet zelf doet, en waar je geen controle over hebt! Ik "mag"nu niet meer van de kleine op mijn buik liggen..
@Danielle, ik heb nog weleens dat ik op mijn buik ga liggen. Heel soms dan. Ze schopt dan ook even. Net of ze wil zeggen Neeeeeeee mama dat wil ik niet . Ik vind het wel fijn dat ik haar voel. Vooral nu met die blaasontstekingen en harde buiken. Als ik een harde buik heb dan voel ik haar daarna altijd even schoppen. Voor mij een gevoel dat ze me even geruststel met. Mama ik ben er nog hoor . Nieuwe buikfoto in mijn album
@Daniëlle Leuk zeg, je kamertje al zo snel (nog 2 weken!) en die spelletjes. Die kleine van jou weet al goed wat ie wel en niet wil. Hier beetje gefladder en geplop, en op mijn buik liggen gaat al lang niet meer... Ben wel benieuwd naar jullie kamertje, als je zegt dat ie op die van Siem lijkt. Trouwens, die van Siem wordt die van onze nieuwe beeb. Siem krijgt andere kamer. Maar behalve wat internet-gezoek, hebben we er nog weinig tijd in gestoken...
scheeld nu wel hoor. Ze ligt namenlijk heel ver in mijn bekken. hmmmz ik hoop dat ze nog verschuift naar boven hahahaha.
@Juud; Hier een foto van onze babykamer! (in het echt is ie veel mooier, vind hem hier wat oudbollig overkomen..) Vind de kamer van jullie Siem erg mooi moet ik zeggen! Heb met het voelen van de beeb wel heel duidelijk gemerkt dat het getrappel ineens veel harder werd! Echt binnen een week voel ik echt heel erg veel verschil. En qua op de buik liggen; het gaat in principe nog prima, omdat we een waterbed hebben. Dat scheelt! Liefs, Danielle
O Danielle, wat een mazzel zeg. Ik wou dat ik nog lang op mijn buik kon liggen. Nu lig ik op mijn rug of zij. Pfffff heb elke morgen slapende armen en pijnlijke nek. Ik lig niet meer lekker.
Danielle ik vind dit ook een leuk kamerjte! Mimi mooie buik heb je zeg! Ik slaap ook nog op mn buik maar merk wel dat t wat zwaarder word haha Vandaagg bij de vk geweest! Alles okee gelukkig! Kindje komt overeen met 25 weken en 1 dag Baarmoeder prima hoogte (boven de navel) en bloeddruk was ook okee. Ikke weer happy!
WEEKEND! Lekker hoor. Ik vind het een erg gek idee dat ik over 3 maanden zwangerschapsverlof heb. Julllie ook? Ik heb wel nog steeds een vervelende buikkramp zo aan het eind van de dag. Alsof ik honger heb maar dat kan haast niet (ik eet bijna een half brood per dag) en als ik dan even op bed ga liggen trekt het gelukkig wel weer weg. Misschien wat meer rust nodig... IMD gefeliciteerd met je goede echo. Ik probeerde gister met die kramp ook even op mijn buik te liggen maar dat voel ik die kleine echt flink tekeer gaan. Zal ze wel niet prettig vinden.
Rach + Blimey, dat bedoel ik eigenlijk inderdaad. Bij de 12 weken echo zag ik meteen wat ze bedoelde. Nu moest ze het me echt uitleggen wat ze bedoelde/ ik zouo moeten zien. Zal uiteraard ook zijn omdat ze nu dieper overal op in ging. Hersenen,kleinere hersens etc. De grotere beelden van kindje waren voor mij duidelijker. Is het zo beetje duidelijk wat ik bedoel? Marijke, spannend! Jullie zijn nu toch officieel samen gaan wonen of heb ik het nou verkeerd? Mimi, wat vervelend dat je nu weer een blaasontsteking hebt! Hoop dat deze nieuwe kuur beter aanslaat maar kan me heel goed voorstellen dat je echt baalt hiervan. *knuf* Mooie buik! Eefje, ben ook heel dankbaar dat het kindje gezond is en alles goed gaat met hem/haar. Dan inderdaad maar even beetje minder duidelijke beelden, gezondheid is het belangrijkste! En de pretecho, die doen we nog rond de 26 weken. Zin in! danielle, fijn dat je kamer al zo snel komt! Helemaal super en ik herken het gevoel helemaal. Ik ben ook helemaal blij, weer op een wolk nu ik hartje van kindje heb zien kloppen. Bamjolan, fijn dat alles goed was bij de vk. Heerlijk om te horen. Beebje loopt dus alleen wat voor. Nou ja, kan die later wat rust nemen. Kipkip, vervelend van die krampen! Hoop dat ze snel op gaan houden. Dat was het weer!
hallo iedereen, Heb zo goed als het kon alles na gelezen! mimi..das niet fijn blaasontsteking hopelijk was dit je laatst... Leonie..fijn dat alles goed was met de 20 weken echo en nu lekker genieten van de pret echo! Imd fijn dat alles goed was... mooie buiken gezien... maar nog geen foto;s van nieuwe kamertjes...ben zo nieuwsgierig... ik heb vandaag voor het eerst sinds mijn zwangerschap gejankt....en waarom om niets... ik ben een tas met kleding kwijt geraakt van de prental voor de baby...zulke mooie kleertjes... heb mijn olie van de auto bij gevuld...en was vergeten de dop er weer op te doen... en toen begon die te roken...ik dacht dat mijn auto in brand stond... dus was daar ook helemaal van over de flos..... ook nog mijn tel de heledag kwijt....lag bij mijn moeder....grr....rot dag maar daarin tegen heb ik wel kleding voor mijn trouwen...de kleur zwart met paars....rokje met topje en trui en lint...tegen die tijd post ik wel een mooie trouw foto....ook heb ik deze week weer kleertjes gekocht....ik moet er nu echt mee stoppen.... anders heb ik dadelijk kleertjes die hij nooit aan doet omdat hij sneller groeid dan dat ik kleertjes heb! en hoe is het verder hier?