April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Lynn, echt een rotdag dus. De huilbuien horen erbij hoor meis. Lekker laten gaan. Soms is het alleen maar handig zeg ik altijd die hormonen.

Hier komt het kamertje 11 januarie. Mijn zwager en zus komen die dan brengen met de bus. Ik kan niet wachten tot 11 januarie. :)

2. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hahaha Soof, dat mag ik hopen, is mijn vak, dat weet je toch!

Lynn: he wat jammer dat je zo'n rotdag hebt. Mag je best een keertje huilen hoor! Dikke knuf!

Mimi: Wat een getob met je blaasontsteking. Ik hoop dat je nieuwe antibiotica beter aanslaan. Welke heb je nu en welke had je als ik vragen mag?

Heb verder niet zoveel bijgelezen, ben bekaf na zo'n lange werkweek. Blij dat het weekend is! Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend?

liefs,

Wanna

3. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    De eerste weet ik niet meer hoe die heet. Heb de verpakking ook weggegooid. Ik weet wel dat die 3 maal daags voor 5 dagen moest slikken. Het waren kleine kapsules.

Die ik nu heb lijken wel zetpillen zo groot :confused: . Dat is Amoxicilline/Clavulaanzuur Sandoz (R) disper 500/125 20 tabletten + 1 .

Die (R) hoort er in het klein boven te staan maardat lukt me niet hoor

4. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Lynn, voor het eerst gejankt? Wat heeft jouw vriend een mazzel dan. Die van mij kijkt al niet meer op of om bij een traantje ;)
    Kamertje kunnen we voorlopig niks meer doen, het is nu wachten op de meubeltjes en dat kon, gezien de dec. maand, wel even duren. Zonde van die kleding zeg!

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Zooo, logeetje ligt in bed. Haha, hele avond rustig geweest, tot ze naar bed moest. Lief ding....
    We hebben samen boodschappen gedaan, waarbij ze mocht kiezen wat we gingen eten (spaghetti) en daarna naar huis. Hebben we cake gemaakt die we morgen gaan versieren met glazuur, m&m's en wat van die dingen uit een potje. (voor op taart eigenlijk) Lijkt me leuk! Verder nog sint-liedjes gezongen natuurlijk en na het eten even tv gekeken en daarna gekleurd. Heb tussendoor ook nog boekje voorgelezen en net voor het slapen gaan ook... Hihi, helemaal trots dat ze in het grote bed mag. (We hadden eigenlijk geen plaats, dus zij slaapt in ons bed en wij op 2 matrassen beneden.)
    Morgen dus versieren en kijken wat we nog meer zin in hebben om te gaan doen.

Ben nu wel moe. Denk dat ik haar maar ga volgen en lekker ga slapen. Hubbie ligt al te snurken op de bank. ;)

Ik voel beeb nu ook elke dag. Net of een luchtbel door mijn darm schiet, maar dan een grote zeg maar. Is erg leuk!

Lynn, voor mij hoef ik niet eens zwanger te zijn om om zoiets te gaan huilen. Zeker als je een hele zak met mooie kleertjes kwijtraakt. :( Hoop dat je ze binnenkort weer vind.

Kipkip, ik hoop dat de levertijd van de meubeltjes toch meevalt! Kun je lekker de kamer afmaken. :)

Ow morgen geslachtsbepaling......ben zooooooooo benieuwd ! !

6. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    wwjc19: Spannend, wat denk je dat je krijgt?

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Geen idee meer. Ik denk steeds meisje, maar ik heb het altijd fout. En man dacht van de week bij de echo dat het wel jongetje leek. En hij heeft juist altijd wel gelijk. Dus denk dat ik er maar vanuit moet gaan dat het een jongetje wordt/is. :)

8. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ik hoopte een jongetje, maar ik vond het wel opvallend dat de meisjesnaam alvast stond en bij een jongetje moesten we nog uit 3 namen kiezen. Inmiddels ben ik helemaal gewend aan het feit dat we een meisje krijgen, hoor. Zou nu al niet meer willen ruilen, haha.

Succes morgen!

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Bij ons staat juist meisjesnaam allang vast. Jongen is nog discutabel. Dus ben echt benieuwd! Dank je. We krijgen meteen erna bezoek, maar ik laat het nog wel ff weten.

10. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @Leonie : gefeliciteerd met de goeie echo! Ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt hoor. Ik had met 14 weken de nekplooi echo en omdat de baby helemaal te zien is is het een stuk herkenbaarder!
    @IMD Ook een goeie echo! Gefeliciteerd!
    @Mamafiona : Wat vervelend dat je nog zo misselijk bent!
    @Spekkie : Ook wij zijn in eindhoven geweest op een zondag, waanzinnig druk maar SUPER geholpen daar! Veel aandacht gekregen...
    @Mimi : Wat vervelend zeg die blaasontstekingen! Wel goed dat ze er nu goed naar kijken!
    Wel een hele mooie buik!
    @Bamjolan : Fijn dat het goed gaat!
    @Lyn : Sommige dagen moet je gewoon in bed blijven liggen, dekens over je hoofd en hopen dat tie snel voorbij gaat...!
    @wwjc19 : Veel plezier morgen!
    Morgen gaan we naar Kidsfactory in Breda. Lekker samen ideeen opdoen! Ik heb verder nog bijna niks gekocht, behalve de kamer en de kinderwagen welke 19-12 komen....Ik dacht kleertjes is niet zo handig nu, daar het nu winterkleertjes zijn en onze kleine meid komt in april.....Maar wie weet zien we morgen wel heel veel leuke dingen. Ook accessoires enzo....He ik zag die lijst die check ik even! Verder geen nieuws, voel me goed! Alleen wel moeoe en honger!

11. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Een hele goeie keus als je nog geen kweekuitslag hebt! Gaat vast helpen! (Sommige mensen krijgen er wel wat dunnere ontlasting van, maar dat is tijdens je zwangerschap vaak mooi meegenomen :) )

Coto: jij krijgt ook al zo lekker snel je kinderkamer! Leuk hoor! Wij laten hem in januari bezorgen.

WWJC: jouw logeetje boft maar met al die verwennerij! (En je wordt vast een hele leuke mama!) Veel plezier bij de geslachtsbepaling. Spannend!

12. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen..

@wwjc veel plezier vandaag!!! Ben benieuwd hoor! :)
    Je logeetje heeft zo te lezen een leuke dag gehad.. :D
    Nu wil ze vaker komen hoor... ;)
    @Zeppie Nog niks gehoord meid!! Hoop dat alles wel goed is en dat je het gewoon druk hebt gehad met shoppen..o.i.d. ;)

Ik weet nu niet meer wat ik denk dat ons kindje wordt..(Of is.. ;) )
    In principe denk ik nog steeds een meisje..Maar..ik neig steeds meer naar een jongen..Logisch want het kan nog alle kanten op..
    Ik hoop dat hij/zij zich even open en bloot showt woensdag haha..
    Bah..werd wakker met een droge zere keel..Zere hoest .. :cry:
    Hopelijk ist woensdag wel over..hoesten lijkt me dan niet handig.

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ben je hem niet gewoon tijdelijk kwijt? ik wel tijdens mijn zwangerschap zo vaak spullen "kwijtgeraakt" waaronder een pakje van mijn van vroeger die ik bij ons kindje aan wilde doen, (was ook helemaal van slag want dat is niet meer terug te kopen) wat bleek lag hij in de vriezer?! hoe die daar komt? geen idee maar het toont aan hoe gek je denkt als je zwanger bent en kan gewoon nog misplaatst zijn en meis als het echt zo is, die kleertjes zijn te vervangen toch? Uiteindelijk is het "maar" geld geen dingen van echte waarde die je nooit kan vervangen het is effe kut en zou ook helemaal van mijn petje af zijn maar komt echt wel weer goed (dikke knuffel!)

Over dingen kwijt zijn gesproken, ik ben nu al vanaf zondag onze afstandsbediening kwijt, heel het huis overhoop en we kunnen hem niet vinden, dean heeft al eens mijn telefoon in de vuilnisbak gegooid toen werd ik gebeld en kwam ik erachter maar deze kan ik niet laten ringen (IDEE: ringafstandsbedieningen voor kids die ze kwijt maken haha)

14. Tup

Tup Lid

9 nov 2008
    92
    0
    0
    hoi hoi dames

bedankt voor de leuke reacties
    het lijkt me een gezellige boel hier

Supershiva

ik wil jou en je partner heel veel sterkte wensen
    en ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid hebben
    zo lang in onzekerheid dat kan toch niet

coto

bedankt voor je berichtje
    en er zijn idd zat moeilijke dingen bij een zwangerschap
    en er zullen idd wel verhalen voorbij komen waar je van schrikt
    maar dat is idd ook realiteit

ik heb het pas ook van heel dichtbij meegemaakt
    een goede vriendin van mij was ook zwanger en kreeg bij de 20 weken echo te horen dat haar kindje niet meer leefde
    nou dat is echt heel erg
    ze moest gewoon bevallen
    en het was zo n mooi kindje alles erop en eraan echt helemaal af alleen nog heel klein
    en als je zelf zwanger bent is dat ook heel moeilijk om te horen
    maar gelukkig heb ik een hele fijne VK en die leefde zo met ons mee en ik mocht in het begin om de 2 weken komen om het hartje te horen
    dus als iemand zich druk maakt ik hoop dat jullie allemaal zo n fijne VK hebben

ik wil alle dames die een goede echo hebben gehad feliciteren met de goede echo
    heerlijk is dat he
    nu kun je toch meer genieten

Danielle

wat een mooi kamertje hebben jullie
    de hebben wij ook besteld :D
    we waren gelijk helemaal verkocht toen we deze zagen

zoals ik al lees zijn er al wel een aantal dames die met de babykamer zijn begonnen
    wij gaan er in de kerst vakantie mee beginnen
    dan komt een vriend van ons structuur op de muren aanbrengen
    en dan in januari komt de vloer en dan de 3e week ofzo komen ze de meubeltjes en de kinderwagen brengen
    dus dat duurt nog een poosje wel hebben wij gisteren een wiegje gekocht
    en die staat nu op onze slaapkamer zo leuk nu word het al iets echter
    ik ga vandaag even kijken woor een leuk hemeltje
    en dan zal ik later een foto plaatsen
    ik heb al wel bukfoto s en echo s en de meubeltjes en de kinderwagen in mijn album staan

ik vind dit een leuk topic hier word tenminste actief geschreven
    erg leuk

ik ga het vanaf nu proberen bij te houden
    en dan te reageren op jullie

fijne dag vandaag

liefs Tup

15. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Iedereen een fijn weekend! :D

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    goedemorghe....

bedankt iedereen....voor de lieve woordjes...ben normaal heel nuchter in dat soort dingen...dan zeg ik gewoon dikke vette pech....het is weg!
    Maar ben het echt kwijt...mijn moeder wil nu alles voor mij tillen...haha dus die had 10 tasjes vast! en we zijn echt overal in de stad geweest...maar goed ben erover heen...en heb nieuwe kleertjes van mijn allerliefste moeder gekregen...dat helpt misschien ook!
    heb er trouwens ook over gedroomd..haha...

wwcj...veel plezier met de echobepaling!

wij hebben weer eens een druk weekend met allerlei verjaardagen! bhabha...

fijn weekend iedereen!

17. kipkip, een half brood per dag!? wow dat is veel! ik eet niet meer dan 4 boterhammen per dag. meer krijg ik echt niet naar binnen hoor.

coto, wij zouden vandaag ook misschien naar de kidsfactory gaan, maar hebben onze plannen geweizigd ;) veel plezier! altijd leuk daar he?

lynn, wat een rotdag! lekker dat je normaal niet zo veel huilt, hier stromen de traantjes ook makkelijk hoor.

wwjc, ik ben benieuwd!

18. goedemorgen!

WANNA! Dat weet ik ook wel, maar ik heb het idee dat jij echt alles weet hihihih

TUP! Jeetje wat erg van je vriendin toen zeg, en ook weer geweldig dat jij zo'n lieve VK hebt. Bij ons is dat ook. Ik mag altijd bellen of komoen als ik me ongerust maak.

IMD! Jeetje die voeten van jou, ik hoop voor jou dat je dat niet weer krijgt :confused: Succes met de afstandsbediening :)

LYNN! Lekker laten gaan die tranen hoor! Ik had dat in het begin heel erg, maar nu valt het wel mee.

ALL! Wij zijn gisteravond gaan shoppen voor onze kleine. OHHH ZO SCHATTIG, hele kleine sokjes, een heel lief setje, een schattig kabelvestje. Ook voor mezelf nog wat leuks gekocht, ben weer helemaal blij!

LIEFS

19. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    @ wwjc veel plezier straks! Bij ons stond de meisjesnaam ook al vast...dus mijn vader wist daardoor zeker dat het een meisje zou worden. Hij heeft gelijk. Ben benieuwd of dat bij jou ook zo is!

@ mimi beterschap weer!

Meiden met goede echo's gefeliciteerd!

Huilbuien: wie kijkt wel eens popstars? Ik moet steeds zo om Nance lachen, je ziet zo goed dat ze af en toe zo'n last heeft van haar hormonen, gaat ze bijna meehuilen. Dan zit ik op de bank al lang te janken en zie ik haar slikken. Lijkt me behoorlijk zwaar hoor, nu zo'n programma presenteren!

Iedereen fijn weekend! Ik zal de foto's van de babykamer (nou ja, meubeltjes) even in mij album zetten. Kamer is nog niks aan te zien...

En dan ga ik daarna lekker mijn 2e bolus wegwerken :oops:

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha ja popstars ik vind Nance ook echt een schatje, kan haar zo een knuffel geven, ik moet zoiezo vaker janken als mama zijnde, omdat ik anders denk, ik zie het niet als EEN kandidaat maar als een zoon of dochter van je (ik denk teveel mee zeg maar)

Alleen Rebecca irriteer ik me echt dood aan, hoera voor big girls hoor DAAR gaat het niet om, maar er is zoiets als positieve discriminatie en daar ben ik absoluut NIET voor. Die speciale jurken en speciale behandeling kan ik echt boos om worden.
    Enneh sorry hoor maareh SEXY? ik vind een karin bloemen kopie echt totaal NIET sexy, er zijn veel leukere mogelijkheden om jezelf te kleden als je wat groter bent, en qua dansen e.d. zou dezelfde eis als aan iedereen gesteld moeten worden en had ze allang eruit moeten gaan. (zo dat mijn rebecca tirade haha HET ZAT BLIJKBAAR HOOG! HAHA)

Over de afstandsbediening! zit ik achter mijn pc komt opeens mijn zoon er mee aanzetten *dus geen idee waar het lag, maar de tas met alle lege flessen lag overhoop dus ik heb een idee*

Deel Deze Pagina