April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie: we wonen nu inderdaad officieel samen.

Lynn: Ik zou ook in huilen uitbarsten hoor met die dingen.

Hier verder weinig te melden, gisteren nog een leuke muziekmobiel voor in het wiegje gekocht, met mooie fele kleuren.Maandag weer even naar VK , lekker hartje luisteren.

Iedereen een fijn weekend!

2. Gelukkig kwam je zoontje met de afstandsbediening naar je toe, je kunt vandaag in ieder geval weer zappen.

3. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    Nou Imd wat Rebecca betreft: helemaal met je eens! Straks zit zij dus echt in de nieuwe popgroep..gaat er wel naar uit zien inmiddels...helaas...
    Ik kijk eigenlijk alleen maar voor Nance, haha! Geen idee waarom ik zit te janken, waarschijnlijk denk ik ook gewoon veel te veel mee...En dan hoor ik Nance haar stem bibberen...tja...

In ieder geval fijn dat de afstandsbediening weer terecht is.

Mijn meubeltjes staan in mijn album...voor de nieuwsgierigen hier ;)

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.215
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    blimey: leuke meubels hoor!

wwjc: veel plezier met de echo. Ben zo benieuwd wat het wordt?

Hier ook verder niet veel te melden. Zijn bezig met babykamer te schilderen. Over 2 weken gaan we 1 muur behangen. As vrijdag kunnen we meubels alvast ophalen wel leuk staat dan nog wel helaas 1 week dicht in de verpakking aangezien er eerst behangen moet worden.

Fijn weekend allemaal.

gr vruchtje

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat een mooie meubels meid, kan je straks als de beeb groter is mijn botenbed overnemen voor een strandkamer :p (just kidding) maar DIE kast wilde ik ook eigenlijk voor Dean zijn piraten/strand kamer haha

Ik vind het supersjiek!

6. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    Thanks! Hij komt van marktplaats, had hem al vaker zien staan...was gelijk verliefd.
    Mijn vader gaat op 1 muur Nijntje op het strand schilderen! Ben zo benieuwd hoe het gaat worden!
    Zit trouwens ook een ledikant bij, maar die zit nog niet in elkaar.

Haha, dat botenbed is een goed idee! Zandbank en palmbomen in de kamer...ik zie het voor me!

7. Wat een leuke meubeltjes, en dat jasje........... schattig!

Ik zal morgen de kleertjes die wij hebben ook even op de foto zetten!

LIEFS

8. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    Ja dat jasje heeft mijn oma gebreid. Zo lief. Ze is zo trots, wordt haar eerste achterkleinkind. En dan nog een meisje ook...oma helemaal blij. Haha!

Ben benieuwd naar je stoere jongenskleren! Helemaal gewend nu?

Ik ga nu ook ff shoppen! Fijne middag allemaal!

Liefs

9. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

mooie meubeltjes blimey :thumup:
    en die laarsjes vind ik het einde :D

ik ben het helemaal eens met IMD. Ik vind zelfs dat rebecca erg nep doet.
    Toen gisteren Steffie te horen kreeg dat ze vandaag weer moest en begon te huilen, had je moeten zien hoe rebecca keek. Echt zo'n nep ik vind het zo zielig gezicht. Bah daar kan ik niet tegen.

En over hormonen... wie kent van vroeger ook nog wel het kleine huis op de prairie?
    zie het elke middag op sbs6, en vaak vloeien de hormonen rijkelijk.
    Mijn vriend zegt altijd eigenlijk moet je er een zakje fishermans friend bij hebben ;) :)

10. zeppie

zeppie Actief lid

9 feb 2008
    268
    0
    0
    Landgraaf
    Wij zijn gister voor de 20 weken echo geweest.
    Tot nu toe zag er alles goed uit ze kon alleen niet alles zien zo als het hartje van de andere kant en onderrugje en geslacht dus mogen we 10-12 terug komen.

Verder fijn weekend iedereen.

11. Fijn dat alles goed is Zeppie! Lag het er verkeerd voor?

Ik heb geloof ik wat gemist met Popstars....... effe internetten :)

12. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hier druk een sinterklaas suprise aan het maken :D hehe! Dat is ook alweer bijna de weken vliegen echt om zeg.

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Eefje, die hormonen zijn zeker leuk. Heb het soms echt bloedje heet en mijn buik staat echt op spanning. Knap er bijna uit zeg maar ;)

14. mamacelesje

mamacelesje Actief lid

23 jun 2008
    134
    0
    0
    voorburg
    hallo allemaal,

zo veel bij moeten lezen (heb niet alles gedaan hoor pffoooee) :oops:
    maar veel mooie buikjes, kinderkamers, en goeie echo's voorbij zien komen dus GEFELICITEERD allemaal!:whistle:

Hier begint het buikje nu toch ook wel te komen.:)
    Heb trouwens wel me rijbewijs gehaalt
    en gister zijn we wezen shoppen voor roze bij de babydump, zo veel mooie dingen gekocht ook van Lodger heel veel spullen, een mooie buikdrager van babybjorn voor me vriend (we wandelen veel met hondje)8)
    en heel veel roze kleertjes natuurlijk echt zo schattig. (zal proberen foto's in me album te gaan zetten):baby:

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.215
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Zeppie: fijn joh dat alles er goed uit zag! Enne alleen maar leuk dat je mag terugkomen en je baby nog een keertje extra mag zien :).

mamacelesje: gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs. Heerlijk gevoel hé? Leuke dingen heb je gekocht bij babydump. Zo leuk he om te shoppen voor de kleine.

Ik ben benieuwd naar wwcj?

Wij hebben kamertje geschilderd vandaag en wordt mooi gelukkig.

gr vruchtje

16. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik ben ook benieuwd. ;)
    (Zenuwachtig! ! !)
    Ik ga nu afsluiten en vertrekken......

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.215
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Oh je moet nog ik dacht dat je het al vroeger op de dag had. Nogmaals veel plezier en ga speciaal vanavond hier nog even kijken ben te nieuwsgierig.

18. whahahaha héérlijk :)

jantjsuh ooh kleine huis op de prairy op tv? hoelaat? ik wil ook kijken, keek het vroeger altijd :D

19. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Joh..vertel mij wat haha..Ik loop hierin T'shirts e.d. terwijl iedereen truien draagt..hahaha..
    En dat gevoel met je buik..Dta heb ik vaak na het eten en als ik veel gedronken heb.. :(
    Huilen om niks...Hoor ik hier vaker.. ;)

..
    Jaah kleine huis.. :) Vind ik ook zo emo..haha..

Trouwens bij de film:pS I Love you kon je me ook wegdragen al heb ik niet gehuild maar vond t zoo schattig..
    Had wel een lachstuip van een kwartier..(Echt waar>.buikpijn..tranen)
    Was 1 supergrappig stukje..Stond ze te zingen op t podium ..en toen viel ze ..maar ja moet je zien..kan ik niet grappig uitleggen.
    :)
    Ga de kids even eten geven..

20. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Mamacelesje, Gefeliciteerd met je rijbewijs meis.

Over kleding kopen. Hahahaha ik hou het nog netjes. Ik heb vandaag wel hydrofiele luiers gekocht. ze waren in de aanbieding bij de hema. Ik heb dus 2 x 6 witte en 1 x 3 roze met wit *smelt smelt*. Nagelschaartje en borstel en mannetje heeft flessen gehaald ook nog hydrofiele washandjes. Hahaha ach voor het geval ik geen borstvoeding kan geven heb ik de flessen wel.

Oja we hebben vandaag op internet onze geboortekaartjes besteld. Nou ja bijna besteld. Met foto. 100 stuks inclusief tekst en verzending 108 euro.
    Wow was de goedkoopste die ik gevonden heb en onze kleine meid komt dan op de foto. Het word deze:

http://www.baby-cards.nl/babyland-ident ... p-644.html

Dit is een voorbeeld. Wij hebben dan nog een tekst en alles.

Deel Deze Pagina