Leuk mimi! wij moeten ook bestellen maar we komen er niet echt uit haha! Ik vind andere dingen leuk dan me mannetje beetje jammer! over 3 weekjes 3d echo, heb er zn zin in! De tijd gaat snel! Alweer 22 weken!
O moet je net zien he. Hier hebben we een meisjes naam als het nu onverhoopt een jongen blijkt te zijn dan uhm hebben we geen jongensnaam.
Ik kijk morgen of overmorgen wel even dan . Alvast eet smakelijk. Ga ik ook maar even beginnen dan. Doei doei.
wwcj proficiat met je boy....succes met na denken..ik weet hoe moeilijk het is...wij hadden voor een meisje 100% zeker...en na veel nadenken is de naam er nu ook voor 99.99% maar goed dat komt helemaal als hij geboren is! succes en smakelijk
gefeliciteerd! leuk! @Mimi leuk kaartje meid, en superprijs goed gescoord qua kaartjes! Die van de Hema die hydrofieldoeken heb ik ook (met die hartjes, en roze met stippen en een witte zit erbij) vond ik erg cute! @Over het Warm hebben, ja jullie hadden al aan de foto's gezien dat ik in huis gewoon de zomer vier ik heb het altijd heet, liefst blote voeten maarja voor het wijsheidsgedeelte doe ik buiten toch wel genoeg kleren aan haha
Wendy: Leuk hoor een jongen . Snap dat je even aan het idee moet wennen. Wat voor meisjesnaam hadden jullie dan? En ander vraagje vanaf hoeveel weken/maanden gaat de baby in een wippertje? gr vruchtje
Wendy, gefeliciteerd met het jongetje in je buik! Even omschakelen aengezien jij het andere geslacht in gedachten had. Maar daar heb je nog een aantal maanden voor! Mimi, erg leuk kaartje!
hallo hallo, wendy: van harte gefeliciteerd met je baby boy! dat wennen klinkt bekend: had ik ook (terwijl ik dacht dat het een jongen zou zijn, wat klopte! maar gewoon het idee dat 'de baby' nu 'onze zoon' was ineens). duurde welgeteld 1 dag, en shoppen helpt: jongensdingen kopen! ik zag verder een leuk kaartje voorbij komen. moeten wij nog helemaal mee beginnen. heb géén idee van wat ik will... de rest ben ik alweer vergeten wat er allemaal was, sorry... heb ook zo'n drukke dag gehad; cursus van 9 tot 6. poeh! nu aan het bankhangen, en morgen hoef ik gelukkig weinig. ik ben gister trouwens redelijk los gegaan bij het kruidvat: ze hadden pooh-dingen, en laat dat nou net in ons kamertje terug komen? heb gekocht: -badcape -spuugdoekjes -rompertjes maat 74-80 (vast wat groter voor later, kleiner spul heb ik al veel van) -een tutdoekje met teigetje leuk hoor, al dat kleine spul. had donderdag ook nog een mazzeltje; ging ergens bij iemand wat halen via marktplaats (een wrapperdeken) en toen had ze ook nog veel kleertjes. of ik even wilde kijken misschien? nou... deed ze alles weg voor maar 1e per kledingsstuk! allemaal leuk spul, en nog supermooi! jeeeehhh! heb me nog soort-van ingehouden en 'maar' 15 dingen meegenomen. kortom: onze boy ligt er straks knap bij voor weinig centjes. mama en papa blij, hihi. zal maandag eens zien of ik wat foto's van kamertje etc. erop kan zetten. beloof niks, want dat snoertje is nog steeds zoek... goed weekeind allemaal nog!
Gebruikstips * Gebruik het wipstoeltje altijd op vloer-niveau. Zet het alleen op de tafel of het aanrecht als u bijvoorbeeld uw kind eten geeft. * Laat een baby nooit alleen achter in een wipstoeltje. * Laat een baby niet te lang in een wipstoel liggen, een wipstoel is ook geen vervanging van de box. * Gebruik altijd de gordels om de baby vast te zetten, dit om vallen te voorkomen. * Verstel het wipstoeltje nooit met de baby erin. * Zet het wipstoeltje niet te dicht bij een warmtebron als een open haard of verwarming. Als het wipstoeltje een goede ligstand heeft, kan de baby al bij enkele weken oud er even in liggen. In het begin niet te lang, dat is te vermoeiend en later nooit langer dan ongeveer 1,5 uur. Voor de ontwikkeling van de wervelkolom en motoriek is het niet goed om een baby langere tijd in een gedwongen zitstand te leggen. Wipstoeltjes kunt u gebruiken tot een kind zes tot negen maanden oud is of ongeveer 9 kg weegt. Op het stoeltje staat aange-geven tot welke lengte of welk gewicht het geschikt is. Hoe lang u het wipstoeltje precies kunt blijven gebruiken, hangt af van de grootte van het stoeltje, maar ook van de beweeglijkheid van het kind. Het spreekt voor zich dat je het stoeltje niet meer kan gebruiken, als het kind te beweeglijk wordt, of zelf tot zitstand kan komen. Bron: consument en veiligheid @Zeppie Fijn dat het er tot nog toe goed uit zag!! Nog even geduld dus!! @Blimey Mooie meubeltjes hoor!! Superliefff. @Mimi Leuk kaartje zeg!! En wat spotgoedkoop.. Zal er nog even neuzen.. @ Priscilla Gelukt met de surprise??? Doen jullie lootje met familie?? @mamacelesje Leke fotootjes van jou en je hubbie.. En wat een scheetig hondje heb je. @Wwjc Jeejjj..Een zoon.. Gefeliciteerd!! Ga morgen even in je album kijken.. @Lien Lekker hoor dat scoren.. Altijd fijn alsje veelvoor weinig kan halen..EN het nog mooi/leuk is ook!! Ik koop regelmatig kleertjes voor de kids via MP..Echt leuk vind ik dat!!
LOL, laat ik nu met hubbie afgesproken hebben dat als we het geslacht wisten ik dan morgen of maandag meteen ga kijken of ze die poohspullen nog steeds hebben. Ik vond ze nl zo ontzettend leuk (vooral die roze en blauwe) dat ik ze echt wil hebben! Eigenlijk elke keer dat ze bij kruidvat hebben haal ik wel wat. Vorige keer heb ik al de badcape gehaald en wat slabbertjes. Deze slabjes waren ook alweer zo lief. En rompertjes stik ik volgens mij ook in in mt 50/56. Maar dus niets in roze of blauw. En ik heb een tutdoek uit eurodisney met Pooh. Bij ons komt op de kamer het beddengoed enzo ook met Pooh. (Alleen de contouren van het hoofd en die zijn grijs op wit (dekbed/laken/hemeltje/lamp) Ik heb ergens foto's, zal eens kijken of ik ze erop krijg. Daarna ga ik echt slapen! (Bezoek is net weg) @All, bedankt voor de felicitaties. Het is idd erg wennen, maar vind het ook wel leuk. Ze hebben niet echt verder gekeken, alleen de omtrek van het hoofd voor de datum (20wk 3dg) en de hartslag (140). En dat was goed. Dit was echt alleen een echo voor geslachtsbepaling. Trusten !
zeker. ik ga het proberen te onthouden. ik moet deze week nog mn sinterklaaskadootjes kopen en gedicht maken. ben ik de enige die er zo laat mee is?