Eefje bedankt voor de moeite van het opzoeken van de info over wipstoeltje. sam: jeetje wat vervelend en heftig zeg, zal best zwaar zijn voor jullie. Maar goed om te horen dat het met de kleine goed gaat. Natuurlijk duimen we voor je. mirjanne: gefeliciteerd met een jongetje super leuk. sina: jij gefeliciteerd met een meisje ook super leuk natuurlijk. me2: oké dan weet ik dat ik dat namelijk ook op tijd in huis moet hebben fijne zondag ik ga zo even lekker de stad in. gr vruchtje
@ Sam: heel heel heel veel sterkte meis. Doe heel rustig aan en ik duim met je mee hoor. @ Mirjanne: gefeliciteerd een jongetje! @ Sina, gefeliciteerd een meisje!
Wat vinden jullie trouwens mooier, Wybe (of Wiebe) de Jager of Coen (of Koen) de Jager? Daartussen ben ik nl nog aan het twijfelen. (Manlief slaapt nog, dus die heeft even geen inbreng. )
Ik denk dat het je banden zijn, ik heb dat ook vaak en is erg pijnlijk. VK vertelde met zekerheid dat het de banden/spieren zijn. WWJC! HIhihi ook een jongen gefeliciteerd, ik vind Coen heel erg leuk! Ik voel de kleine ook steeds vaker en vandaag heb ik echt ondekt dat ik een puntig buikje ga krijgen. Staat heel leuk. Gisteravond op verjaardag geweest bij mijn beste vriendin, die had echt een heel erg schattig cadeau voor me! Ik ga straks de babykamer opruimen en dan zal ik wat foto's maken! OH ja, we hebben via MP gisteravond een complete badset en alle atributen en zelfs hetzelfde dekbedje, badcape etc. Alles voor 70 euries en ziet er keurig uit! LIEFS
Goedemiddag all! Wendy:gefeliciteerd een jongetje, erg leuk! Ik vind Koen leuker hihi Sina:gefeliciteerd met de goede echo en een meid!geweldig Mirjanne:gefeliciteerd met de goede echo en een jochie Sam:heel veel sterkte!
Zit ik net op de site te kijken waar wij geboortekaartjes laten doen. Hihi zie ik dat ik meer keus had. Ik ben nog steeds heel blij met onze keuze maar ik zie dat je ook als je het leuk vind je eigen kaartje kan ontwerpen. Heel grappig en niet eens zo duur. Vergeleken met kant en klare kaartjes.
Hallo allemaal NIEUWE BUIKFOTO'S! Kidsfactory viel ons een beetje tegen, niet echt iets gezien, en duur! Wel een leuk burburry jasje gezien (214,-) (wie koop zoiets?) Maar goed daarna nog even naar babyplanet daar vlak bij en een hemel voor het ledikantje gescoord en bij prenatal wat zwangerschapskleding! Echt een mooie kerstjurk gekegen van mijn mannetje... @Popstars : Ik moest ineens huilen toen Brandi "against all odds" zong! Zo mooi! @Zeppi : Gelukkig tot nu toe goed, en nog een keer kijken! Altijd leuk! @wwjc : Gefeliciteerd ! Weer een stoere knul! @Mirjanne : Ook een zoon! Gefeliciteerd! Volgens mij staan de jongens nu voor? @Sina : Gefeliciteerd een Meisje ! @Sam010: Jee wat een verhaal meidje! Doe je rustig aan? Heel veel sterkte de komende tijd! Ik duim heel hard voor je! Verder een rustig dagje vandaag. Mannetje is in de babykamer bezig
Mirjanne, ik herken je nog hoor gefeliciteerd met een jongetje! wel leuk toch, nu je ook een dochter hebt? Sam, pff wat klinkt dat allemaal heftig, sterkte! wwjc, heel duidelijk een jongen
wwjc en Sophia, bedankt voor jullie antwoorden. Ik hou het ook maar op bandenpijn, hoop dat het alleen niet meer zo heftig voorkomt! Sam, ik blijf voor je duimen. Fijn dat je toch even iets hebben kunnen laten weten ondanks het plat moeten liggen en veel rust. Hoop dat het nu met medicijnen zo door blijft gaan en je meisje nog lang in je buik blijft zitten. Sophia, ben heel benieuwd wat voor schattig cadeau je van je vriendin hebt gekregen.... En wat een schattig badje! Wwjc, ik vind het lastig om te kiezen uit de namen. Hebben allemaal wel iets, aan mij heb je dus niets! Fijn coto dat jullie in andere winkel toch nog dingen hebben kunnen kopen. Foto's, ook van de kerstjurk als het mag.?. Mooie buik! Ga zo maar eens lekker in bad. Sinterklaasknutselen was leuk maar wel erg druk! Heb wel een beetje ontspanning verdiend, al zeg ik het zelf!
wwjc: mooie duidelijke foto hoor kan niet missen . Ik vind Wiebe of Coen het leukst. coto: mooi buikje hoor1 sophia: ziet er leuk uit zeg, en nu al nesteldrang...... grappig toch? Ruimt tenminste lekker op. Vandaag lekker kleding voor mezelf geshopt, zoveel had ik nog niet gekocht. Verder niet veel gedaan. Nog fijne avond allemaal. gr vruchtje