April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

heey meiden!

Ik heb eens een vraagje,
    Ik heb vanacht erg onrustig geslapen en had er last van harde buiken! Niet normaal meer! ze duurde ook erg lang. Vandaag heb ik er nog steeds last van, ze houden ook echt een tijd aan. Wat moet ik hier van denken? Moet ik de vk bellen morgen?

Liefs

2. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Leeuw, bellen mag altijd he? Gewoon doen, al is het maar om te horen dat het geen kwaad kan. Ik ben daar normaal gesproken ook niet al te makkelijk in, meteen bellen. Maar ik ben nu zo vaak op het hart gedrukt dat ik echt gewoon moet bellen, al is het maar omdat ik ongerust zou zijn, dat ik het gewoon doe ook.

Misschien helpt een warm bad of een warme douche (of een warme kruik) je buikje ook wel te ontspannen.

3. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

warme kruik heb ik al!

En wat ook zo gek is, is dat ik de beeb veeel minder voel, vandaag nog helemaal niet!

4. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Morgen gewoon bellen meis. Dikke kans dat het met heel gewone dingen samenhangt, ik heb ook dagen dat ik de babies weinig voel, maar beter voor je gemoedsrust om het ook even van de verloskundige te horen.

Vaak is het na zo'n rustige dag extra druk in de buik, zoals vandaag :( :p

Kan je zelf evt geen verklaring vinden voor die harde buiken? Extra druk geweest? Zorgen of stress? Darmklachten?

5. Leeuw, ik had het vannacht ook, ik werd wakker en had een harde buik. maar ik maak me er verder geen zorgen over. ik voelde baby verder wel constant.

Wwjc, sorry, ik dacht het wel maar ik schreef het niet op! ik vind Wiebe het leukst.

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Leeuw, als je het niet vertouwd gewoon bellen. Beter teveel bellen dan te weinig.

@wendy, duidenlijk een jongentje hoor

7. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Nou ik heb toch even gebeld!
    Hij vond het vreemd dat het zovaak was.
    Maar kwam met 2 dingen: Of onsluiting of iets dergelijks :confused:
    Of een blaasonstekking, daar kon je ook flinke harde buiken van krijgen vertelde die. Nou moest ik mijn urine inlveren en als het vaker komt moet ik bellen en komt ie langs.
    Maar wat moet ik doen? Nu naar de huisartsen post en urine in leveren of morgen?

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.215
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Leeuw inderdaad gewoon even bellen voor je eigen gemoedstrust. Dat je je baby nog niet hebt gevoeld vandaag is niet erg hoor zo een dag kan er makkelijk nu nog in deze periode tussen zitten zij mijn gyn.

Misschien stom hoor maar hoe herken je een harde buik? Of kan je er niet omheen zo duidelijk? En krijgt iedereen dat wel een keer? Wat een vragen weer he pffff.

x vruchtje

9. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ik weet niet of het verschild per persoon maar ik heb soort 'krampen' en een super harde buik!

10. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Meestal alleen op werkdagen. Je kan altijd je HA even bellen en zeggen wat de vk zei en dan vragen wat hun vinden of je moet wachten of gelijk.

11. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Niet iedereen krijgt het een keer. Het komt wel vaak voor maar bij mijn dochter had ik alleen op het einde er last van en deze keer heb ik er al genoeg gehad. Nu komt het door de blaasontsteking.

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.215
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    mimi en leeuw bedankt voor het antwoord.

13. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Leeuw, ik hoop dat het niets is en snel overgaat...

(Ik ga slapen; ben moe. Tot morgen..)

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Wat een mooie buikfoto Coto! helemaal super, wie had er nog meer nieuwe buikfoto's?

ik wel (het is weer zondag) niet veel verandering maar even leuke collage gemaakt van de buikfoto's die we gemaakt hebben vanavond :love:

http://www.martin-isabel.nl/buiken2/21wk-klein.jpg

zet ik zo ook even in mijn album

15. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    hey meisjes

hoe gaat het met jullie ?
    zat van de week te rekenen hoe ver ik nu was geweest als ik die vmk niet had gehad maar dat was dus alweer 21 weken net als jullie !
    8 dec heb ik weer een gesprek met de gyn en waarschijnlijk moet ik nu ivf gaan doen want me eileiders zijn verkleeft
    mja ik hou nog hoop want ik heb al een keer positief getest ;)

liefs gaby

16. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Gaby inderdaad positief blijven! Ik duim dat je weer snel zwanger bent en alles dan goed mag gaan.

17. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Wat leuk gedaan IMD.

Ik heb gister, denk ik, even te pittig gegeten. Ik weet inmiddels hoe brandend maagzuur aanvoelt. Geen pretje. De kleine meid was het er ook niet mee eens, geloof ik. Ik denk dat ze vannacht en vanochtend wel 2000 keer heeft bewogen. Ik kon er niet van slapen en je zag ook aan de buitenkant mijn buik bewegen, leek wel een golfslagbad.

Leeuw, heb je al urine ingeleverd?

18. vruchtje, ik voel de baby wel echt elke dag en ook echt super vaak, eigenlijk altijd als ik stil zit. verschilt dus ook per persoon denk ik?

Imd, leuke collage. vooral die met mans buik is grappig :)

gaby, heb je een HSG gehad dan? vond je die ook al zo pijnlijk? ik hoop dat je op de valreep voor ivf nog positief mag testen!

leeuw hoe is het met je?

hier niet veel nieuwtjes. de pijn in mijn rug is draaglijker geworden, gelukkig maar. ik slaap heerlijk met de voedingskussen in bed, al is het wel even wennen dat mn mannetje en ik niet meer tegen elkaar aan kunnen kruipen! ben zo blij dat de misselijkheid minder is, want ik kan hier in huis nu alles weer aanpakken, heerlijk :)

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    imd mooi foto..

kipkip..ahhh ik ben HEEL blij dat ik medicijnen van mijn gyn heb gehad....nu slaap ik als een prinsesje snachts...

ikzelf heb veel bloedneuzen...zodra ik mijn neus snuit loopt ie alweer...is dit een zwangerschaps klacht/?

20. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Lynn Dat is inderdaad 1 van de kwaaltjes die bij de zwangerschap horen.

Deel Deze Pagina