April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Alle nieuwe zwangeren welkom hier en gefeliciteerd. Wat een lijst al zeg!
    Dat belooft nog wat!

@wannabemommie: Wat erg zeg! Ik hoop voor je dat het snel weer raak is!
    @molyvg: jammer dat zij het hartje niet heeft gezien, was weer extra bevestiging geweest. Maarja, dan woensdag maar hè?
    @mupkuh en lynn: veel succes zometeen! Ik duim voor jullie allebei!

Ik slaap ook erg slecht in 's avonds en ben volgens mij wel 10 keer wakker geweest.
    Vanmorgen schoot ik om 4:15 wakker omdat ik dacht dat het vrijdag was en dan moet ik om 6:00 beginnen met werken, dus ik ga mijn wekker zetten want dat was ik dus vergeten. Zegt Henrij ineens, wat ben je aan het doen? Je hoeft toch niet te werken vandaag? Het is donderdag. :rolleyes: Ha wat een heerlijk gevoel was dat dat ik gewoon lekker vrij ben vandaag.

Bij Nils op het kdv blijven de leidsters ook gewoon werken en verschonen als ze zwanger zijn, wat raar dat ze er in nederland anders mee omgaan.

Wij hoeven natuurlijk geen babykamer mee aan te schaffen, maar we zitten wel erover te denken wanneer we Nils naar het andere bed doen. Hij is nu 1,5 en dat vind ik nog wel een beetje vroeg. De babykamer blijft gewoon babykamer, dus Nils krijgt een complete nieuwe kamer. Ik denk dat we hem over een paar maandjes in het peuterbed leggen (ik wil niet meteen zo'n groot bed) nog op de babykamer. Dan kan hij daar wennen aan zijn nieuwe bedje en dan met een vertrouwd bedje naar de nieuwe kamer. Snappen jullie het nog? :)

Wij hebben trouwens babykamer Sophie, voor degenen die het graag willen weten. Te koop bij prenatal en nog een paar babyzaken.

Doei

2. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    hahaha mollie goede oplossing!

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Daar ben ik weer. Tot nu toe is alles goed. Op de echo is een vruchtzakje te zien dat bij het aantal weken hoort. Over 2 weken moet ik weer terug komen voor het hartje.

Maar god wat had ik een klote gyn zeg. Begon allemaal te zeiken dat het eigenlijk nog geen nut had enzo. Ben echt uit mijn slof geschoten.

4. HORMOMEN Welke hormonen ihihiihi

Hebben jullie ook last van veel afscheiding, gewoon creme kleurig!

LIEFS

5. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Tjonge jonge mupkuh, das ook iet leuk, ik zou me meteen niet meer op mijn gemak voelen bij zo'n gyn. Goed dat je er iets van gezegd hebt!

@sophia: Ik hen niet echt veel last van afscheiding, maar ik vind mezelf wel minder fris ruiken daar :oops: Ik ga nu echt 's morgens en 's avonds in de douche. Misschien een tip: in de zwangerschap verandert de phwaarde in je vagina. Mss deed je het al, maar wassen met lactacyd of iets dergelijks helpt. Ik heb me tijdens de vorige zwangerschap daar helemaal kapotgekrabt, toen ik me met lactacyd ging wassen werd het een stuk minder.

Aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh stortbui hier snel mijn ramen dicht doen!

6. Dat is een goede tip Inge, het jeukt inderdaad. Zal eens gaan kijken voor andere zeep. Heb slechte dingen over Lactacyd gehhord dus dat gebruik ik liever niet.

Mupkeh! Jeetje zeg, goed dat je er wat van hebt gezegd. Ik was juist verbaast dat ik al mag komen met 6 weken maar dat was hun eigen voorstel. BEn natuurlijk nog onder behandeling van de fertiliteitskliniek. Misschien is dat het verschil.

7. lidia

lidia Fanatiek lid

mupkuh,, jee dat is niet leuk,, laat hem lekker z'n waffel houden voor ons is wel belangrijk...grr

sophia,, hier ook geen afscheiding .. wel misselijk en die hormooooooonen praat me er niet van :rolleyes:

inge,, leuk jou zoontje is 1maand ouder dan die van mij en nu lopen we gelijk :D en wij denken ook over een peuterbedje groot bed is meteen zooo heel groot...

lynn,, succes meis straks ik duim voor je..

rach84 ,,ben je nog naar de supermarkt geweest?

coto,, welkom en een fijne vakantie..

zoo dat was het voor nu ga zo mijn kleine jongen ophalen bij oma was daar gezellig logeren en daar een happie mee eten..

tot later

8. ja lidia, net terug en lekker doorweekt. maar het was rustig dus het was te doen hihi

ik durf nu ook niet zo goed met lacatcyd te wassen. deed het normaal wel altijd maar ik laat het nu maar even staan. ;)

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Wij hebben voor onze zoon al een peuterbedje gekocht (in de vorm van een boot) daar slaapt hij overdag al in ik vind het snachts nog niets, maar straks met bijna 2 kan hij makkelijk daarin dachten wij en dan is ie meteen al gewend :)

@Mupkuh, wat een aap van een gyn zeg, ook niet leuk, dikke knuffel!

Ik had ook veel afscheiding tijdens mijn zwangerschap, VOORAL GEEN inlegkruisjes indoen (of je moet graag een schimmelinfectie willen hihi) je kan beter normale katoenen onderbroeken dragen (liefst geen strings) en die bv 2 keer op een dag verschonen..

10. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Sophie het beste is om juist helemaal niet met zeep te wassen en je hebt ook nog andere merken dan lactacyd. Wat was daar niet goed aan dan? Anders ga ik ook iets anders gebruiken hoor.

@Lidia: wij vinden een grot bed ook meteen zo groot. Wij gaan voor Nils een kamer halen bij Ikea. En dan het bedje van de Kritter serie. En jullie?

Zo stortbui is voorbij, heb flink kunnen dweilen hier :x

11. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Je hebt trouwens ook lactacyd speciaal voor tijdens de zwangerschap.

12. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Gefeliciteerd coto! geniet ze van vakantie en zwangerschap!

Ik heb zelf ook wat problemen met het geloven dat het allemaal goed is. Voel krampjes, wat iedereen uiteraard heeft, maar denk dan zou het mis gaan. Moeilijk om dat los te laten maar dat komt vanzelf!

@ Mupkuh. Wat vervelend dat gyn zo onaardig en moeilijk doet. Maar ja, denk maar zo je hebt wel kunnen zien dat het er nu goed uitziet en dat alles er is wat er zou moeten zijn!
    Dat is toch een hele gerustelling, ondanks dat stomme gezeur!

13. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Hee Mupkuh, ook voor het eggie dus! Goed meid! Heb je ook geen foto meegekregen? Ik moest mijn nooddossier (geloof dat ze mijn oorspronkelijke zo snel niet konden vinden) mee nemen naar de afsprakenbalie, en toen heb ik gauw 2 foto's van de afdrukjes gemaakt.
    Hoe reageerde hij dat je uit je slof schoot?

14. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Leonie, ik wist dat het de vorige keer mis ging toen ik op 5 weken in de supermarkt zulke krampen kreeg dat mijn eerste gedachte was "dit zijn weeen". Zo'n pijn.. en dat 3x in 10 minuten tijd. Ik ging over mijn winkelwagentje hangen en heb de pijn weggepuft. 5 dagen later begon het vloeien en is het vruchtzakje met inhoud zelf eruit gekomen. Heb er nog fotootjes van gemaakt, je zag op het kleine vruchtje zelfs al waar de oogjes zouden komen.

15. Racheldehaas

30 jul 2008
    30
    0
    0
    Jeetje mupkuh wat vervelend dat je zo een nare gyn had!Voor ons is het zeker wel belangrijk!

Ik heb ook altijd lactacyd gebruikt, zelfs op aanraden van de gyn tijdens mijn 1e zwangerschap.

Hier gaat het vandaag redelijk, die steekjes ja daar wordt ik ok zo onzeker van. Ik weet ook dat het er bij hoort maar toch he...

16. lidia

lidia Fanatiek lid

inge,, ik heb een heel leuk bed bij prenatal gezien.. maar gaan ook even bij ikea kijken.

nou nu ga ik echt hoor ;)

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @ Mollyvg, jeetje dat is heftig! Hoop en duim voor je dat alles nu goed bijft gaan.

18. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    das echt heftig meid lijkt me echt vreselijk om mee te moeten maken (knuffel!)

19. victortje

victortje Lid

13 feb 2008
    77
    0
    0
    hallo,

ik lees hier dat lactacys slecht kan zijn tijdens zwangerschap; waarom?

hier anders ok maar wel heeeeeeeeeeeeeel moe
    groetjes

20. Ik heb eens advies gevraagd in een Etos was dat volgens mij. En die was daar niet zo over te spreken... dus ja ik weet het ook niet van mezelf.

Maar ik ga dan liever naar een homeopatische winkel.

Ik gebruik ALTIJD :confused: inlegkruisjes dus dat zal nu ook goed zijn. Gweoon iedere keer verschonen, ik vind het zo smerig als het in je broekje komt. Maar ja ik ben ook niet anders gewend.

Deel Deze Pagina