Whahaha jij durft Moet wel zeggen dat ik gewoon teveel doe dan hoor, krijg ik ook buikpijn. Maar goed nu gaat het weer en ga ik de bedden verschonen!
Ach jee Amom, wat zul je geschrokken zijn zeg! En nu echt rustig aan doen! Denk erom! Hier ook lichte nesteldrang, word er gek van. Mijn lichaam wil het ook helemaal niet, alleen mijn hoofd... Maar heb me echt voorgenomen om vanavond niet te poetsen. Ga gewoon lekker tv kijken, mijn lichaam roept al sinds zondag: STOP! hahaha
Meisjes, Even tussen jullie babbels door... Blimey: Ik heb zo'n vermoeden dat wij bij hetzelfde bedrijf werken en dat jij een vloer boven mij zit. Ik zag je foto in je album en je kwam mij al zo bekend voor. Toen had je het over gedwongen ontslagen en dat is hier het geval. Werk je toevallig voor een grote vervoerder? Groetjes, Mo
Hallo, @Amom : Fijn dat het niet ernstig was.... En dat getrappel...het zijn er toch niet toch stiekem 2? Verder hier ook best moe, en ook nog 3 uur werken bah....
Ik wil ook heel graag poetsen maar ik heb er de puf niet 's avond"s na mijn werk. Dit weekend ga ik lekker aan de poets want dan zetten wij ook de kerstboom neer ! Helemaal zin in ! Vrijdagavond Sinterklaas, zaterdag Kerst ! hahaha Ik vind Coen ook mooier, ook beetje laat... hihihi Synove: de doos van de Etos heb ik al 2 weken in huis denk ik, de rest van de dozen nog niets van gehoord....
Zeg, hoe kom je aan die dozen? Ik krijg straks wel de Prenatal-doos, maar verder? Gewoon naar het Kruidvat gaan en de Etos en de DA en de....... Ik dacht dat ik de enige was die echt merkt dat ik het al wat rustiger aan moet doen. Soms sleep ik me door de dagen heen en wil ik toch opruimen, schoonmaken, babykamer inrichtten. Zucht. Maar goed, er zijn er meer die hier last van hebben Morgen weer werken, bareuh. Werk in principe fulltime met lange reisafstanden. Maar heb nu standaard 1 thuiswerkdag en de werktijden heb ik aangepast, naar 7 uur per dag (en dan nog 2 uur reizen per dag) ipv 9 uur per dag + 2 uur reizen. Scheelt wel! Leeuw: al uitslag van je mogelijke blaasontsteking? Bevind me in hetzelfde schuitje (vage klachten onderin e.d.), ben dus wel nieuwsgierig. Amom: rust! En niet teveel zorgen maken, maar ja...... Ga ook lekker een uurtje plat (al lonkt de stofzuiger behoorlijk...)
Misschien heb je hier wat aan. Had ik voor mezelf gemaakt: Cadeauboxen bij zwangerschap: Prenatal Babydump Kruidvat Etos De blije doos Babypoint De blije doos kun je bij meerdere sites enzo "bestellen". De Doos van Kruidvat kreeg ik mailtje en kan ik in Januari afhalen. Die van Etos was geloof ik rond 18 wk en kreeg ik afhaalbericht thuisgestuurd.
hoi hoi hoe is het hier? Amom; jeetje dat was schrikken, idd maar lekker rustig aan doen heb een foto geplaatst van mijn commode, was vroeger mijn trouwe buro. Weet niet meer wie het zei toen tegen mij dat dat best kon als commode. 1 van jullie dat weet ik nog wel! dus diegene nog bedankt voor het goede idee, ben er supertrots op spannend morgen de echo, vind het fijn dat ik om 9 uur al mag, anders ga ik vast lopen stressen
@ Mo: haha dat meen je niet! Dan werken we inderdaad bij hetzelfde bedrijf! Wat een toeval! Nu wil ik ook wel weten wie jij bent! Heb het trouwens echt TE druk vandaag hier. @ Amom: fijn dat het niks is...en dat gestuiter..moet zeggen dat ik toch ook weer even aan een tweeling moest denken... Pff geloof dat ik snel nog wat over goede echo's voorbij zag komen: gefeliciteerd! Sorry als ik mensen vergeet, mijn hoofd loopt over. Maar kon het niet laten even snel te spieken hier...verslafend he?
@Amon dat was even schrikken zeg. Misschien toch 2? @Eenwondertje, op deze site kan je ze allemaal aanvragen http://www.mybb.nl/ @All, vanmorgen de HA gebeld. Ik kon niet meer zitten. Ik heb zoveel last van even grof gezegd mijn muts. Het loopt van mijn schaambeen tot mijn billen. Pffffff. Word er even helemaal gek van. Ze hadden pas donderdag tijd voor me. Nadat ik mijn verhaal had gedaan omdat ze dat willen weten, zei de assistente dat ze het eerst met de arts over had en dan terug zou bellen. Nu kan ik morgen ochtend om 9.00 uur terrecht. Vandaag heeft mijn arst geen spreekuur. Ze vroeg ook of ik mijn VK al gesproken had. Ik zo Nee. Omdat ik medicijnen heb wilde ik eerst zeker weten of het geen bijwerking was. Hmmmmz. Morgen wil de arts zelf even kijken. Misschien dat ik dan doorgestuurd word naar de Fysio.
Sorry, maar daar moet ik per ongeluk toch om lachen. Wat wil die fysio daar gaan doen? Verder is het natuurlijk echt heel rot voor je en ik hoop dat het snel weer over is!